رفتن به نوشته‌ها

Suning.com نتیجه مالی مالی Q12020 ، GMV 88.7 میلیارد RMB را بدست آورد

نجینگ، چین، 29 آوریل 2020 / PRNewswire / – Suning.com (002024.SZ) ، چین پیشرو خرده فروش O2O هوشمند ، متعلق به Suning Holdings Group ، نتیجه مالی Q12020 را منتشر کرد. براساس این گزارش ، Suning.com درآمد حاصل از آن را بدست آورده است 57.839 میلیارد RMB (8.172 میلیارد دلار آمریکا) و GMV از 88.672 میلیارد RMB. از این میان ، GMV از بستر باز آنلاین به آن رسید 24.168 میلیارد RMBبا افزایش 49.05٪ نسبت به سال قبل. در مواجهه با شیوع بیماری همه گیر ، Suning.com مثبت به دنبال تغییرات بود. این شرکت با جدیت تجارت و خدمات آنلاین و تحویل خانه را توسعه داده است. GMV مشاغل آنلاین بدست آمده است RMB 61.04 میلیارد، 68.85 of از کل تجارت را به خود اختصاص داده است.

در مواجهه با همه گیر ، Suning.com به طور کامل از قابلیت های عملی اینترنت انباشته شده با سناریوی کامل ، محصولات با رده کامل و لجستیک خود بهره برداری شده بهره برد. علاوه بر این ، این شرکت مشاغل مصرفی جامعه را کشف کرد ، خدمات تحویل خانه را توسعه داد و مشارکت تجاری اکولوژیکی را تقویت کرد. با تشکر از تحولات ، مقیاس کالاهای Suning.com به تدریج افزایش یافت ، بسیار بهتر از سطح متوسط ​​صنعتی ، نشان دهنده قدرت و پتانسیل تجارت خرده فروشی تمام سناریوی Suning و سناریو.

در طول Q1 2020 ، Suning.com با استفاده از محصولات فراوان و بدون توقف فعالیت ، مصرف کنندگان را تضمین می کند. Suning Carfour و Suning Convenience Store زنجیره تأمین را بهینه کرده و نیازهای لجستیکی را برای بیش از 100 شهر اطمینان داده اند. Suning.com با توجه به تقاضای مصرف اقتصاد تنبلی ، خدمات منزل خود را از فناوری فناوری اطلاعات تا ساختار محصولات ، ایجاد یکپارچه سازی زنجیره تأمین فروشگاه و انبار ، اطمینان از به موقع تحویل و ایجاد ترافیک آنلاین بیشتر و شهرت بهتری برای خدمات بهینه کرده است. سکو. در Q1 ، اعضای جدید ثبت شده Suning.com به 23 میلیون نفر رسیدند در حالی که تعداد اعضای آن بیش از 578 میلیون نفر است. به خصوص ، کاربران فعال ماهانه نسبت به سال قبل 36.87 درصد افزایش یافته اند. علاوه بر این ، Suning Carrefour به دو سود سه ماهه متوالی دست یافته و خدمات تحویل خانه عملکرد برجسته ای کسب کرده است و 10 درصد از کل فروش Carrefour را در ماه مارس تشکیل می دهد. علاوه بر این ، مقیاس تجاری دسته FMCG Suning.com با 167.99٪ نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

در سه ماهه اول سال 2020 ، Suning.com با سرعت بخشیدن به گسترش در بازار سطح پایین و کشف مدل تجاری جدید ، تغییرات استراتژیک ایجاد کرده و حاشیه های عملیاتی را حفظ کرده است. در طی دوره گزارش ، این شرکت کارکنان فروشگاه ها را به فروش از طریق پخش مستقیم ترغیب کرد و موجب افزایش 194.84٪ رشد تجارت Tuike (توصیه جامعه) شد. در همین حال ، تعداد فرنچایزهای Retail Cloud جدید به 466 و تعداد کل حق رای دادن ها به 4،963 رسید. علاوه بر این ، تدارکات Suning و خدمات با تنوع و راندمان بالا را تشکیل داده و با بسیاری از شرکت های لوازم خانگی ، 3C ، مبلمان ، مواد غذایی و کالاهای عمومی با همکاری بسیاری روبرو شده است.

رئیس گروه Suning.com ، ژانگ جیندونگ خاطرنشان کرد: شیوع این بیماری همه گیر باعث شده است تا در کوتاه مدت کوتاه مدت تأثیر اقتصادی بزرگی ایجاد شود که این امر روی توسعه آینده نگر بلند مدت تأثیر نخواهد گذاشت. چین اقتصاد در سال 2020 ، هدف Suning و به دنبال توسعه پایدار و سرمایه گذاری پایدار ، تقویت ساخت و ساز زیرساخت ها و اجرای تجارت خود برای باز و ادغام خواهد بود. Suning و توسعه سناریوها به طور كامل ادامه خواهد داد و باعث افزایش توانائی منابع می شود.

منبع Suning.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید