رفتن به نوشته‌ها

فاز دو “موفقیت در ثبت نام آزاد در عصر COVID” Benefitfocus بر ارتباطات تمرکز دارد

چارلستون ، S.C.، 4 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Benefitfocus ، Inc (NASDAQ: BNFT) ، یک صنعت پیشرو در مزایای فناوری که مدیریت مزایا را برای کارفرمایان ، برنامه های بهداشتی و کارگزاران ساده می کند ، امروز فاز دو “موفقیت در ثبت نام در عصر COVID” را آغاز کرد. یک مجموعه آموزشی سه فاز شش هفته ای برای حمایت از مدیران منافع در دوره ثبت نام باز 2020.

در این مرحله ، کاربران مرکز منابع Benefitfocus می توانند به مطالب متمرکز در ارتباطات در هنگام ثبت نام باز دسترسی پیدا کنند.

“این ثبت نام آزاد بر خلاف مزایایی است که مشاوران ، کارفرمایان و کارمندان آنها قبلاً تجربه کرده اند. COVID-19 تأثیر چشمگیری در روند جلسه ، طراحی طرح مزایا ، هزینه های مراقبت های بهداشتی انجام شده توسط بسیاری از کارمندان و سلامت روحی و مالی آنها داشته است. ، “گفت آنماری فینی، معاون اجرایی رئیس جمهور ، سازمان موفقیت مشتری ، Benefitfocus. “ما در نقش ما به عنوان یک منبع و شریک ارزشمند ، معتقدیم که مجموعه آموزشی ما به رهبران منافع کمک می کند تا این چالش را به فرصتی تبدیل کنند و در فصل ثبت نام باز امسال موفق شوند.”

این برنامه بینش را در سه مرحله فراهم می کند: روزهای آخر و هفته ها قبل از ثبت نام آزاد ، ثبت نام آزاد خود و دوره بلافاصله پس از ثبت نام آزاد. Benefitfocus در حال تهیه طیف وسیعی از مطالب از کتابخانه گسترده در مرکز منابع خود ، از جمله وبینارها ، پست های وبلاگ ، مقاله های سفید ، الگوها و راهنماهای مرجع است. این بهترین شیوه ها بر اساس دانش کسب شده از طریق خدمت به هزاران رویداد ثبت نام آزاد کارفرمایان و میلیون ها جلسه کاربر کارمند ایجاد شده است.

برخی از موارد موجود در مرکز منابع که بیشترین نیاز را برای برقراری ارتباط موثر در هنگام ثبت نام آزاد دارند ، عبارتند از:

  • بهترین شیوه ها و الگوهای ارتباط ایمیل از طریق ثبت نام: این الگو به مدیران کمک می کند تا سر و صدای ایمیل کارمندان را کاهش دهند و از خواندن پیام آنها اطمینان حاصل کنند. این بهترین شیوه ها و الگوهای ایمیل توجه کارمندان را به خود جلب کرده و موضوعات سودمند پیچیده را به روشی قابل فهم انتقال می دهند.
  • معیارهای نامزدی ثبت نام باز: تیم های مزایا می خواهند بدانند که کارکنان آنها چقدر با ارتباطات ارتباط برقرار می کنند و در نهایت نحوه تصمیم گیری در مورد منافعشان چگونه است. این سند معیارهایی را برای در نظر گرفتن ردیابی و نکاتی در مورد ارزیابی ارائه می دهد.
  • راهنمای باز کردن ثبت نام تاکتیک ها و جدول زمانی: این ابزار برنامه ریزی به تیم های سودمند کمک می کند تا ترکیبی مناسب از تاکتیک های ارتباطی را تعیین کنند تا با پیام مناسب در زمان مناسب به کارمندان شما برسند. سرپرستان می توانند از این به عنوان الگویی برای ایجاد یک جدول زمانی برای آن دسته از تاکتیک های منجر به ، در حین و بعد از ثبت نام آزاد استفاده کنند.
  • چگونه کانال های ارتباطی مناسب را انتخاب کنیم: این پست وبلاگ مراحل کلیدی را برای تعیین نحوه انتقال پیام خود با م tactثرترین تاکتیک ها ، از جمله ماتریس تأثیر در برابر تلاش – شرح می دهد – تمرینی که به مقایسه تاکتیک ها بر اساس سطح تلاش یا هزینه کمک می کند درگیر در برابر تأثیر یا اثر بخشی آنها.

مرکز منابع فواید فوکوس
به عنوان پیشرو در ادعای سلامت ادغام و تجزیه و تحلیل داده ها ، Benefitfocus یک مرکز منابع ارائه می دهد که منابع مفید ، اطلاعات و الهام بخشی را برای همه افراد در اکوسیستم مزایا فراهم می کند تا با موفقیت تغییرات را در سراسر صنعت ایجاد کند. در سال 2020 ، مرکز منابع با ارائه اطلاعات مربوط به COVID-19 ، شامل داده های دولت ، اطلاعات اختصاصی ، تاکتیک ها و ابزارهای ارتباطی ، یک انجمن اجتماع و دسترسی به منابع شخص ثالث ، گسترش یافت.

Benefitfocus این ابزار منحصر به فرد را در سیستم عامل خود به عنوان وسیله ای فراهم می کند تا مشتریان بتوانند از وسیع ترین دید در مورد فعالیت مزایا بهره مند شوند.

با Benefitfocus ارتباط برقرار کنید
مشتریان Benefitfocus باید برای دستیابی به موفقیت در ثبت نام آزاد ، با مدیر خدمات مشتری خود تماس بگیرند.
برای دیدن طیف گسترده ای از منابع در مورد ثبت نام آزاد ، اینجا را کلیک کنید.
مانند Benefitfocus در فیس بوک: https://www.facebook.com/Benefitfocus
دنبال کردن benefitfocus در توییتر
Benefitfocus را در LinkedIn دنبال کنید
Benefitfocus را در اینستاگرام دنبال کنید

درباره Benefitfocus
Benefitfocus (NASDAQ: BNFT) کل صنعت مزایای ایالات متحده را در یک سیستم فناوری واحد برای محافظت از مصرف کنندگان در طول زندگی متحد می کند. نرم افزار قدرتمند مبتنی بر ابر ، بینش مبتنی بر داده و خدمات طراحی شده متفکرانه ، کارفرمایان ، کارگزاران بیمه ، برنامه های بهداشتی و تأمین کنندگان را قادر می سازد تا پیچیدگی مدیریت مزایا را ساده کرده و محصولات بهداشتی ، ثروت ، دارایی و سبک زندگی را از طریق یک تجربه مزایای کلاس جهانی ارائه دهند. . در www.benefitfocus.com ، LinkedIn و. بیشتر بیاموزید توییتر.

به جز اطلاعات تاریخی ، تمام گفته ها ، انتظارات و فرضیات مندرج در این بیانیه مطبوعاتی اظهاراتی آینده نگرانه است. نتایج یا عملکرد واقعی ممکن است با نتایج صریح یا ضمنی در گزاره های آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد. عوامل مهمی که می توانند نتایج واقعی را از نظر مادی متفاوت کنند ، عبارتند از: نیاز به نوآوری و ارائه محصولات و خدمات مفید ؛ خطرات مربوط به تغییر مراقبت های بهداشتی و سایر مقررات قابل اجرا ؛ طبیعت نابالغ و ناپایدار بازار محصولات و خدمات ما. توانایی ما برای رقابت موثر توانایی ما در حفظ فرهنگ و جذب و نگهداری نیروهای واجد شرایط حریم خصوصی؛ امنیت و سایر خطرات مرتبط با تجارت ما. مدیریت رشد؛ و سایر عوامل خطر که هر از گاهی در پرونده های SEC ما ذکر شده است ، نسخه هایی از آنها به صورت رایگان در بخش روابط سرمایه گذار در وب سایت Benefitfocus در دسترس است http://investor.benefitfocus.com/sec-filings یا بنا به درخواست اداره روابط سرمایه گذار ما. Benefitfocus هیچ تعهدی را بر عهده نمی گیرد و قصد ندارد این بیانیه های آینده نگر را به روز کند ، مگر اینکه قانون آن را الزام کند.

منبع Benefitfocus، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.benefitfocus.com


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.