رفتن به نوشته‌ها

TripleLift از تبلیغات مادام العمر یک میلیارد دلار عبور می کند

علاوه بر آستانه یک میلیارد دلار ، این شرکت یک دوره عملکرد تاریخی را در Q3 2020 ثبت کرده است ژانویه 2020، TripleLift چهار سال متوالی از رشد تبلیغات سالانه بیش از 70 درصد را ثبت کرده است و انتظار دارد امسال نیز به این شاخص دست یابد.

TripleLift از ابتدای تأسیس خود بر ایجاد فناوری ها و محصولاتی جدید متمرکز بود که با یک ستاره شمالی برای بهبود اکوسیستم برای همه ، برنامه نویسی را دوباره ایجاد کرد. این اصل راهنما تصمیمات طولانی مدت تجاری مانند خطوط لوله محصولات جدید را تضمین می کند که رشد شرکت را تسریع می کند.

“تجارت ما از ابتدا راه اندازی شد تا” ما فقط وقتی همه برنده می شویم. ” اگر مصرف کنندگان تجربه تبلیغات بهتری کسب کنند ، تبلیغات ما عملکرد بهتری را مشاهده می کند. اگر تبلیغ کننده عملکرد بهتری داشته باشد ، ناشران ما درآمد بیشتری کسب می کنند. این یک چرخ دنده است که در آن همه پوست را بازی می کنند و این کار با تعهد ما به ناشران شروع می شود. ” اریک بری، مدیر عامل. “محصولات اولیه ما ما را به جایی که امروز رسیده اند رساندند. جدیدترین محصولات ما و آنهایی که به سرعت از نقشه راه ما بیرون می آیند ، ما را به سمت موفقیت های آینده رهنمون می کنند.”

همه گیر شدن روند تغییرات در صنعت تبلیغات را تسریع کرده است. دهه اخیر در دو زمینه عمده رشد چشمگیری داشته است: سیستم عامل ها و برنامه ای. سیستم عامل ها از نیروگاه های باغی دیواری مانند Google و Facebook تشکیل شده اند. Programmatic متشکل از راه حل های خودکار است که خرید و فروش موجودی آگهی را در خارج از سیستم عامل ها امکان پذیر می کند – مقیاس قدرت برای بزرگترین تبلیغ کنندگان جهان و قبول هزینه از دم بلند.

“TripleLift یک مبتکر واقعی در صنعت تبلیغات است که فناوری و خلاقیت را در یک محیط برنامه ای متحد می کند.” جرمی هلاواچک، رئیس درآمد ، IBM Watson Advertising. “همانطور که هوش مصنوعی جدایی ناپذیر در اکوسیستم تبلیغات است ، ما مشتاقانه منتظر همکاری با TripleLift هستیم تا به صنعت کمک کنیم تا در آینده ای بدون کوکی و شناسایی تغییر شکل دهد.”

TripleLift همچنان از موقعیت خوبی برخوردار است زیرا محصولات آن برای خواسته های فعلی تبلیغ کنندگان ساخته شده است: انعطاف پذیری ، کارایی ، عملکرد بالا و سهولت انجام معاملات. نقشه راه این شرکت متناسب با تغییراتی که در حال انجام تبلیغات است ، با ارائه پیشنهادهایی در سراسر ویدیو از جمله جهان شتاب دهنده OTT ، ارائه می شود.

درباره TripleLift
TripleLift ، یکی از سریعترین شرکتهای رشد دهنده فناوری تبلیغات در جهان ، یک شرکت فناوری است که در تقاطع خلاق و رسانه ریشه دارد. مأموریت آن این است که تبلیغات را برای هر کسی – ناشران ، تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان – با ابداع مجدد هر بار یک رسانه برای تبلیغات بهتر کند. TripleLift با داشتن منابع موجودی مستقیم ، خطوط متنوع تولید و خلاقیت طراحی شده برای مقیاس با استفاده از فناوری Computer Vision ما ، نسل بعدی تبلیغات برنامه ای را از دسک تاپ به تلویزیون هدایت می کند. از همان زمان ژانویه 2020، TripleLift چهار سال رشد متوالی بیش از 70 درصد را ثبت کرده است و در سال 2019 تعداد کارمندان و مکان های خود را در این کشور اضافه کرده است آمریکای شمالی، اروپا و آسیا و اقیانوسیه. مجله 5000 ، Crain’s New York Fast 50 و Deloitte Technology Fast 500 TripleLift یک شرکت Insider Business Hotter AdTech Inc است. در مورد چگونگی شکل دادن آینده تبلیغات توسط TripleLift اطلاعات بیشتری کسب کنید triplelift.com.

SOURCE TripleLift

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.