رفتن به نوشته‌ها

نتایج WildBrain Q1 2021

  • درآمد بود 95.5 میلیون دلار در Q1 2021 در مقابل 112.3 میلیون دلار در Q1 2020
  • ضرر خالص به بهبود یافت 3.3 میلیون دلار در Q1 2021 در مقابل ضرر خالص 16.0 میلیون دلار در Q1 2020
  • جریان نقدی رایگان منفی بود 2.7 میلیون دلار در Q1 2021 در مقابل جریان نقدی رایگان مثبت 7.7 میلیون دلار در Q1 2020 ، بخشی از آن به دلیل زمان توزیع منافع غیر کنترل کننده در سه ماهه فعلی است.
  • EBITDA در Q1 2021 تنظیم شده است 17.5 میلیون دلار در مقابل 19.6 میلیون دلار در Q1 2020
  • حاشیه ناخالص از 44٪ در Q1 2020 به 45٪ رسیده است.
  • درآمد WildBrain Spark بود 8.9 میلیون دلار در Q1 2021 ، یک پیشرفت پی در پی از 6.5 میلیون دلار در سه ماهه قبلی این در مقایسه با 22.1 میلیون دلار در Q1 2020
  • WildBrain Spark با جذب 64.2 میلیارد دقیقه فیلم در Q1 2021 ، 14 درصد بیشتر از Q1 2020 ، مخاطبان بسیار درگیر خود را جذب کرد. میانگین زمان مشاهده 27٪ افزایش داشت و تقریباً شش دقیقه در هر بازدید بود.
  • پرداخت شده است 5.0 میلیون دلار در مرکز چرخش در Q1 2021.
  • ارسال سه ماهه پایان ، اعلام کرد که همکاری گسترده ای با Apple TV + برای بزرگترین تعهد تولید در تاریخ WildBrain برای یک صفحه جدید از محصولات اصلی و بادام زمینی و همچنین صدور مجوز از کتابخانه های ویژه کلاسیک بادام زمینی در حال حاضر. Deal خط تولید قابل توجهی چند ساله برای تجارت استودیوی ما فراهم می کند.

HALIFAX ، NS، 10 نوامبر 2020 / PRNewswire / – WildBrain Ltd. (“WildBrain” یا “شرکت”) (TSX: WILD) ، یک رهبر جهانی در سرگرمی کودکان و خانواده ، امروز نتایج سه ماهه اول مالی 2021 خود را برای دوره سه ماهه گزارش داد 30 سپتامبر 2020 (“Q1 2021”).

اریک النبوژن، مدیر عامل WildBrain ، گفت: “ما Fiscal 2021 را با همکاری گسترده Apple TV + آغاز خواهیم کرد که نسل جدیدی از کودکان و خانواده ها از نسخه کامل نسخه اصلی بادام زمینی به علاوه محصولات کلاسیک طولانی مدت در یک بستر رسانه ای پیشرو جهانی لذت می برند. این توافق نامه چند ساله و جهانی بزرگترین تعهد تولید در تاریخ شرکت ما است. این توافق نامه با استراتژی ما در زمینه ایجاد محتوای برتر در معاملات بلند مدت مطابقت دارد که به طور قابل توجهی پایه درآمد ما را رشد می دهد. ما یک کتاب از تجارت تولیدی که در سه ماهه آینده و سالهای آینده در تعداد ما مشاهده خواهید کرد. این معامله بادام زمینی نشان می دهد که چگونه ما با استفاده از تولید جدید برای به دست آوردن امنیت کتابخانه با ارزش بالا ، سود IP اصلی خود را در سراسر زنجیره ارزش به حداکثر می رسانیم فرصت های فروش و محصولات مصرفی. هرچه معاملات محتوای بیشتری را ببندیم و مارک های اصلی را روشن کنیم ، به حرکت خود ادامه می دهیم و رشد را برای سالهای آینده رقم خواهیم زد.

الن بوگن ادامه داد: “در Q1 ، ما نتایج مالی ارائه کردیم که نشان دهنده درآمد و قدرت تولید قوی در محصولات مصرفی و تجارت تلویزیونی ما در برابر بادهای اقتصادی کلان اقتصادی است. ما همچنین به دنبال بهبود متوالی درآمد Q1 در WildBrain Spark دلگرم هستیم. ما با توجه به مقیاس شبکه ، دسترسی جهانی ، بینش داده ها و برنامه های برتر و بی خطر برای کودکان ، در موقعیت خوبی قرار داریم که از حرکت سکولار دلار تبلیغات به دیجیتال بهره مند شویم. ما انتظار داریم فروش مستقیم تبلیغات و همچنین سایر اقدامات طراحی شده برای کسب درآمد از مخاطبان عظیم شبکه AVOD ما برای کمک به سرعت بهبود و رشد در WildBrain Spark با بازگشت تقاضای تبلیغات. “

آرون ایمز، مدیر مالی WildBrain ، اضافه کرد: “در طول Q1 ، ما همچنان رویکرد منضبط خود را در زمینه سرمایه گذاری در محتوا در حالی که مدیریت سرمایه در گردش و کنترل هزینه های خود را انجام می دادیم ، پرداخت کردیم. 5.0 میلیون دلار در تسهیلات اعتباری گردان ما در Q1 و مانده مانده 5.0 میلیون دلار در ماه اکتبر ، پس از پایان چهارم. معامله اخیراً گسترش یافته با Apple TV + در Fiscal 2022 به EBITDA ما اضافه می شود و برای تجارت محصولات مصرفی ما نیز مثبت محسوب می شود. در حالی که ما انتظار داریم نسبت کل اهرم خالص ما باشد2 برای افزایش متوسط ​​در Q2 2021 به دلیل زمانبندی ، بر اساس انتظارات فعلی ما از چگونگی بروز همه گیری ، همراه با افزایش دیدی که اکنون در مورد خط درآمد ، درآمد و محتوای خود طی 18 ماه آینده داریم ، انتظار داریم که نسبت کل اهرم خالص2 تا پایان سال مالی 2022 در سطح متوسط ​​4 برابر یا پایین تر قرار بگیرید. “

عملکرد Q1 2021 – اجرای اولویت ها

اولویت های

نکات برجسته

کسب درآمد از Large ما
مخاطب روشن است
جرقه WildBrain

  • WildBrain Spark با 62.4 میلیارد دقیقه فیلم تماشا شده در شبکه AVOD در Q1 2021 ، 14 درصد بیشتر از 56.3 میلیارد دقیقه در Q1 2020 ، میزان مخاطبان خود را افزایش داده است. میانگین زمان مشاهده نیز 27٪ افزایش یافته و تقریباً شش دقیقه در هر بار مشاهده شده است.
  • درآمد WildBrain Spark در Q1 2021 8.9 میلیون دلار در مقابل Q 2220 22.1 میلیون دلار بود ، به دلیل تغییرات سیاست در YouTube و فشارهای مداوم در سراسر صنعت که بر تبلیغات تأثیر می گذارد. درآمد Q1 2021 رشد پی در پی را نشان می دهد ، که 37 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش داشته است.

مارک های کلیدی را رشد دهید

  • تولید سری دوم اصلی جدید بادام زمینی در حال انجام است ، نمایش اسنوپی، برای نمایش جهانی در فوریه 2021 ، به طور انحصاری در Apple TV +
  • اپل تی وی + فصل دوم سفارش داده است اسنوپی در فضا – یکی از محبوب ترین نمایش هایی که در بین نسل های مختلف در سیستم عامل جریان آنها مشاهده می شود.
  • محتوای Fresh Peanuts از یک برنامه صدور مجوز قوی با معاملات جدید پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم خانگی ، کالاهای قابل جمع آوری ، غذا و نوشیدنی ، نشر و سایر موارد پشتیبانی می کند. بسیاری از معاملات بین المللی با همکاری آژانس صدور مجوز ، WildBrain CPLG انجام شد ، و این همکاری بین واحدهای تجاری ما برجسته است.
  • دور جدیدی از معاملات پخش جریانی و پخش جهانی جدید برای آخرین فصل ها آتش نشان سام و پولي جيبي از جمله حقوق ایالات متحده و چند قلمرو Netflix باعث ایجاد این مارک های شریک با Mattel می شود ، جایی که ما در حق امتیاز فروش کالاهای تجاری عقب هستیم.

بهبود جریان نقدی و
ترازنامه

  • 5.0 میلیون دلار برای تسهیلات اعتباری گردان ما در Q1 2021 و همچنین 5.0 میلیون دلار باقیمانده در ماه اکتبر ، پس از پایان سه ماهه ، پرداخت کرد.
  • نسبت کل اهرم خالص2 5.30x در 30 سپتامبر 2020 در مقابل 5.66x در 30 سپتامبر 2019 بود. در حالی که ما انتظار داریم نسبت کل اهرم خالص ما باشد2 برای افزایش متوسط ​​در Q2 2021 به دلیل زمانبندی ، بر اساس انتظارات فعلی ما از چگونگی بروز همه گیر همراه با افزایش دیدی که در اطراف درآمد ، درآمد و خط تولید محتوای خود طی 18 ماه آینده داریم ، انتظار داریم مجموع خالص ما نسبت اهرم2 تا پایان سال مالی 2022 به راحتی در اواسط 4 برابر یا پایین تر قرار بگیرید.

نکات برجسته مالی Q1 2021

نکات برجسته مالی

(در میلیون دلار Cdn)

سه ماه تمام شد

30 سپتامبر

2020

2019

درآمد

95.5 دلار

112.3 دلار

حاشیه ناخالص

43.3 دلار

49.4 دلار

حاشیه ناخالص (٪)

45٪

44٪

EBITDA تنظیم شده مربوط به WildBrain

17.5 دلار

19.6 دلار

ضرر خالص مربوط به WildBrain

دلار (3.3)

دلار (16.0)

ضرر اساسی در هر سهم

دلار (0.02)

دلار (0.12)

جریان ازاد نقدینگی

دلار (2.7)

7.7 دلار

در Q1 2021 ، ما گزارشگری مالی خود را طبقه بندی مجدد کردیم تا رویکرد 360 درجه خود را در مدیریت IP و ویژگی های معاملات انجام شده با سرویس های جریان جهانی (“SVODs”) و سایر کانالهای توزیع را بهتر نشان دهیم.3. رشد درآمد تولید ما منعکس کننده SVOD های جهانی است که برای ارائه برنامه های انحصاری با کیفیت بالا بسیار سرمایه گذاری می کنند. تحت این مدل ، به طور معمول SVOD ها هزینه های تولید را با احتساب هزینه های تولید پرداخت می کنند ، در حالی که ما مالکیت IP اصلی و همچنین حقوق توزیع خطی (پس از یک بازپرداخت تقریباً 24 تا 36 ماهه) و تمام درآمد محصولات مصرفی را حفظ می کنیم. این با مدل تولید / توزیع سنتی پوشش هزینه های تولید از چندین پخش کننده خطی متفاوت است ، با حاشیه هایی که طی دوره های صدور مجوز چند ساله محقق شده است. از آنجا که تخته سنگ ما به ترکیبی از هر دو مدل تبدیل شده است ، ما گزارش خود را برای تولید و توزیع کل تجدید نظر کرده ایم ، که نه تنها با مدیریت یکپارچه تجارت ما ، بلکه با عملکرد صنعت نیز سازگار است.

بر این اساس ، ما اکنون تولید و توزیع را در یک خط درآمد تحت “تولید و توزیع محتوا” گزارش می کنیم. ما همچنین گزارش کلیه جریان های درآمد مربوط به محصولات مصرفی ، از جمله آژانس صدور مجوز WildBrain CPLG را در بخش “محصولات مصرفی” تلفیق کردیم. تجارت WildBrain Spark ما که در وهله اول از طریق تبلیغات و حمایت مالی درآمد کسب می کند ، همچنان تحت عنوان “WildBrain Spark” گزارش می شود. در مجموع ، سه خط درآمد قبلی اکنون بخش “تجارت محتوا” ما را برای اهداف گزارش تشکیل می دهد. برای شفافیت ، تجارت تلویزیون کانادایی ما به “تلویزیون تلویزیونی کانادا” تغییر نام داده است و همچنان به صورت جداگانه گزارش می شود.

در Q1 2021 ، درآمد حاصل شد 95.5 میلیون دلار در مقایسه با 112.3 میلیون دلار در سه ماهه سال قبل این کاهش عمدتا توسط WildBrain Spark انجام شد ، که ناشی از فشارهای وارد شده به تبلیغات جهانی به دلیل COVID-19 و تغییرات سیاست در YouTube برای محتوای “ساخته شده برای کودکان” است ، که تا حدی با ثبات در سایر مشاغل ما جبران می شود.

درآمد تولید و توزیع محتوا به 36.3 میلیون دلار در Q1 2021 در مقابل 35.1 میلیون دلار در Q1 2020 ، به دلیل درآمد بیشتر تولید. درآمد تولید در Q1 2021 افزایش یافته است ، که توسط پروژه های اختصاصی برتر از جمله بادام زمینی جدید مانند نمایش اسنوپی، تعدادی ویژه برنامه خانوادگی و یک فصل دوم از اسنوپی در فضا. این افزایش همچنین تحت تأثیر فصل های جدید فصل تست جانی، آتش نشان سام ، پولی جیبی و چیپس و سیب زمینی. قرارداد کتابخانه بادام زمینی ، که پس از پایان سه ماهه امضا شد ، در نتایج سه ماهه دوم منعکس خواهد شد.

در حالی که تغییرات COVID-19 و YouTube در سیاست های تبلیغاتی هدفمند همچنان بر فروش تبلیغات در WildBrain Spark تأثیر منفی می گذارد ، با درآمد 60٪ کاهش به 8.9 میلیون دلار در Q1 2021 در مقابل Q1 2020 ، ما با رشد متوالی درآمد تشویق می شویم. با حرکت در این سه ماهه ، درآمد ماه به ماه به ترتیب بهبود می یابد و این نشان دهنده افزایش 37 درصدی در مقایسه با آن است 6.5 میلیون دلار در Q4 2020. این روند در ماه اکتبر همچنان ادامه دارد که تبلیغات دیجیتالی بهبود می یابد و ما همچنان به اجرای طرح هایی برای کسب درآمد از محتوای قابل توجه بیننده در شبکه AVOD خود ادامه می دهیم. WildBrain Spark یکی از بزرگترین و سرگرم کننده ترین مخاطبان جهانی در فضای کودک و خانواده با 62.4 میلیارد دقیقه فیلم تماشای این سه ماهه است که 14 درصد بیشتر از Q1 2020 است. به طور متوسط ​​، مدت زمان هر بازدید تقریباً شش دقیقه است ، افزایش 27 درصدی نسبت به Q1 2020. میزان بازدید در 10.1 میلیارد بازدید در Q1 2021 همچنان قوی بود.

به استثنای انقضا قرارداد MetLife که نشان دهنده آن است 3.6 میلیون دلار در Q1 2020 ، درآمد محصولات مصرفی در ثابت بود 38.8 میلیون دلار در Q1 2021 ، منعکس کننده ادامه حق امتیازات صدور مجوز از حق بیمه بادام زمینی ما و افزایش کمیسیون از آژانس صدور مجوز WildBrain CPLG.

حاشیه ناخالص در Q1 2021 در مقایسه با 44٪ در Q1 2020 به 45٪ افزایش یافته است که ناشی از رشد درآمد تولید ناشی از افزایش درج پروژه های حق بیمه حاشیه بالاتر در استودیوی ما است.

جریان نقدی عملیاتی مثبت4 از 19.6 میلیون دلار در Q1 2021 در مقابل 29.9 میلیون دلار در Q1 2020 ، به دلیل زمان تسویه حساب موجودی سرمایه در گردش. جریان نقدی رایگان برای Q1 2021 منفی بود 2.7 میلیون دلار، در مقایسه با جریان نقدی رایگان مثبت از 7.7 میلیون دلار در Q1 2020 ، تا حدی به دلیل زمان توزیع منافع غیر کنترل کننده در سه ماهه فعلی در مقابل عدم پرداخت در سه ماهه سال قبل.

EBITDA تنظیم شده بود 17.5 میلیون دلار در Q1 2021 در مقایسه با 19.6 میلیون دلار در Q1 2020 ، اساساً مربوط به ضعف در درآمد تبلیغات در WildBrain Spark است.

Q1 2021 ضرر خالص بود 3.3 میلیون دلار در مقابل ضرر خالص 16.0 میلیون دلار در همان سه ماهه قبلی این بهبود مربوط به کاهش SG&A ، کاهش ساماندهی و توسعه و افزایش سود ارزی غیر نقدی در Q1 2021 در مقایسه با Q1 2020 بود.

1

جریان نقدی رایگان ، حاشیه ناخالص ، تعدیل EBITDA و تعدیل EBITDA مربوط به WildBrain اقدامات مالی غیر GAAP هستند. جریان نقدی رایگان به عنوان جریان نقدی عملیاتی کمتر از توزیع سودهای غیرکنترلی ، تغییر در تأمین مالی تولید موقت ، سود نقدی پرداخت شده به بدهی بلند مدت ما ، بدهی بانکی و بدهی های اجاره و بازپرداخت اصلی بدهی های اجاره ما تعریف می شود. حاشیه ناخالص به معنی درآمد کمتر از هزینه های مستقیم تولید و هزینه برنامه های تولید شده فیلم و تلویزیون است (طبق صورت های مالی). EBITDA تعدیل شده نشان دهنده درآمد شرکت قبل از استهلاک ، درآمد مالی (هزینه) ، مالیات ، هزینه های سازماندهی مجدد و توسعه ، کاهش ارزش ، هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهام و تعدیل سایر هزینه های مشخص شده است. EBITDA تنظیم شده قابل انتساب به WildBrain به معنای EBITDA تنظیم شده به استثنای بخشی از EBITDA تنظیم شده است که به علایق غیر کنترل کننده نسبت داده می شود. جزئیات بیشتر در مورد تعریف و سازگاری با جریان نقدی رایگان ، حاشیه ناخالص ، EBITDA تعدیل شده و EBITDA تعدیل شده مربوط به WildBrain را می توان در بخش “اقدامات مالی غیر GAAP” در Q1 2021 MD&A شرکت یافت.



2

بدهی خالص شامل بدهی بلند مدت و بدهی بانکی است که پول نقد کمتری دارد و تأمین مالی تولید موقت را شامل نمی شود. نسبت اهرم خالص همانطور که در این بیانیه مطبوعاتی مورد بحث قرار گرفت ، اشاره ای به نسبت اهرم خالص کل است که در قرارداد اعتباری ارشد شرکت موجود در SEDAR در www.sedar.com.



3

برای جزئیات بیشتر ، به بخش “مدل درآمدی” WildBrain’s Q1 2021 MD&A مراجعه کنید.



4

در Q1 2021 ، ما سود نقدی پرداختی به بدهی بلند مدت ، بدهی بانکی و بدهی های اجاره ای را که قبلاً به عنوان جریان های نقدی مورد استفاده در فعالیت های عملیاتی لحاظ شده بود ، طبقه بندی مجدد کردیم ، تا در سه ماهه فعلی به عنوان بخشی از جریان های نقدی مورد استفاده در فعالیت های مالی گزارش شود با طبقه بندی مجدد مربوطه به Q1 2020 ، زیرا این هزینه های بهره بخشی از فعالیت های عملیاتی ، عملکرد و نتایج مداوم ما نیست. به بخش “نقدینگی و منابع سرمایه” در Q1 2021 MD&A شرکت مراجعه کنید.

Q1 2021 کنفرانس تلفنی

این شرکت یک کنفرانس تلفنی برگزار خواهد کرد 11 نوامبر 2020 در 10:00 صبح ET برای بحث در مورد نتایج

برای گوش دادن ، با شماره تلفن +1 (888) 231-8191 بدون تماس تلفنی یا +1 (647) 427-7450 بین المللی و شناسه کنفرانس مرجع 9703649 + تماس بگیرید. لطفاً 10 دقیقه به تماس کنفرانسی متصل شوید. پخش پس از مکالمه با شماره +1 (855) 859-2056 بصورت رایگان یا +1 (416) 849-0833 ، با کد عبور 9703649 ، در دسترس خواهد بود ، 18 نوامبر 2020.

صوت و متن نیز تقریباً دو روز پس از رویداد در وب سایت ما بایگانی می شود.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

روابط سرمایه گذار: نانسی چان-پالمیتر – مدیر روابط سرمایه گذار ، WildBrain
[email protected]
+1 416-977-7358

رسانه ها: شان اسمیت – مدیر ارتباطات شرکت و تجارت ، WildBrain
[email protected]
+1 416-977-7230

درباره WildBrain

در WildBrain ما تخیلاتی را برای اجرای وحشیانه ایجاد می کنیم ، بچه ها و خانواده ها را در همه جا با محتوای عالی در همه رسانه ها درگیر می کنیم. با تقریباً 13000 نیم ساعت سرگرمی فیلمبرداری شده در کتابخانه – یکی از گسترده ترین سرگرمی های جهان – مارک هایی از این قبیل هستیم بادام زمینی، Teletubbies، کیک توت فرنگی، کایلو، ابزار بازرسی ، تست جانی و دگراسی. در استودیوی پیشرفته انیمیشن 75،000 فوت مربعی ما در ونکوور ، پیش از میلاد، ما چنین سری های مورد علاقه طرفداران را تولید می کنیم اسنوپی در فضا، چیپس و سیب زمینی، کارمن سندیگو و بیشتر. نمایش های ما در بیش از 150 کشور جهان در بیش از 500 سیستم عامل جریان دهنده و پخش کننده تلویزیونی از سراسر جهان لذت می برند و تجارت AVOD ما – WildBrain Spark – یکی از بزرگترین شبکه های کانال های کودکان در YouTube را ارائه می دهد که تقریبا چهار میلیارد بازدید در ماه از بیش از 200 میلیون نفر دارد. مشترکین ما همچنین کالاهای مصرفی و سرگرمی مبتنی بر مکان را در هر منطقه اصلی برای خواص خود و همچنین مشتریان و شرکای محتوای خود مجاز می دانیم. گروه تلویزیونی ما دارای چهار کانال سرگرمی خانوادگی است که از بیشترین بازدیدها در کانال های تلویزیونی است کانادا. دفتر مرکزی WildBrain در است کانادا با دفاتر در سراسر جهان و تجارت در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSX: WILD). به ما مراجعه کنید در www.wildbrain.com.

اظهارات رو به جلو

این بیانیه مطبوعاتی شامل “اظهارات آینده نگرانه” تحت قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار در مورد شرکت شامل ، بدون محدودیت ، اظهارات مربوط به تولیدات در حال توسعه ، نرخ تبلیغات و درآمد WildBrain Spark ، سرمایه گذاری های شرکت و منافع پیش بینی شده از چنین سرمایه گذاری ها ، آینده رشد و عملکرد مالی و عملیاتی WildBrain Spark ، تأثیرات تغییرات YouTube در تبلیغات هدفمند ، تأثیر معاملات بادام زمینی با اپل ، بازارها و صنایعی که شرکت و شرکت های تابعه در آن فعالیت می کنند ، تأثیرات COVID-19 بر روی شرکت ، تجارت آن ، بازارها و صنایعی که در آن فعالیت می کند ، نتایج مالی و عملیاتی آینده شرکت (شامل اهرم فشار) ، تغییر در طبقه بندی گزارشگری مالی و استراتژی های تجاری و فعالیت های عملیاتی شرکت و رشد و چشم اندازهای بلند مدت آن. اگرچه این شرکت معتقد است که انتظارات منعکس شده در چنین اظهارنظرهای آینده نگرانه معقول است ، اما چنین اظهاراتی شامل خطرات و عدم اطمینان است و براساس اطلاعات موجود در شرکت است. نتایج یا رویدادهای واقعی ممکن است با نتایج بیان شده یا ضمنی چنین عبارات آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد. عواملی که می توانند نتایج واقعی یا وقایع را با انتظارات فعلی متفاوت سازند ، از جمله موارد دیگر ، در دسترس بودن فرصت های سرمایه گذاری و در ارزیابی های قابل قبول ، اپیدمی ها ، بیماری های همه گیر یا سایر بحران های بهداشت عمومی ، از جمله شیوع فعلی COVID-19 ، اندازه و مدت زمان اختلال اقتصادی در نتیجه شیوع COVID-19 در سراسر جهان ، اعتماد شرکت به اینترنت و سایر فن آوری ها برای ادامه فعالیت خود ، عدم پیروی از میثاق های تحت تسهیلات اعتباری ارشد شرکت ، توانایی شرکت برای اجرای استراتژیهای تجاری و فرصتهای سرمایه گذاری خود ، توانایی شرکت برای تحقق بخشیدن به صرفه جویی در هزینه های عملیاتی ، ترجیحات مصرف کننده ، عوامل بازار ، شرایط در AVOD ، صنایع سرگرمی و مارک ها ، توانایی شرکت برای تولید و تولید ترتیبات صدور مجوز ، و عوامل خطر در مواد ثبت شده در تنظیم مقررات مربوط به اوراق بهادار بحث شده است مقامات گاه به گاه شامل مواردی که تحت “عوامل خطر” در آخرین فرم اطلاعات سالانه شرکت و بحث و تجزیه و تحلیل مدیریت سالانه مورد بحث قرار گرفته است. این اظهارات آینده نگر از تاریخ این گزارش صورت می گیرد و شرکت هیچ گونه تعهدی در به روزرسانی یا اصلاح آنها جهت انعکاس رویدادها یا شرایط جدید را ندارد ، مگر در مواردی که قانون لازم دارد.

SOURCE WildBrain Ltd.

لینک های مربوطه

https://www.wildbrain.com/

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.