رفتن به نوشته‌ها

به تبلیغات حق ثبت اختراع ایالات متحده برای فناوری قابلیت مشاهده آگهی در بازی BrainImpression granted اعطا می شود

استکهلم، 24 نوامبر 2020 / PRNewswire / – اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به Adverty AB (publ) به دلیل فناوری قابلیت مشاهده آگهی در بازی BrainImpression pat حق ثبت اختراع داده است. یک روش پیشگامانه برای تعیین قابلیت مشاهده و نمایش آگهی در محیط های پیچیده بازی. اختراع اختراع شده یکی از اصلی ترین ویژگی های پلتفرم تبلیغاتی پیشرو در بازی Adverty است.

Advertis ، پیشروترین پلتفرم درون بازی برای تبلیغ کنندگان ، آژانس ها و توسعه دهندگان بازی ها ، امروز اخطار اعطای امتیاز حق ثبت اختراع فناوری تبلیغات درون بازی خود را توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده اعلام می کند. این فناوری که BrainImpression called نامیده می شود ، یک روش پیشگامانه برای تعیین قابلیت مشاهده آگهی و نمایش آگهی است ، به عنوان مثال ، هنگامی که تبلیغات توسط کاربر مشاهده می شود ، در محیط های گرافیکی پیچیده تولید شده توسط رایانه مانند بازی های دو بعدی و سه بعدی .

قابلیت مشاهده یکی از مهمترین معیارها در تبلیغات تجاری است و چندین مارک مشهور تمایل دارند وب سایت ها و سایر رسانه های تبلیغاتی با قابلیت مشاهده کم را در برنامه های رسانه ای خود حذف کنند. برای کمک به تبلیغ کنندگان در درک و انتشار ناشران برای نحوه شمارش آگهی به عنوان دیده شده ، صنعت رسانه استانداردهایی را در مورد چگونگی اندازه گیری قابلیت مشاهده آگهی تحت وب ایجاد کرده است. با توجه به قابلیت مشاهده تبلیغات در بازی ، این صنعت هنوز در مرحله ابتدایی خود قرار دارد ، با تبلیغاتی که می تواند نقش مهمی در کمک به IAB و رهبران تأیید آگهی های شخص ثالث داشته باشد تا این استانداردها را در صنعت جستجو کنند.

“الگوریتم ثبت اختراع ما در بازی یکی از اصلی ترین ویژگی ها را در پلت فرم تبلیغاتی پیشرفته ما ترسیم می کند. ما از دانش و نوآوری خود برای کمک به تعریف استانداردهای مناسب برای تبلیغات درون بازی استفاده می کنیم – چیزی که به نفع صنعت رسانه باشد و باعث افزایش پذیرش این قالب تبلیغات جدید در بین تبلیغ کنندگان “، می گوید نیکلاس باکوس، مدیر عامل و بنیانگذار تبلیغات.

حق ثبت اختراع BrainImpression a روشی را برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا تبلیغاتی که در یک محیط بازی نمایش داده می شود و بر روی صفحه نمایش نشان داده شده است ، توسط کاربر پوشش داده و از آن محافظت می کند. روش تصمیم گیری براساس اندازه آگهی ، زمان مشاهده و موقعیت نمایش داده شده برای کاربر است. بسته به اندازه آگهی نمایش داده شده ، این آگهی پس از بازه های زمانی مختلف طبقه بندی می شود و باعث ایجاد تأثیر تبلیغ توسط سیستم می شود.

علاوه بر این ، این حق ثبت اختراع روش های خاصی را برای تبلیغات در فضای بازی سه بعدی در بر می گیرد ، جایی که زاویه دید و زاویه بروز به سمت تبلیغ و صفحه نمایش کاربر تعیین می کند که تبلیغ در هر زمان مشخص است. به عنوان مثال ، یک واحد تبلیغاتی که از سمت مشاهده می شود ، بسته به زاویه دید آن ، به همان سرعت تشخیص داده نمی شود ، در مقایسه با یک واحد تبلیغاتی که از یک زاویه مستقیم دیده می شود. علاوه بر این ، آگهی ای که در مرکز میدان دید قرار داده می شود ، طبقه بندی می شود که سریعتر از یک آگهی نزدیک به حاشیه با زاویه بروز بالاتر دیده می شود.

درخواست ثبت اختراع BrainImpression in در مارس 2017 در زمانی که تبلیغات بر روی سیستم عامل های بازی آینده مانند واقعیت مجازی ، افزوده شده و مخلوط تمرکز داشتند. در طول سال ها ، تمرکز به سمت بازی های موبایل ، بزرگترین و سریعترین پلت فرم بازی در جهان ، معطوف شده است. در کل ، Adverty یک چارچوب بین پلتفرمی برجسته را برای تبلیغات تجاری بدون سر و صدا ، در بازی و عملکرد ایجاد کرده است ، که به مارک ها اجازه می دهد از طریق روش های منحصر به فرد با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنند.

با در نظر داشتن مأموریت اساسی این شرکت ، حق ثبت اختراع US 16 / 499.258 / US20200110262A1 نمایشگرهای نصب شده بر روی سر را پوشش می دهد ، مانند هدست های واقعیت مجازی ، هدست های واقعیت افزوده و عینک های هوشمند. یک برنامه مداوم برای محافظت از اختراع برای سایر نمایشگرها مانند صفحه های تلفن همراه ، تبلت و تلویزیون به اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده ارائه شده است.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

نیکلاس باکوس، مدیر عامل
تلفن: +46 733 28 1110
پست الکترونیک: [email protected]

این اطلاعات اطلاعاتی است که Adverty AB (publ) موظف است تحت مقررات سوuseاستفاده از بازار اتحادیه اروپا افشا کند. اطلاعات از طریق تماس با شخص تماس با ما برای انتشار در 24 ارائه شده استهفتم از نوامبر 2020.

Augment Partners AB ، تلفن +46 8-505 65 172 +46 ، به عنوان مشاور / مربی معتبر شرکت در NGM Nordic SME عمل کنید.

درباره تبلیغات

Advertis ، پیشروترین پلتفرم درون بازی ، از طریق فناوری انقلابی تبلیغات نمایشگر ساخته شده برای بازی ها ، تبلیغات یکپارچه ای را برای ارتباط مارک ها و مردم ارائه می دهد. این پلتفرم موجودی تبلیغات واقعی در بازی را در مقیاس ارائه می دهد و به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا تجربه کاملی را با تبلیغات همه جانبه و بدون ادعا و همه جانبه بدست آورند. در سال 2016 تاسیس شد ، تبلیغات دارای دفاتر در استکهلم، لندن و Lviv و با تبلیغ کنندگان ، آژانس ها و توسعه دهندگان برای باز کردن قفل مخاطبان و جریان های درآمد بازی همکاری می کند. اطلاعات بیشتر در www.adverty.com.

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

https://news.cision.com/adverty-ab/r/ تبلیغات-در-مجوز-ثبت-اختراع-برای-بازی-و-قابلیت-مشاهده-فناوری-مغز-تصور-، c3242209

فایلهای زیر برای بارگیری در دسترس هستند:

SOURCE تبلیغات AB

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.