رفتن به نوشته‌ها

معاملات انتشار سونی / ATV با سازندگان ‘Baby Shark’ Pinkfong معامله می شود

“Baby Shark” از Pinkfong یک آهنگ فوق العاده جذاب است که همراه با یک ریتم خوب و حرکات رقص است ، که پس از راه اندازی در YouTube در نوامبر 2015. این ویدیو 7.1 میلیارد بازدید داشته و به پربیننده ترین ویدیوی YouTube در تاریخ تبدیل شده است. تک آهنگ “کودک کوسه” همچنین 20 هفته در Billboard Hot 100 رکورد زد و اخیراً با فروش بیش از 11 میلیون رکورد از RIAA Diamond گواهینامه گرفت. Pinkfong به دلیل موفقیت چشمگیر خود ، نام تجاری Baby Shark را به کالاها ، بازی ها ، نمایش های زنده موسیقی و مجموعه تلویزیونی انیمیشن Nickelodeon در آینده گسترش داده است.

کتی مرندا، معاون ارشد سونی / ATV ، صدا و سیما و حقوق رسانه گفت ،

“ما از همکاری با Pinkfong خوشحالیم که در تلاشیم جهان کودک کوسه را در همه رسانه ها گسترش دهیم. آهنگ آنها به یک احساس جهانی با پتانسیل نامحدود تبدیل شده است و من اطمینان دارم که بهترین فرصت ها را به Pinkfong و” Baby Shark “خواهیم داد موفقیت در آینده ”

بن جئونگ ، پینک فونگ ایالات متحده آمریکا مدیر ارشد اجرایی گفت ، “کودک کوسه نه تنها توسط کودکان ، بلکه توسط خانواده ها در سراسر جهان محبوب است و ما از همکاری با سونی / ATV ، یک شرکت با ردپای جهانی گسترده و خانه مناسب برای کودک کوسه ، بسیار هیجان زده هستیم.”

Pinkfong دارای بیش از 5000 آهنگ و داستان در کتابخانه گسترده خود از محتوای کودکان است ، که می توان از طریق سیستم عامل های مختلف از جمله اپل دسترسی داشت فروشگاه برنامه، Google Play ، YouTube و Amazon Video. از افتخارات Pinkfong می توان به Amazon Video Direct Star ، دکمه Diamond Play YouTube و بهترین برنامه خانواده Google Play از 2014-2017 اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت ، لطفا از وب سایت Pinkfong ، YouTube ، Facebook ، Instagram و توییتر.

منبع Sony / ATV

لینک های مربوطه

sonyatv.com


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.