رفتن به نوشته‌ها

LMN تخمین می زند 20.11 با به روزرسانی در پرتال مشتری

مارخم ، روشن، 5 نوامبر 2020 / PRNewswire / – هنگامی که مشتریان صحبت می کنند ، LMN گوش می دهد. پس از یک سال عدم اطمینان برای بسیاری از صاحبان مشاغل چشم انداز در سراسر جهان ، LMN در طول COViD-19 وقت صرف کرد تا خواسته ها و نیازهای کاربران تجارت منظره خود را برطرف کند. در آماده سازی برای فصل آینده ، LMN به روزرسانی محصولات 20.11 خود را اعلام کرده است که شامل پیشرفت ویژگی ها برای سهولت کار در یک چشم انداز یا تجارت چمن کاری از ابتدا تا انتها آسان تر است.

گوش دادن به صنعت منظره

مدیر ارشد فناوری LMN گفت: “ما از این فرصت استفاده کردیم و به صحبت های مشتریان خود گوش فرا دادیم.” مایک لیسکی در انتشار 20.11. “ما به طور مداوم در حال توسعه نرم افزار برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان خود هستیم ، بنابراین این فرصتی برای پرداختن به برخی از مشکلات یا قطعات از دست رفته صاحبان مشاغل بود که به ما گفتند که آنها نیاز دارند. ما فکر می کنیم کاربران LMN از کارآیی این به روزرسانی ها قدردانی می کنند در مورد مقیاس بخشیدن به مشاغل آنها تأمین کنند. ”

اقلام بزرگ بلیط برای LMN 20.11

LMN پورتال مشتری را راه اندازی کرد https://golmn.com/customerportal/ در اوایل سال 2020 برای کمک به صاحبان مشاغل منظره ، تجربه مشتری خود را در یک مکان مدیریت کنند. با انتشار 20.11 ، برخی از ویژگی های پورتال مشتری بر اساس بازخورد مشتری به روز شده اند.

  • پیشنهادات و امضای الکترونیکی
  • اکنون مشتریان می توانند از طریق پورتال مشتری ، پیشنهادها را با امضای الکترونیکی به صورت دیجیتالی تأیید کنند.
  • درخواست کار مشتری
  • ارتباط دو طرفه جدید بین پیمانکاران و مشتریان آنها.
  • اعلان های فعالیت پورتال
  • فعالیتهای پورتال مشتری را در یک نقطه پیگیری کنید. دعوت های مشتری ، تأییدیه های پیشنهاد ، درخواست تغییر و نظرات را مشاهده کنید.
  • داشبوردها را تخمین بزنید
  • به شناسایی سودآورترین کار و بزرگترین فرصت ها کمک کنید تا مشاغل منظر بتوانند بر روی پیشنهاد شغل مناسب تمرکز کنند.

علاوه بر این ، یک لیست جدید و گسترده از الگوهای استاندارد صنعت اضافه شده است ، که به کاربران امکان می دهد تا به فهرست خود وارد شده و متناسب با هزینه و قیمت خود موارد را تنظیم کنند ، در اجرای و تصویب تخمین برای پیمانکاران تسریع می کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی ها و سایر به روزرسانی های انتشار محصول 20.11: https://golmn.com/20-11-product-release/

درباره LMN

LMN در سال 2009 تاسیس شد ، پیشرو در ارائه SaaS نرم افزار مدیریت تجارت برای متخصصان تجارت منظره و برف است. پلت فرم اختصاصی مبتنی بر ابر آن روزانه توسط بیش از 85000 متخصص استفاده می شود کانادا و ایالات متحده بازدید https://golmn.com/.

مخاطب:
جسیکا رافائیل
4049360191
[email protected]

SOURCE LMN

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.