رفتن به نوشته‌ها

Yellow Messenger دستیار مجازی رایگان برای WhatsApp ارائه می دهد که از AI برای توانمند سازی تجارت استفاده می کند

چه ارسال اعلان و چه شرکت در مکالمات ، WhatsApp تبدیل به جدیدترین ابزار مکالمه شده است که توسط مشتریان و مارک ها پذیرفته شده است. چالش این است که به طور موثر تمام نقاط لمسی جدید را در سفر خریدار که توسط همه گیری تغییر شکل داده است کشف کنید. کمپین پیام رسان زرد با هدف ارتباط مشاغل با میلیون ها مشتری از طریق ربات های گفتگوی WhatsApp در حساب های WhatsApp Business ایجاد شده است.

هنگام اظهار نظر در مورد طرح تداوم تجارت ، راگو راوینوتالا، مدیر عامل و بنیانگذار پیام رسان زرد توضیح داد: “همه گیری ، اقتصاد جهانی را تحت تأثیر قرار داده است و ما به عنوان نوآوران فناوری یافتن راه هایی برای استفاده از راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی برای رشد و بهبودی مثبت ، از اختیارات ما است. از طریق تشویق به پذیرش و استفاده بیشتر. با دستیاران مجازی WhatsApp Business ، هر مشاغل این فرصت را خواهند داشت که مشارکت کسب و کار گرا را تقویت کنند. هوش مصنوعی مکالمه قدرت تعریف مجدد گفتگوهای مارک و ارائه تجربیات شخصی و همهجانبه را برای رضایت و وفاداری کارمندان و مشتریان را به دست آورید. “

Yellow Messenger دسترسی به خدمات مختلفی را فراهم می کند ، که شامل 25 سQالات متداول Chatbot WhatsApp در بیش از 120 زبان ، حساب تجاری WhatsApp ، ورود نامحدود عامل عامل به مدت 3 ماه ، اعلان های رایگان به ارزش 100 دلار آمریکا مکالمات متحد ، نامحدود ، تجزیه و تحلیل ، تولید گزارش و دسترسی مدیر به دستورات.

بیشتر از 150 شرکت در سراسر جهان از دستیارهای مجازی Yellow Messenger در WhatsApp استفاده می کنند ، از جمله سازمان هایی مانند پپسی ، شیائومی ، ITC ، هتل های تاج ، Landmark Group ، Tata AIG ، Max Bupa ، Bajaj ، Sayurbox و Zenyum.

حضور فعال در کانال های جدید تعامل برای مصرف کنندگان ، نقشی اساسی در تصاحب بخشی از فروش در فصل تعطیلات دارد. مارک ها باید کانال های ارتباطی D2C خود را با کاربران تقویت کنند تا در این جشنواره جایگاهی در لیست خواسته های خود داشته باشند.

درباره پیام رسان زرد

پیام رسان زرد برای ایجاد تجربیات گفتگوی غنی برای مشتریان و کارمندان ، یک بستر AI را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. فناوری انحصاری امکان تنظیم کامل بین رباتها ، برنامه ها و انسانها را فراهم می کند. و اجازه می دهد تا راه حلهای آماده برای اتوماسیون کسب و کار با گپ بات به بیش از 120 زبان. این شرکت در ایالات متحده ، اروپا ، برزیل ، امارات متحده عربی ، اندونزی ، مالزی و هند حضور دارد. به سایت www.yellowmessenger.com مراجعه کنید

تماس با رسانه:
سووینا رای
مسئول ارتباطات
[email protected]

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1332082/Yellow_Messenger_WhatsApp_API.jpg

منبع پیام رسان زرد

منبع پیام رسان زرد

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.