رفتن به نوشته‌ها

کارت های کادو لیست های برتر تعطیلات را که می توان کارت هدیه را حمل کرد. مصرف کنندگان علاقه مند به پرداخت های بدون تماس ، بازده مطمئن هستند

آتلانتا، 10 نوامبر 2020 / PRNewswire / – InComm Payments ، یک شرکت پیشرو در صنعت پرداخت جهانی ، امروز نتایج شاخص تعطیلات 2020 خود را منتشر کرد ، که نشان می دهد مصرف کنندگان همچنان انتظار دارند در این فصل در خریدهای تعطیلات شرکت کنند ، با برخی تنظیمات و توجه به ایمنی با توجه به پاندمی کووید 19. بر اساس پاسخ نظرسنجی از 3120 مصرف کننده آمریکایی ، این نظرسنجی انتظارات مصرف کنندگان در مورد خرید در تعطیلات را بررسی کرد.

وی گفت: “حداقل یک سال منحصر به فرد است ، اما مصرف کنندگان و بازرگانان در حال انطباق هستند و به نظر می رسد خرید تعطیلات آماده است که ادامه یابد ، حتی با کاهش سنت ها مانند مهمانی ها و مسافرت ها.” برایان پارلوتو، معاون اجرایی رئیس در InComm Payments. “مصرف کنندگان همچنان به تنوع و راحتی محصولات کارت هدیه اهمیت می دهند و ما از پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتری برای گزینه های دیجیتالی راحت و پرداخت های امن و بدون لمس بسیار هیجان زده هستیم.”

خرید در تعطیلات پایدار است و مصرف کنندگان در حال برنامه ریزی برای خرید خود هستند

  • 80٪ از مصرف کنندگان گفتند که قصد دارند در فصل تعطیلات 2020 هدیه خریداری کنند.
  • 58 درصد قصد دارند تقریباً همان مبلغی را که سال گذشته خرج کرده اند ، خرج کنند و 15 درصد نیز انتظار دارند بیشتر هزینه کنند.
  • مصرف کنندگان تقریباً 95 درصد از خرید کارت های هدیه خود را برنامه ریزی می کنند.
  • 63٪ انتظار دارند حداقل برخی از خریدهای تعطیلات خود را شخصاً انجام دهند.
  • 75٪ پیش بینی خرید از 2-5 تاجر مختلف را بصورت حضوری دارند ، تقریباً مشابه سال 2019.

کارت های هدیه لیست های برتر

مطابق با سالها گذشته ، شاخص تعطیلات InComm Payments دریافت که کارتهای هدیه بیشترین درخواست هدیه و مورد انتظارترین خرید هدیه دهندگان است.

  • 94٪ از مصرف کنندگان در این تعطیلات قصد دارند حداکثر 10 کارت هدیه از جمله کارت های فیزیکی و دیجیتال خریداری کنند.
  • 30٪ از پاسخ دهندگان پیش بینی می کنند در فصل تعطیلات امسال کارت هدیه دیجیتال و فیزیکی بیشتری نسبت به سال گذشته خریداری کنند.
  • محبوب ترین دسته کارت های هدیه حلقه بسته (به عنوان مثال مارک دار) خرده فروشان انحصاری آنلاین ، رستوران ها و خرده فروشی های همه کانال هستند. این یافته ها با تمرکز مصرف کننده بر روی گزینه های تجارت الکترونیکی سازگار است ، در حالی که رستوران ها همچنان در سطح بالایی قرار دارند ، نشان دهنده تغییر مکان به گزینه های غذا خوردن و برداشت از راه دور در جامعه است.

پروتکل های ایمنی COVID ارزش گذاری شده است

مصرف کنندگان به تجارب موجود در فروشگاه توجه کرده و تعیین می کنند که آیا انتظارات ایمنی آنها را برآورده می کنند. این فهرست همچنین نظرات خریداران در مورد روش های پرداخت بدون لمس را نشان داد.

  • 84٪ از مصرف کنندگان با توجه به COVID-19 تا حدودی علاقه به پرداخت بدون لمس / بدون تماس دارند ، تقریباً نیمی از آنها اظهار داشتند که “علاقه زیادی” به چنین گزینه های پرداخت ندارند.
  • 74٪ موافقت می کنند که یک خرده فروش که گزینه پرداخت بدون لمس / بدون تماس را ارائه می دهد برای آنها مهم است.

اکثر خریداران دوباره به برخی از بازرگانان مراجعه می کنند

  • 69٪ از خریداران در این فصل تعطیلات احتمالاً بیش از یک بار به یک بازرگان مراجعه می کنند.
  • بسیاری از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که ممکن است از فروشگاه هایی که پروتکل های ایمنی را رعایت نمی کنند اجتناب شود.

نظرات را در مسیر خرید برمی گرداند

از مصرف كنندگان س wereال شد كه با توجه به COVID-19 – چيزي كه ممكن است در تصميمات خريد تأثير بگذارد ، چه احساسي در مورد بازگرداندن هداياي ناخواسته دارند.

  • 83٪ از خریداران تعطیلات انتظار دارند که خرده فروشان در روند بازگشت خود مراقب COVID-19 باشند.
  • 53٪ می گویند احتمالاً از بازده کمتری صرف نظر می کنند ، اما هنوز هم سفر را برای اقلام بزرگتر انجام می دهند.

شاخص تعطیلات InComm Payments 2020 با پاسخ نظرسنجی از 2489 مصرف کننده آمریکایی در مورد انتظارات آنها در مورد خرید و سایر فعالیتها در طول فصل تعطیلات 2020 به دست آمده است.

درباره پرداخت InComm

InComm Payments یک رهبر جهانی در فن آوری نوآورانه پرداخت است. InComm Payments با بهره گیری از فناوری پویا و تخصص اثبات شده ، سیستم عامل های پرداخت پایان به پایان و راه حل های نوظهور فن آوری مالی را ارائه می دهد که به رشد تجارت در طیف گسترده ای از صنایع از جمله خرده فروشی ، مراقبت های بهداشتی ، پرداخت هزینه ها و ترانزیت ، مشوق ها ، پرداخت های تلفن همراه و خدمات مالی کمک می کند. InComm Payments با فعال کردن اتصالات کانال های گسترده به یک پایگاه مصرف کننده در یک اکوسیستم دیجیتالی که به طور فزاینده ای در حال گسترش است ، تجارب تجاری یکپارچه و ارزشمندی را در سراسر جهان ایجاد می کند. InComm Payments با بیش از 25 سال تجربه ، بیش از 500000 نقطه توزیع ، 386 حق ثبت اختراع جهانی و حضور در بیش از 30 کشور ، صنعت پرداخت را از دفتر مرکزی خود در آتلانتا ، گا در www.InCommPayments.com بیشتر بیاموزید.

مخاطبین رسانه ای:
پرداخت های InComm

آنتونی پوپیل
آژانس دالتون
404-876-1309
[email protected]

نیلس پیچینینی
مدیر ارتباطات پدر
پرداخت های InComm
404-935-0377
[email protected]

منبع پرداخت InComm

لینک های مربوطه

https://www.incomm.com/

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.