رفتن به نوشته‌ها

Club Chacks Sinks Hole-in-One با Dialpad

سانفرانسیسکو، 23 نوامبر 2020 / PRNewswire / – صفحه شماره گیری، ارائه دهنده مرکز ارتباطات تلفنی و ارتباطات ابری با استفاده از هوش مصنوعی برای مشاغل مدرن ، از یک قرارداد چند ساله با Club Champion برای اتوماسیون گردش کار داخلی با پشته فن آوری خود و بالا بردن تجربه تماس با مرکز تماس Dialpad خبر داد.

Club Champion ، سازنده و سازنده # 1 باشگاه گلف در کشور ، Dialpad را برای مدرن سازی گردش کارهای عقب مانده با یک سیستم یکپارچه انتخاب کرد تا تجربه تماس را برای نمایندگان مرکز تماس و مشتریان و چشم انداز بهتر کند. با بازگشت کارمندان به دفتر ، Club Champion به یک سیستم عامل انعطاف پذیر با یکپارچه سازی یکپارچه و مقیاس پذیری نیاز دارد تا بتواند ارتباطات خود را در آینده اثبات کند.

وی گفت: “در Club Champion ، ما افتخار می كنیم كه خدمات كیفیت عالی به مشتری را به همراه تجربه متناسب باشگاه گلف در نوع خود ارائه می دهیم.” رایان ماتورو، مدیر مرکز تماس و تجربه مشتری در Club Champion. “استفاده از Dialpad از Voice Intelligence توصیه های زنده ای به تیم ما ارائه می دهد ، كه برای به روز نگه داشتن نمایندگان در مورد تبلیغات ، پیشنهادات ویژه و س customerالات مشتری بسیار ارزشمند است. ما هیجان زده ایم كه از هوش مصنوعی Dialpad برای استفاده در مرکز تماس خود استفاده می كنیم و در نهایت با ما تماس می گیریم. بیش از 75 فروشگاه در سراسر کشور. ”

پلت فرم ارتباطی ابری Dialpad از طریق یک برنامه واحد تماس با کیفیت ، کنفرانس ویدیویی و چت را ارائه می دهد. فناوری هوش مصنوعی قدرتمندی در هر تعامل نهفته است و به کاربران تجاری امکان می دهد از تماس ها و جلسات خود ارزش بیشتری کسب کنند. Dialpad Contact Center به کاربران امکان می دهد فوراً با کارآیی بیشتری متصل شده و کار کنند. با مربیگری و پشتیبانی همزمان ، مرکز تماس Dialpad با جریان کاری کارآمد و دسترسی سریع به اطلاعات چه در حین تماس و چه پس از آن ، تجربه کاربر و مشتری را افزایش می دهد.

وی گفت: “Dialpad از فرصتی که به Club Champion کمک می کند با هوش مصنوعی استاندارد صنعت خود ، که به کاربران کمک می کند تا اطلاعات جمع آوری شده در تماس ها را جمع آوری ، درک و پاسخ دهند ، هیجان زده است.” کریگ واکر، مدیر عامل Dialpad. “ما مشتاقانه منتظر همکاری مستمر خود هستیم تا به راحتی و رشد شرکت کمک کنیم.”

درباره Dialpad
Dialpad یکی از سریعترین شرکتهای خصوصی در دوره “کار از هرجای دیگر” است. Dialpad یک پلت فرم ارتباطی تجاری و انعطاف پذیر برای تلفن های همراه ، سیستم تلفنی ، کنفرانس ها و مراکز تماس شما را پوشش می دهد. ساخته شده در Google Cloud Platform برای امنیت و قابلیت اطمینان بی نظیر ، پیاده سازی ، ادغام و مقیاس گذاری آسان است و توسط Voice Intelligence (ViTM) برای برقراری تماس بیشتر هوشمندانه امروزه ، بیش از 70،000 کسب و کار نوآور در جهان از Dialpad و ادغام یکپارچه آن با Google G Suite و Microsoft Office 365 استفاده می کنند تا بهره وری بیشتری داشته باشند. مشتریان شامل WeWork ، Uber ، Motorola Solutions ، Domo و Xero هستند. Dialpad توسط برخی از نوآورترین و موفقترین سرمایه گذاران در Silicon Valley پشتیبانی می شود ، از جمله Amasia ، Andreessen Horowitz ، Felicis Ventures ، GV ، ICONIQ Capital ، OMERS Growth Equity ، Salesforce Ventures ، Scale Ventures، Section 32، Softbank و Work-Bench.

بازدید dialpad.com برای اطلاعات بیشتر.

منبع شماره گیری

لینک های مربوطه

http://www.dialpad.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.