رفتن به نوشته‌ها

صنعت جهانی برای تجزیه و تحلیل گفتار تا سال 2025

DUBLIN، 6 نوامبر 2020 / PRNewswire / – “بازار تجزیه و تحلیل گفتار توسط مonلفه ها (راه حل ها (نمایه سازی و پرس و جو ، موتور گفتار) و خدمات) ، برنامه (مدیریت تجربه مشتری ، هوش رقابتی) ، عمودی ، اندازه سازمان ، حالت استقرار و منطقه – پیش بینی جهانی به گزارش 2025 “به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار جهانی تجزیه و تحلیل گفتار رشد کند 1،525 میلیون دلار در سال 2020 تا 3،822 میلیون دلار تا سال 2025 ، با CAGR 20.2٪ در طول دوره پیش بینی.

گفتار تجزیه و تحلیل یک ابزار نرم افزاری است که روند کلی ارائه بینش از تعاملات مشتری را به طور خودکار انجام می دهد. این اطلاعات ارزشمند را از مکالمات متعدد مشتری استخراج می کند. تصمیم گیرندگان می توانند از این اطلاعات در زمان واقعی برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنند. امروزه ، راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار می توانند از طریق داده های تماس بدون ساختار (فعل و انفعالات صدای انسان) غربال کنند تا علل احتمالی شکست و موفقیت را شناسایی کرده و روابط را شناسایی کنند.

این راه حل ها تجزیه و تحلیل کاملی از تفکیک بلندگو ، نارضایتی مشتری ، تجزیه و تحلیل علل ریشه ای ، موضوع تماس و زمینه بصری برای افزایش تجربه مشتری ارائه می دهند. اکوسیستم داده پیچیده منجر به نقض داده ها و مسائل امنیتی ، کمبود نیروی کار ماهر برای بیان فرصت های شغلی و ادغام گران قیمت راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار با سایر راه حل های تجزیه و تحلیل یکی از چالش های مهم در بازار تجزیه و تحلیل گفتار است. علاوه بر این ، نیاز به ادغام با سیستم حاکم و عدم توانایی در تعیین کمیت بازگشت سرمایه (RoI) به عنوان یکی از عوامل مهار کننده اصلی در بازار عمل می کند.

در میان راه حل ها ، ابزار گزارشگری و تجسم برای ثبت بالاترین نرخ رشد در دوره پیش بینی تقسیم بندی می شود.

با استفاده از راه حل ، انتظار می رود بخش ابزارهای گزارشگری و تجسم سهم بیشتری از بازار را در طول دوره پیش بینی به خود اختصاص دهد. انتظار می رود که این رشد مورد توجه قرار گیرد ، زیرا ترکیبی از تجزیه و تحلیل فعالیت دسک تاپ و راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار برای مدیریت بهتر عملکرد نماینده و ارائه تجربه مشتری پیشرفته است. راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار شامل موتورهای گفتاری است. ابزار نمایه سازی و پرس و جو. گزارشگری و ابزارهای تجسم بهینه سازی نیروی کار و دیگران (تشخیص احساسات ، تجزیه و تحلیل علت ریشه و ابزارهای مدیریت کیفیت). این راه حل ها به کسب و کارها کمک می کند تا نیازهای حسابرسی و انطباق را حفظ کنند و بینش های مناسب افراد مناسب و در زمان مناسب را بدست آورند. گفته می شود که استفاده از اکثر این راه حل ها آسان بوده و برای رفع سختگیری و نیاز مراکز ارتباطی غنی از ویژگی هستند. این راه حل ها به تجزیه و تحلیل همه اشکال صوتی – تلفن VoIP ، آنالوگ و دیجیتال و ارائه پشتیبانی – پشتیبانی از طیف گسترده ای از سیستم عامل های تبادل شعبه خصوصی (PBX) ، پسوندها و سوئیچ های IP کمک می کند. این فرایندها به استخراج داده های معنی دار از مکالمات مشتری کمک می کند.

در میان خدمات ، بخش خدمات مدیریت شده برای ثبت CAGR بالاتر در طول دوره پیش بینی است.

بخش خدمات در بازار تجزیه و تحلیل گفتار بیشتر به خدمات حرفه ای و خدمات مدیریت شده تقسیم شده است. این سرویس ها نقشی حیاتی در عملکرد راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار دارند. فروشندگان تجزیه و تحلیل گفتار برای استقرار سریع و هموار راه حل های خود در بازار به خدمات پشتیبانی فنی و مشاوره ای نیاز دارند. این خدمات به حداکثر رساندن ارزش سرمایه گذاری های شرکت کمک می کنند. ارائه دهندگان خدمات از استقرار پایان به پایان و نگهداری راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار اطمینان حاصل می کنند و درخواستهای قبل و بعد از استقرار را برطرف می کنند.

در میان برنامه ها ، بخش اطلاعاتی رقابتی برای ثبت CAGR بالاتر در طول دوره پیش بینی است.

بازار تجزیه و تحلیل گفتار بر اساس برنامه های کاربردی در مدیریت تجربه مشتری ، نظارت بر تماس ، نظارت بر عملکرد نماینده ، مدیریت فروش و بازاریابی ، هوش رقابتی ، مدیریت ریسک و انطباق و سایر موارد (مدیریت فرآیند تجارت و تجزیه و تحلیل پیش بینی) تقسیم شده است. این برنامه ها تفاوت زیادی در نحوه اتصال و برقراری ارتباط مراکز تماس ایجاد کرده و در نتیجه باعث بهبود عملکرد شرکت ها شده اند. راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار می توانند با ارائه راه های مختلف برای اطمینان از ارائه کیفیت ثابت خدمات و تجربه ایمن در هر نقطه تماس مشتری ، یک سازمان را متحول کنند.

در میان حالت استقرار ، بخش استقرار ابر برای ثبت CAGR بالاتر در طول دوره پیش بینی است.

بازار تجزیه و تحلیل گفتار براساس حالت استقرار شامل بخشهای داخلی و ابری است. استقرار به تنظیم سخت افزار ، سیستم عامل ها و برنامه های مورد نیاز برای مدیریت اکوسیستم فناوری اطلاعات اطلاق می شود. تجزیه و تحلیل گفتار
راه حل ها می توانند از طریق هر دو حالت بر اساس امنیت ، در دسترس بودن و مقیاس پذیری استفاده شوند. استقرار ابر مزایایی از قبیل پرداخت به ازای هر بار استفاده و هزینه کم نصب و نگهداری را به همراه دارد. انتظار می رود این حالت استقرار در آینده نزدیک رشد بالایی را نشان دهد.

در میان اندازه سازمان ، بخش SME برای ثبت CAGR بالاتر در طول دوره پیش بینی است.

بر اساس اندازه سازمان ، بازار تجزیه و تحلیل گفتار به شرکتهای بزرگ و SME تقسیم شده است. در حال حاضر ، سهم بازار شرکت های بزرگ بیشتر است. با این حال انتظار می رود بازار SME ها با CAGR بالاتر طی دوره پیش بینی افزایش یابد.

در میان مناطق ، آمریکای شمالی برای بزرگترین اندازه بازار در طول دوره پیش بینی

آمریکای شمالی انتظار می رود بیشترین اندازه بازار را در بازار جهانی تجزیه و تحلیل گفتار طی دوره پیش بینی داشته باشد. عامل اصلی در رشد بازار تجزیه و تحلیل گفتار در آمریکای شمالی تقاضای روزافزون برای افزایش خدمات پشتیبانی مشتری برای تقویت اقدامات حفظ مشتری است. اروپا انتظار می رود از نظر اندازه بازار و سهم بازار در دوره پیش بینی در موقعیت دوم باشد. تقاضای فزاینده برای کاهش بارهای شرکتی مربوط به نظارت بر ارتباطات داخلی و خارجی باعث افزایش پذیرش راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار در می شود اروپا. انتظار می رود APAC سریعترین نرخ رشد را در طول دوره پیش بینی ثبت کند. انتظار می رود بازار تجزیه و تحلیل گفتار در طی دوره پیش بینی شاهد تحولات قابل توجه و اتخاذ راه حل در سراسر APAC باشد. انتظار می رود که افزایش تعداد بازیکنان در مناطق مختلف بازار تحلیلی گفتار را هدایت کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش برتر
4.1 فرصت های جذاب در بازار تجزیه و تحلیل گفتار
4.2 بازار: 3 برنامه برتر
4.3 بازار: توسط کامپوننت و 3 عمودی برتر
4.4 بازار: براساس منطقه

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 دینامیک بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 افزایش نیاز به بهبود سفر مشتری و تجربه کلی
5.2.1.2 رشد تقاضا برای نظارت و بهبود عملکرد نماینده
5.2.1.3 رعایت استانداردهای نظارتی و انطباق
5.2.2 محدودیت ها
5.2.2.1 نیاز به ادغام با سیستم غالب
5.2.2.2 ناتوانی در تعیین کمیت بازگشت سرمایه (Roi)
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 افزایش نیاز به پیش بینی قصد مشتری و نظارت بر رفتار نماینده
5.2.3.2 استفاده از فن آوری های مبتنی بر Ai و Ml برای تسهیل بینش مشتری در زمان واقعی
5.2.3.3 نیاز روزافزون به راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار مبتنی بر ابر برای تقویت مشتری
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 اکوسیستم داده پیچیده که منجر به نقض داده ها و مسائل امنیتی می شود
5.2.4.2 کمبود نیروی کار ماهر برای بیان فرصت های تجاری
5.2.4.3 ادغام گران قیمت راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار با سایر راه حل های تجزیه و تحلیل
5.2.5 تجزیه و تحلیل رشد تجمعی
5.3 روند صنعت
5.4 تجزیه و تحلیل مطالعه موردی
5.5 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
5.6 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
5.7 تجزیه و تحلیل فناوری
5.8 پیامدهای نظارتی
5.9 تجزیه و تحلیل قیمت

6 بازار تجزیه و تحلیل گفتار: تأثیر COVID-19

7 بازار تجزیه و تحلیل گفتار ، توسط کامپوننت
7.1 مقدمه
7.1.1 م Compلفه ها: تأثیر COVID-19 بر بازار
7.1.2 جز Comp: رانندگان بازار
7.2 راه حل
7.2.1 موتور گفتاری
7.2.2 ابزار نمایه سازی و پرس و جو
7.2.3 ابزارهای گزارشگری و تجسم
7.2.4 بهینه سازی نیروی کار
7.2.5 دیگران
7.3 خدمات
7.3.1 خدمات حرفه ای
7.3.1.1 مشاوره
7.3.1.2 ادغام و پیاده سازی سیستم
7.3.1.3 پشتیبانی و نگهداری
7.3.2 خدمات مدیریت شده

8 بازار تجزیه و تحلیل گفتار ، توسط برنامه
8.1 مقدمه
8.1.1 کاربردها: تأثیر COVID-19 بر بازار
8.1.2 برنامه ها: رانندگان بازار
8.2 مدیریت تجربه مشتری
8.3 نظارت بر تماس
8.4 نظارت بر عملکرد نماینده
8.5 مدیریت فروش و بازاریابی
8.6 مدیریت ریسک و انطباق
8.7 هوش رقابتی
8.8 دیگران

9 بازار تجزیه و تحلیل گفتار ، براساس حالت استقرار
9.1 مقدمه
9.1.1 حالت استقرار: تأثیر COVID-19 بر بازار
9.1.2 حالت استقرار: رانندگان بازار
9.2 ابر
9.3 ساختمانها

10 بازار تجزیه و تحلیل گفتار ، براساس اندازه سازمان
10.1 مقدمه
10.1.1 اندازه سازمان: تأثیر COVID-19 بر بازار
10.1.2 اندازه سازمان: رانندگان بازار
10.2 شرکت کوچک و متوسط
10.3 شرکت بزرگ

11 بازار تجزیه و تحلیل گفتار ، توسط عمودی
11.1 مقدمه
11.1.1 عمودی: تأثیر COVID-19 در بازار
11.1.2 عمودی: رانندگان بازار
11.2 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
11.3 خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
11.4 آن و مخابرات
11.5 انرژی و آب و برق
11.6 سفر و مهمان نوازی
11.7 دولت
11.8 بهداشت و علوم زندگی
11.9 رسانه و سرگرمی
11.1 دیگران

12 بازار تجزیه و تحلیل گفتار ، براساس منطقه
12.1 مقدمه
12.2 آمریکای شمالی
12.3 اروپا
12.4 آسیا و اقیانوسیه
12.5 خاورمیانه و آفریقا
12.6 آمریکای لاتین

13 منظره رقابتی
13.1 بررسی اجمالی
13.2 چارچوب ارزیابی بازار
13.3 سهم بازار بازیکنان کلیدی در بازار تجزیه و تحلیل گفتار ، 2019
13.4 تجزیه و تحلیل درآمد تاریخی از بازیگران اصلی بازار
13.4.1 مقدمه
13.5 تحولات کلیدی بازار
13.5.1 راه اندازی محصولات جدید و پیشرفت محصولات
13.5.2 گسترش تجارت
13.5.3 ادغام و ادغام
13.5.4 مشارکت ، توافق نامه ، قرارداد و همکاری

14 ماتریس ارزیابی شرکت و مشخصات شرکت
14.1 بررسی اجمالی
14.2 تعاریف و روش ماتریس ارزیابی شرکت
14.2.1 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار ، توسط شرکت
14.2.2 ستاره
14.2.3 رهبر نوظهور
14.2.4 فراگیر
14.2.5 شرکت کننده
14.3 ماتریس ارزیابی شرکت ، 2020
14.4 مشخصات شرکت
14.4.1 خوب
14.4.2 میکرو کانون
14.4.3 Verint
14.4.4 آوایا
14.4.5 Opentext
14.4.6 گوگل
14.4.7 AWS
14.4.8 Vonage
14.4.9 Genesys
14.4.10 کالابریو
14.4.11 Eleveo
14.4.12 تماس گیرنده
14.4.13 کلارابریج
14.4.14 فن آوری های Voci
14.4.15 Almawave
14.4.16 مارکس
14.4.17 Enghouse تعاملی
14.4.18 کاستل
14.4.19 جنبه
14.4.20 سابیو
14.4.21 سیستم های تجاری
14.4.22 Talkdesk
14.4.23 پایگاه صوتی
14.4.24 تکین ماهیندرا
14.4.25 Invoca
14.4.26 تتر
14.4.27 کوگیتو
14.4.28 صدای هوشمند
14.5 ماتریس ارزیابی راه اندازی / SME ، 2020
14.5.1 شرکتهای پیشرو
14.5.2 شرکتهای پاسخگو
14.5.3 شرکت های پویا
14.5.4 بلوک های شروع
14.6 پروفایل راه اندازی / SME
14.6.1 كوانتيك
14.6.2 Batvoice Ai
دهکده گفتار 14.6.3
14.6.4 Speech-I Ltd
14.6.5 Speechtech
14.6.6 Gnani.Ai
14.6.7 مشاهده کنید
14.6.8 عمیق

15 ضمیمه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/554wgu مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.