رفتن به نوشته‌ها

مایکروسافت و م Instituteسسه Open Data از چالش Open Data in Schools برای کمک به رفع شکاف دیجیتال خبر دادند

لندن و ردموند ، واشنگتن، 11 نوامبر 2020 / PRNewswire / – مایکروسافت و موسسه Open Data (ODI) امروز از راه اندازی چالش Open Data Education برای برجسته کردن ارتباط بین “” دسترسی به خدمات باند پهن و عملکرد تحصیلی برای مهد کودک برای دانش آموزان کلاس 12th (سنین 5-18). در پی همه گیری COVID-19 ، چالش Open Data School به مربیان و سازمانهای تحقیقاتی کمک می کند تا درک درستی از تأثیر طولانی مدت ایجاد اختلال در یادگیری سنتی بر زبان آموزان محلی داشته باشند. آسیب پذیرترین در جهان است.

مایکروسافت و ODI تیم هایی را که مایل به شرکت در چالش راه حل های نوآورانه برای رفع شکاف دیجیتالی در مدارس K-12 هستند تشویق می کنند تا برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنند. از تیم برنده دعوت می شود تا یک سازمان غیرانتفاعی را برای دریافت جایزه 50000 پوندی انتخاب کند. برگزیدگان نهایی ، به نوبه خود ، می توانند سازمان های غیر انتفاعی را انتخاب کنند که 30000 و 20000 پوند جوایز دریافت می کنند. این چالش برای تیم ها یا افراد در هر کجای دنیا پیش روی شماست.

“از آنجا که دانش آموزان در سراسر جهان به طور فزاینده ای به فناوری و اتصال برای موفقیت در مدرسه اعتماد می کنند ، ما باید راه هایی برای توانمند سازی هر دانش آموز در هر منطقه از جهان برای موفقیت پیدا کنیم. جنیفر یوكویاما ، معاون رئیس مایکروسافت و مشاور ارشد IP گفت: ترکیب مجموعه داده ها به روش های جدید می تواند به یافتن راه های جدید برای افزایش دسترسی عادلانه و قوی به خدمات باند پهن کمک کند. ما خوشحالیم که بخشی از راه اندازی این چالش Open Data in Schools است که هدف آن از بین بردن شکاف دیجیتالی و ایجاد شرایط برابر یادگیری برای دانش آموزان در سراسر جهان است. “

ابزارها و منابع مایکروسافت ، ODI و BroadbandNow و همچنین داده های بار اول برای این چالش در دسترس شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

با تلاش سازمان ها برای همکاری در طیف داده ها ، استفاده از فناوری ها برای محافظت از حریم خصوصی بیشتر شیوع خواهد یافت. مجموعه داده هایی که به عنوان بخشی از چالش برای همه شرکت کنندگان آزادانه منتشر می شود ، به آنها کمک می کند تاثیری که فناوری هایی مانند حریم خصوصی افتراقی می توانند در بینش و تجزیه و تحلیل داده ها داشته باشند را ارزیابی و درک کنند.

“سازمان هایی مانند مایکروسافت و پهن باند کنون دارای داده های جالبی هستند که می توانند برای ارائه بینش و حمایت از تصمیم گیرندگان در بخش آموزش و پرورش و فراتر از آن مورد استفاده قرار گیرند ، به ویژه هنگام مواجهه با چالش های بی سابقه. جنی تنیسون ، معاون رئیس جمهور و مشاور ارشد استراتژیک در ODI گفت ، این چالش اکتشاف استفاده های ابتکاری برای این داده ها را تحریک می کند ، فراتر از مرز سازمانهایی که این اطلاعات را در اختیار دارند. ODI در اینجا برای کمک به سازمانهایی است که می خواهند اطمینان حاصل کنند که داده هایی که در اختیار دارند بیشترین ارزش را به بخشها ، جوامع و شرکتهایی که در آنها کار می کنند ارائه می دهد. “

بیماری همه گیر COVID-19 یادگیری بیش از 1.6 میلیارد کودک و جوان در سراسر جهان را مختل کرده است ، زیرا دولت های سراسر جهان برای جلوگیری از شیوع ویروس ، موسسات آموزشی را تعطیل کرده اند. در پاسخ ، مدارس و معلمان تلاشهای بی سابقه ای برای برقراری ارتباط با دانش آموزان از طریق ابزارها و بسترهای آموزش از راه دور انجام داده اند.

با افزایش شکاف دیجیتالی به دلیل انتقال ناگهانی جهانی به آموزش از راه دور ، درک اینکه چگونه و کجا شکاف دیجیتال بر جوامع تأثیر می گذارد برای مدیریت آموزش در کوتاه مدت و اطمینان از بهبود اقتصادی بسیار مهم خواهد بود. پایدار و منصفانه

جان باسبی ، مدیر عامل شرکت BroadbandNow گفت: “ما با ارائه دسترسی به داده ها به عنوان بخشی از چالش Open Data خوشحال هستیم و مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعاتی هستیم که شرکت کنندگان در آن کشف کرده اند.” دسترسی به خدمات اینترنت باند پهن با قیمت مناسب برای آموزش و پرورش و عدالت دیجیتال ضروری است. ”

تیم های شرکت کننده باید خلأهای موجود در زیرساخت های دیجیتال را که بر ارائه خدمات آموزش آنلاین تأثیر می گذارد ، شناسایی کنند ، پیامدهای احتمالی را برای نتایج یادگیری شناسایی کنند و برای حل این شکاف ها به روش مقرون به صرفه ، راه حل های ابتکاری و واقع گرایانه ارائه دهند. . در اینجا برخی از سالاتی است که این چالش می خواهد پاسخ دهد:

  • چگونه دانش آموزان به یادگیری از راه دور دسترسی پیدا می کنند ، به ویژه کسانی که دسترسی آسانی به زیرساخت های دیجیتال ندارند (مثلاً فناوری و اتصال به اینترنت)؟
  • دانش آموزان از گروه های محروم تا چه اندازه در مقایسه با گروه های دارای مزیت بیشتر از طریق دیجیتال به یادگیری دسترسی دارند؟
  • چه ارتباطی بین سطح مهارت های دیجیتال و نتایج یادگیری برای گروه های مختلف جمعیتی وجود دارد؟

از تاریخ افتتاحیه ، شرکت کنندگان چهار ماه برای تکمیل چالش فرصت دارند. افراد و تیم هایی که مایل به شرکت در چالش هستند می توانند اطلاعات بیشتری پیدا کنند و علاقه خود را در اینجا ابراز کنند. پس از ثبت نام ، از افراد دعوت می شود تا در فعالیت های پیش نمایش داده ها شرکت کنند ، درباره چالش شرکای مربوطه بیشتر بدانند و دریابند که چگونه بهتر از داده ها را قبل از راه اندازی عمومی که در تاریخ انجام می شود ، استفاده کنید 10 دسامبر 2020

درباره مایکروسافت
مایکروسافت (Nasdaq “MSFT”microsoft) تحول دیجیتال را برای دوره ای از محیط های ابری و دستگاه های هوشمند امکان پذیر می کند. مأموریت آن توانمند سازی هر فرد و سازمانی در کره زمین برای انجام کارهای بیشتر است.

درباره موسسه Open Data
ODI در سال 2012 توسط سر تیم برنرز لی ، مخترع وب و سر نایجل شادبولت ، متخصص هوش مصنوعی ، تاسیس شد. هدف آن نشان دادن ارزش داده ها و حمایت از استفاده ابتکاری آن برای ایجاد تغییرات مثبت در جهان است. ما یک شرکت مستقل ، غیرانتفاعی و غیرحزبی هستیم و دارای گستره جهانی هستیم. دفتر مرکزی ما در لندن است. ما با مشاغل و دولت ها همکاری می کنیم تا یک اکوسیستم داده ای باز و قابل اعتماد ایجاد کنیم ، جایی که افراد بتوانند با استفاده از آن داده ها تصمیمات بهتری بگیرند و تأثیرات منفی را مدیریت کنند.

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/24227/microsoft_corp_logo226_9217jpg.jpg

منبع شرکت مایکروسافت

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.