رفتن به نوشته‌ها

سطح آهک مراقبت از کارکنان با جوایز مشتری و محتوای به موقع

وی گفت: “حتی در مواقع عدم اطمینان ، مهم است که روی مثبت ها تأکید کنیم و کارهای بزرگ را بشناسیم. به همین دلیل ما می خواستیم برای تأیید و تجلیل از مشتریان وقت بگذاریم.” لورن چاکو، Limeade VP از موفقیت مشتری. “برندگان جوایز امسال با ایجاد فرهنگ های عمدی و مراقبت واقعی از کارکنان خود ، کار سختی را انجام می دهند. با فراتر از یک دیدگاه معامله ای درباره اینکه چگونه HR و مزایا می توانند به کارمندان خدمت کنند ، این سازمان ها واقعاً تجربه کارمندان را بالا می برند.”

جوایز سالانه مشتری ، کارفرمایان بزرگی را می شناسد که نمونه بهترین کارها در ساخت مکان های عالی برای کار هستند. جوایز Limelight 2020 دارای شش دسته است ، برندگان شامل:

جایزه CHANGEMAKER – آلینا بهداشت

آلینا سلامت ، یک سیستم بهداشت و درمان پیشرو ، برنامه بهزیستی خود را از برنامه ای که بر سلامت جسمی به طور نامتناسب تأکید می کرد ، تبدیل کرد به یک هدف که نشان دهنده هدف آنها از شناخت همه جنبه های بهزیستی – از جمله ذهن ، بدن ، روح و اجتماع است. برای دستیابی به این هدف ، تیم Allina Health ساختار پاداش خود را به روز کرده تا بر انگیزه ذاتی تأکید کند و از هدفگذاری پیشرفته استفاده کرد تا هر کارمندی احساس مراقبت و پشتیبانی کند.

آوردن فرهنگ به زندگی – Wabash National

برای Wabash ، تولید کننده پیشرو و ارائه دهنده راه حل های حمل و نقل ، با 17 مکان و نیروی کار سخت و بدون دسترسی به میز ، ارتباطات یک چالش بزرگ بود. قبل از Limeade ، ایمیل ، تابلوی اعلانات درون خطی و کثیف محدودترین وسیله برای دستیابی به اطلاعات به کارمندان بود. Wabash با همکاری Limeade ، بینش ، رسالت و ارزشهای خود را تجدید کرد – و آنها را در هر سطح از سازمان خود به اشتراک گذاشت – از طریق یک راه حل قوی Engagement شامل فیلم ، توصیفات ، شناخت اجتماعی و موارد دیگر ، و تازه کردن فرهنگ شرکت خود را از داخل به بیرون.

برقراری ارتباط بدون ملک اتصال TE

تقریبا نیمی از 80،000 کارمند این شرکت فناوری مستقر در سوئیس در یک ساخت تولید مشغول به کار هستند و دسترسی مستقیم به رایانه ندارند. با بیش از 300 امکانات در بیش از 60 کشور جهان ، TE نیاز به کارمندان جدا شده و ارائه ارتباطات شخصی داشت. با استفاده از Limeade و بسیاری از تعالی داخلی ، TE قادر به برقراری ارتباط دو طرفه در دستگاه های تلفن همراه خود بود – افزایش 200٪ ارتباطات و افزایش تعامل کارمندان.

پشتیبانی سازمانیفیشر

در سال 2019 ، Fiserv ، ارائه دهنده پیشرو در جهان فن آوری خدمات مالی ، ترکیبی تحول آمیز با First Data را تکمیل کرد و گزاره ارزش شرکت را برای مشتریان پیش برد. با افزایش جمعیت همکار این شرکت ، فرصتی نیز برای پیشبرد رفاه مردمشان فراهم شد. Fiserv با استفاده از ابزار ارتباطات Limeade ، این بستر را به همكاران جدید معرفی كرد و آگاهی را از طریق انواع كانال ارتباطی از جمله ایمیل ، نامه های پست الکترونیکی و پیام های رهبری ، هدایت كرد و هر یك از همكاران را برای انجام ارزیابی اولیه بهزیستی تشویق كرد. این رویکرد ارتباطی حمایتی و یکپارچه باعث افزایش 50٪ تکمیل ارزیابی بهزیستی و در عین حال رضایت کلی کاربر می شود.

تازه کار سالرایان

رایان ، یک شرکت نرم افزار و فناوری خدمات مالیاتی جهانی ، در تلاش بود تا ابتکارات مهم فرهنگی را در این شرکت آغاز کند و به سرعت به یک راه حل جهانی رفاه نیاز دارد. پیش از این ، رایان با یک برنامه رفاهی سنتی عمل می کرد ، اما با Limeade آنها یک تجربه رفاهی کامل از یک شخص ایجاد کردند که کارکنان از شرکت در آن هیجان زده بودند. کل تیم رایان مفهوم مراقبت را در آغوش گرفت و در نتیجه یکی از بالاترین نرخ های فرزندخواندگی از برنامه ای که در شرکت راه اندازی شده است.

تالار مشاهیر – Vericast

در چهار سال گذشته ، Vericast (هارلند کلارک) ، یک شرکت برتر راه حل های بازاریابی ، به شدت روی رفاه حال کارمندانشان تمرکز کرده است. امسال ، آنها برنامه خود را فراتر از بهزیستی ، با شراکت با Limeade برای کمک به رهبران در تعامل و ارتباط بهتر با کارمندانشان ، گسترش دادند. Vericast خستگی ناپذیر برای بهبود نه تنها رفاه ، بلکه تعامل ، شمول ، ارتباطات و همه جنبه های تجربه کارکنان کار کرده است.

مراقبت از ویترین های گسترش کتابخانه فعالیت

برای کمک به این شرکتها و سایر شرکت ها در هنگام بحران COVID-19 ، برای هدایت و مراقبت از کارکنان ، کتابخانه Limeade به بیش از 190 فعالیت گسترش یافته است که می تواند بلافاصله به تجربیات کارمندان اضافه شود. این فعالیت ها نکات پیشگیری COVID-19 مبتنی بر علمی ، منابعی برای رفاه عاطفی و مالی و روش های سرگرم کننده برای ارتباط اجتماعی در زمان های ایزوله ارائه می دهد.

برای گسترش بیشتر کتابخانه فعالیت Limeade و فراهم کردن منابع بیشتر ، Limeade همچنین دنباله های محتوا تعاملی ، چندرسانه ای و مبتنی بر علم را راه اندازی کرد. این محتوا با هدف یادگیری و مختل کردن رفتار فعلی طراحی شده است و توسط متخصصان برجسته ارائه می شود – در مباحث حیاتی مانند رفاه مالی ، هدف ، مقاومت و رفاه 101.

وی گفت: “مشتریان ما برای ایجاد یک رویکرد جامع به تجربه کارمندان ، کارهای واقعاً شگفت انگیزی انجام می دهند. ما برای کمک به این جا هستیم.” هنری آلبرشتمدیرعامل لیماده “ما از این جدیدترین نوآوری ها هیجان زده هستیم. در زمان های چالش برانگیز ، ما با مشتریان پیشتاز همکاری می کنیم تا پیشرفتهای اساسی در نحوه انجام کار را اعمال کنیم.”

درباره Limeade

Limeade یک شرکت نرم افزاری با تجربه است که به ساخت مکان های عالی برای کار کمک می کند. پلت فرم ما راه حل های بهزیستی ، تعامل و گنجاندن کارکنان را با قابلیت های ارتباطی پیشرو در صنعت متحد می کند. Limeade که به خاطر فرهنگ برنده جایزه خود شناخته شده است ، به همه کارمندان کمک می کند تا از اهمیت مراقبت شرکت خود مطلع شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید www.limeade.com.

SOURCE سنگ آهک

لینک های مربوطه

https://www.limeade.com/

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید