رفتن به نوشته‌ها

بازار تبرید مغناطیسی توسط محصول ، برنامه و جغرافیا

DUBLIN، 5 نوامبر 2020 / PRNewswire / – “بازار تبرید مغناطیسی توسط محصول (سیستم های تبرید (کولر آشامیدنی ، صفحه کابینت ، یخچال) ، سیستم های تهویه مطبوع) ، کاربرد (خانگی ، تجاری ، حمل و نقل و صنعتی) و جغرافیا – پیش بینی جهانی تا سال 2027” گزارش به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار تبرید مغناطیسی تا سال 2022 در سال تجاری شود 4.5 میلیون دلار، و انتظار می رود با رسیدن به CAGR 105.4٪ از سال 2022 تا 2027 رشد کند 165.8 میلیون دلار تا سال 2027

یکی از مزایای سیستم تبرید مغناطیسی ، فشردگی محل استفاده مواد جامد به عنوان مواد کار است و بنابراین مکان برجسته ای را اشغال نمی کند. این امر همچنین هزینه های نگهداری را تا حد زیادی کاهش می دهد و عملکرد روان را تضمین می کند. ثانیاً ، تبرید مغناطیسی بازده انرژی بالاتری نسبت به یخچال های معمولی دارد – بازده قابل دستیابی در اولی در محدوده 30-60 است در حالی که طبق چرخه کارنو ، از دومی فقط 5-10 is است.

انتظار می رود که سرمایه گذاری اولیه زیاد و قدرت میدان محدود آهنرباهای دائمی ، رشد بازار تبرید مغناطیسی را مهار کند. علاوه بر این ، نیاز به مواد مغناطیسی و کالری مناسب و عدم آگاهی از مزایای فن آوری تبرید مغناطیسی به عنوان چالش هایی برای رشد بازار عمل می کند.

فناوری برودتی مغناطیسی برای دستیابی به تغییرات پایدار ، که سازگار با محیط زیست است ، دارای مزایای زیادی است. علی رغم مزایای آن ، این فناوری هنوز بیشتر در مرحله توسعه است و هنوز تجاری نشده است. هنگامی که یک فناوری انرژی پاک ایجاد شد و مشخص شد که یک رقیب قدرتمند در بازار وجود دارد ، با ایجاد آگاهی و تقاضای محصول ، تمرکز به سمت ایجاد بازار می رود. متولدین اوایل ممکن است پس از ورود این فناوری به بازار مشتاق خرید آن باشند ، اما تلاش های قابل توجهی برای گسترش بازار به یک مصرف کننده متوسط ​​که به طور طبیعی تمایلی به تغییر ندارد ، نیاز است. بنابراین ، افزایش آگاهی عمومی در مورد مزایای فن آوری ، صرفه جویی در انرژی و زیست محیطی تبرید مغناطیسی بسیار مهم است.

سیستم تبرید: بزرگترین سهامدار بخش محصولات بازار تبرید مغناطیسی.

از آنجا که شرکتهایی مانند Ubiblue (انتظار می رود) سیستم تبرید مهمترین عامل در بازار تبرید مغناطیسی باشد (فرانسه) ، BASF SE (آلمان) ، Camfridge Ltd. (انگلستان) ، VACUUMSCHMELZE GmbH و شرکت KG (آلمان) ، و راه حل های مگنوترم (آلمان) انتظار می رود تا چند سال آینده با محصولی مانند خنک کننده های نوشیدنی و صفحه نمایش کابینت عرضه شود. این تقاضا همچنین به احتمال زیاد توسط بازیکنانی متمرکز می شود که با سیستم های برودتی وارد بازار شوند. سیستم های برودتی مغناطیسی از کمپرسور و مبرد استفاده نمی کنند. بنابراین ، آنها هزینه های عملیاتی و نگهداری ، همراه با افزایش بهره وری انرژی را کاهش داده اند. تمرکز بسیاری از کشورها بر کنار گذاشتن مبردهای مضر برای محیط زیست مانند HCFC است. انتظار می رود محصولات مربوط به سیستم های تهویه مطبوع در سال 2023 به بازار عرضه شود. بهبود بهره وری انرژی ، سازگاری با محیط زیست و ایمنی از مهمترین ویژگی های فن آوری تبرید مغناطیسی است که انتظار می رود بازار را تحریک کرده و پذیرش آن را در طیف گسترده ای از محصولات امکان پذیر کند.

بازرگانی: بزرگترین بخش کاربردی بازار تبرید مغناطیسی.

این برنامه تجاری شامل مکانهایی است که برای تجارت از آنها استفاده می شود مانند دفاتر ، مراکز خرید و مغازه ها. این بخش با تجاری سازی فناوری تبرید مغناطیسی آماده رشد چشمگیر در سالهای آینده است. از دیدگاه فناوری ، تبرید مغناطیسی یک فناوری تمیز است که انقلابی در سیستم های خنک کننده ایجاد کرده است و لازم است در بازار موجود باشد. کاربردهای مختلف بالقوه ای از سیستم های برودتی مغناطیسی وجود دارد. تحولات اولیه به سمت بازارهای برودتی تجاری و خانگی معطوف شده است و شامل ویترین ، خنک کننده های نوشیدنی و یخچال های تجاری یا خانگی است.

اروپا: بزرگترین منطقه در حال رشد در بازار جهانی تبرید مغناطیسی.

اروپا پیش بینی می شود به دلیل افزایش آگاهی در مورد گرم شدن کره زمین و مبردهای از بین برنده ازن ، بزرگترین بازار فناوری تبرید مغناطیسی باشد. حضور بازیگران اصلی در منطقه كه درگیر فناوری تبرید مغناطیسی هستند ، مانند Ubiblue (فرانسه) ، BASF SE (آلمان) و Camfridge Ltd. (انگلستان) نیز یکی از دلایل رشد بازار اروپا است. این شرکت ها در ابتدا برای فروش محصولات خود و ایجاد تدریج آگاهی در بین مشتریان جهانی بر مشتریان محلی تمرکز کرده اند. انتظار می رود بازار رو به رشد غذای بسته بندی شده و نگرانی فزاینده درباره مسائل زیست محیطی بازار اروپا را نیز تحریک کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش برتر
4.1 فرصت های جذاب در بازار تبرید مغناطیسی
4.2 بازار در اروپا، توسط محصول و برنامه
4.3 بازار ، براساس نوع
4.4 بازار تبرید مغناطیسی ، براساس کشور

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 دینامیک بازار
5.1.1 رانندگان
5.1.1.1 افزایش ابتکارات دولت در زمینه فناوری سبز
5.1.1.2 هزینه های نگهداری پایین
5.1.1.3 طراحی جمع و جور و بهره وری بالای انرژی
5.1.2 محدودیت ها
5.1.2.1 سرمایه گذاری اولیه بالا
5.1.2.2 قدرت میدان محدود آهنرباهای دائمی
5.1.3 فرصت ها
5.1.3.1 تصویب تبرید مغناطیسی در بخش تجاری
5.1.3.2 پتانسیل بالا در بخش صنعتی
5.1.4 چالش ها
5.1.4.1 نیاز به مواد مغناطیسی مناسب
5.1.4.2 عدم آگاهی از فواید یخچال مغناطیسی
5.2 تحلیل زنجیره ارزش
5.3 مقررات دولت مربوط به برودت و تهویه مطبوع
5.4 تجزیه و تحلیل فناوری
5.5 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
5.6 از موارد برای تبرید مغناطیسی استفاده کنید
5.7 تجزیه و تحلیل Asp سیستم تبرید مغناطیسی
5.8 اکوسیستم صنعت تبرید

6 بازار تبرید مغناطیسی ، توسط محصول
6.1 مقدمه
6.2 سیستم تبرید
6.2.1 کولرهای نوشیدنی
6.2.1.1 فشردگی و بهره وری انرژی برای رشد بازار
6.2.2 نمایش کابینت
6.2.2.1 بهره وری بالاتر و قابلیت اطمینان بیشتر به رشد بازار پیشرانه
6.2.3 کابینت بستنی
6.2.3.1 کابینت های بستنی که با فناوری خنک کننده مغناطیسی القا می شوند هزینه های نگهداری کمتری دارند و منجر به رشد بهتر می شود
6.2.4 فریزرها
6.2.4.1 افزایش ابتکارات دولت برای از بین بردن مبردهای مضر برای رشد بازار
6.2.5 یخچال و فریزر
6.2.5.1 یخچال برای رشد در بالاترین CAGR
6.3 سیستم های تهویه مطبوع
6.3.1 تهویه مطبوع ثابت
6.3.1.1 کولرهای گازی ثابت بیشترین اندازه بازار را برای سیستم های تهویه مطبوع دارند
6.3.2 تهویه هوا موبایل
6.3.2.1 طراحی جمع و جور تهویه مطبوع موبایل برای رشد بازار
6.3.3 چیلرها
6.3.3.1 چیلرها دامنه وسیعی برای کاربردهای صنعتی دارند
6.4 تأثیر COVID-19 در صنعت تبرید

7 بازار تبرید مغناطیسی ، توسط برنامه کاربردی
7.1 مقدمه
7.2 تجاری
7.2.1 برنامه تجاری برای داشتن بالاترین سهم بازار
7.3 صنعتی
7.3.1 غذا و نوشیدنی
7.3.1.1 رشد بازار جهانی مواد غذایی فرآوری شده و افزایش نگرانی ها برای حفظ کیفیت آنها در بازار
7.3.2 بهداشت و درمان
7.3.2.1 نیاز به نظارت و ذخیره سازی داروهای حیاتی برای ایجاد نیاز به راه حل های خنک کننده پیشرفته در سطح جهان
7.4 حمل و نقل
7.4.1 تدارکات
7.4.1.1 نیاز به حفظ کیفیت کالا در طول زنجیره ارزش باعث رشد بازار می شود
7.4.2 خودرو
7.4.2.1 صفات کم مصرف انرژی فن آوری تبرید مغناطیسی برای ایجاد فرصت
7.4.3 هوافضا
7.4.3.1 مصرف کمتر انرژی توسط سیستم های برودتی مغناطیسی به کاهش هزینه های کلی عملیاتی و نگهداری کمک می کند
7.4.4 دریایی
7.4.4.1 برنامه دریایی دیرتر از سایر برنامه ها تجاری می شود
7.5 داخلی
7.5.1 تقاضا برای مصرف کم برق در لوازم خانگی برای حرکت در بازار
7.6 تأثیر COVID-19 بر کاربردهای برودتی

8 ماده ای که برای تبرید مغناطیسی استفاده می شود
8.1 مقدمه
8.2 گادولینیوم
8.3 آلیاژهای دیسپروزیم
8.4 اربیوم
8.5 دیگران

9 سیستم برودتی مغناطیسی ، براساس نوع
9.1 مقدمه
9.2 نوع متقابل
9.3 نوع روتاری

10 تحلیل جغرافیایی
10.1 مقدمه
10.2 آمریکای شمالی
10.3 اروپا
10.4 APAC
10.5 ردیف

11 منظره رقابتی
11.1 بررسی اجمالی
11.2 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار ، 2022
11.3 ماتریس ارزیابی شرکت
11.3.1 ستاره
11.3.2 رهبر نوظهور
11.3.3 فراگیر
11.3.4 شرکت کننده
11.4 تجزیه و تحلیل ردپای محصول و تجارت از بازیکنان برتر
11.5 تحولات کلیدی بازار
11.5.1 راه اندازی و توسعه نمونه اولیه محصول
11.5.2 مشارکت ها و همکاری ها
11.5.3 خریدها

12 پروفایل شرکت
12.1 مقدمه
12.2 بازیکن کلیدی
12.2.1 Ubiblue
12.2.2 Haier Smart Home Co.، Ltd
12.2.3 Camfridge Ltd
12.2.4 شرکت فضانوردی آمریکا
12.2.5 Vacuumschmelze GmbH & Co. کیلوگرم
12.2.6 BASF SE
12.2.7 ارامت
12.2.8 Samsung Electronics Co.، Ltd
12.2.9 شرکت توشیبا
12.2.10 شرکت گرداب
12.3 حق برنده شدن
12.4 سایر بازیکنان اصلی
12.4.1 CCS SA
12.4.2 Cemafroid
12.4.3 مهندسی و تحقیقات عمومی
12.4.4 کیرش
12.4.5 کیوترا
12.4.6 راه حل های مگنوترم
12.4.7 Millipore Sigma
12.4.8 TCS Micropumps Ltd
12.4.9 دروازه نوآوری VCU

13 ضمیمه
13.1 راهنمای بحث
13.2 دانش دانش: پورتال اشتراک
13.3 سفارشی سازی موجود

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ds98mn مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.