رفتن به نوشته‌ها

Wealth Dynamix هشتمین سال رشد خود را پشت سر می گذارد و به گسترش خود ادامه می دهد

-Wealth Dynamix هشتمین سال رشد خود را پشت سر می گذارد و علی رغم چالش های جهانی از همه گیر ، به گسترش خود ادامه می دهد

لندن ، 4 نوامبر 2020 / PRNewswire / – ثروتمند دینامیکس، یک رهبر جهانی در راه حل های مدیریت چرخه حیات مشتری (CLM) ، نتایج عملکرد پایان سال را نشان می دهد که نشان دهنده رشد شدید طی دوازده ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 است. Wealth Dynamix با مشتریان جدید و موجود مدیریت ثروت برای ارائه توانایی های مهم مورد نیاز برای پشتیبانی از کار از راه دور و تداوم تجارت. به طور خاص ، مشتریان از دید مشتری واقعی 360 درجه ، اتوماسیون هوشمند ، عملی و گردش کار با بهترین روش که کارهای دستی را از بین می برد و بهره وری را افزایش می دهند ، و مشاور آماده دستگاه و ابزارهای مشتری روبرو می شوند. موبایل هایی که سهولت استفاده و دسترسی را افزایش می دهند.

از اکتبر 2019 ، Wealth Dynamix فعالیت های اروپا را گسترش داده ، دفتر جدیدی در پاریس برای پشتیبانی بیشتر از بانک های خصوصی ، شرکت های سرمایه گذاری مدیریت و سرمایه گذاری در فرانسه و سوئیس افتتاح کرده و تعدادی مشتری جهانی به دست آورده است. از جمله یک بانک جهانی مستقر در سنگاپور و یک بانک خصوصی بزرگ اروپایی مستقر در فرانسه.

در انگلستان ، چندین مدیر برجسته ثروت و بانک های خصوصی ، از جمله چارلز استنلی، Ruffer ، Quilter و Rothschild & Co پروژه های بزرگ را برای ارتقا به آخرین نسخه از راه حل Wealth Dynamix CLM به پایان رساندند.

بسیاری از مشتریان Wealth Dynamix در طول نیمه دوم سال پروژه های دیجیتالی سازی را تسریع کردند ، زیرا این نیاز به مدیریت یکپارچه روابط مشتری از هر مکان ، حفظ سطح بالایی از تعامل مشتری از طریق کانال های دیجیتال تحریک شده است. ، سرعت و چابکی پردازنده را افزایش داده و از تطابق مداوم آن اطمینان حاصل کنید. با این کار تقاضا برای استقرار و ارتقاgrade به آخرین نسخه از راه حل WDX1 این شرکت و بهره گیری موثرتر از خدمات مبتنی بر ابر افزایش یافته است.

WDX1 راه حل CLM دیجیتال پرچمدار برنده جایزه Wealth Dynamix است که برای پشتیبانی از نیازهای پیچیده شرکت های مدیریت ثروت از یک پلت فرم واحد و واحد طراحی شده است. قابلیت های آن کل چرخه عمر مشتری را شامل می شود ، از جمله جذب مشتری ، تعامل با مشتری ، پردازش دیجیتال ، انطباق مقررات ، مدیریت روابط و خدمات مداوم به مشتری.

گری لینیرس، مدیر عامل و بنیانگذار Wealth Dynamix ، گفت: “این یک سال دو نیمه است که در آن شرکت ها در ابتدا برای بهینه سازی بهره وری عملیاتی و بهبود نسبت هزینه به درآمد ، روی دیجیتالی سازی متمرکز بودند ، سپس به سرعت تمرکز خود را تغییر دادند برای اطمینان از اینکه آنها می توانند در حین کار از راه دور به طور موثر به کارکنان و مشتریان خود خدمت کنند. فناوری هرگز نقش حیاتی تری در امکان ادامه کار و توانمندسازی مشاوران و موفقیت Wealth Dynamix از طریق این دوره دشوار گواه تجربه چندین ساله ما در حوزه مدیریت ثروت و انعطاف پذیری راه حل های ماست. “

“با انتقال به سال 2021 ، مدیران ثروت باید دیدگاه یکپارچه ای در مورد سفرهای مشتری به همه ذینفعان داخلی ارائه دهند ، بنابراین آنها می توانند توصیه های فعال و هوشمندانه ای را مطابق با نیاز مشتری ارائه دهند. آنها باید در تجارت خود چابکی ایجاد کنند. لینوئرس اضافه کرد: سیستم عامل های فن آوری ، به طوری که آنها بتوانند سریعاً بدون ایجاد اختلال در کیفیت خدمات ، خود را با تغییرات سازگار کنند. .

لینک های مربوطه

https://www.wealth-dynamix.com

SOURCE Wealth Dynamix

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.