رفتن به نوشته‌ها

ایالات متحده با خدمات سیسکو ، IBM ، مایکروسافت ، فوجیتسو و ویپرو سلطه بازار خدمات 2020-2025 را مدیریت کرد.

DUBLIN، 30 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار خدمات مدیریت شده ایالات متحده – رشد ، روندها و رشد (2020-2025)” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار خدمات مدیریت شده ایالات متحده با CAGR 6.3٪ در دوره پیش بینی 2020-2025 رشد کند.

بازار خدمات تحت مدیریت ایالات متحده به دلیل تغییر چشم انداز زیرساخت های فناوری اطلاعات ، به ویژه در شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) که به طور مستمر بر برون سپاری راه حل های امنیت سایبری تمرکز دارند ، در حال رشد است. تخمین زده می شود که استقرار موفقیت آمیز خدمات مدیریت شده به کاهش هزینه فناوری اطلاعات تا 25٪ -45٪ کمک می کند و باعث افزایش کارایی عملیاتی 45٪ -65٪ می شود.

  • به عنوان مثال ، Kpaul Properties LLC ، یکی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان نوظهور لوازم IT در ایالات متحده، FUJITSU را برای جایگزینی سرورهای فیزیکی با یک محیط مجازی پردازنده در اختیار دارد. این هزینه شرکت را 15٪ کاهش داده و 95٪ را به موقع تحویل داده است.
  • این کشور همچنین از حملات باج افزار نیز رنج می برد ، جایی که اخیراً 20 شهر تگزاس با حوادث امنیت سایبری روبرو شده اند. برای رفع این شکافها در دفاع سایبری ، آتوس توسط آژانس فناوری اطلاعات ویرجینیا انتخاب شد تا خدمات امنیتی سایبری تجویز شده پیشرفته را برای آژانس معرفی کند.
  • مشاغل ایالات متحده به احتمال زیاد هزینه های خود را برای به روزرسانی زیرساخت های قدیمی افزایش می دهند. به عنوان مثال ، به دنبال کاهش دو رقمی بار مالیاتی ایالات متحده در سود مشاغل در سال 2018 ، تنها 4٪ از مشاغل آمریکای شمالی گفتند که به دلیل کاهش مالیات شرکت ها قصد دارند هزینه های فناوری اطلاعات را در سال 2020 افزایش دهند (Spiceworks، 2019).
  • انتظار می رود که در طول گسترش بیماری همه گیر Covid-19 ، خدمات مدیریت شده متوسط ​​تا حدودی کاهش یابد ، سرویس های ابری مدیریت شده (MCS) هنوز یک نقطه روشن بالقوه هستند. خدمات زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS) و پلت فرم به عنوان یک سرویس (PaaS) از جمله معدود فناوری هایی هستند که هزینه های فناوری اطلاعات احتمالاً در آنها مقاوم خواهد بود. تقاضا برای خدمات ارتباطی مدیریت شده نیز افزایش یافته است. با توجه به تغییر قابل توجه تقاضای مصرف برای محتوا ، بازی و ارتباطات ، CSP ها برنامه های داده ارزان قیمت و بدون پوشش را با گزینه های تأخیر پرداخت ارائه داده اند.

روند اصلی بازار

انتظار می رود که بخش شبکه مدیریت شده رشد چشمگیری داشته باشد

خدمات شبکه مدیریت شده (MNS) دسته ای از خدمات مدیریت شده است که مشاغل را قادر می سازد تا مدیریت تجهیزات اصلی مشتری خود (CPE) و شبکه هایی مانند سوئیچ ها ، روترها ، نقاط دسترسی ، فایروال ها و موارد دیگر را به خارج از کشور مدیریت کنند. همچنین ، در منطقه آمریکای شمالی ، ایالات متحده بر بازار منطقه ای 5G تسلط دارد به دلیل نرخ بالای سرمایه گذاری برای استقرار 5G. ، در مورد سرمایه گذاری ، پذیرش و برنامه های کاربردی. صنعت مصرف کننده نهایی در کشور سهم قابل توجهی از مصرف جهانی فناوری 5G را به خود اختصاص داده است. پیش بینی می شود این امکان را برای MSP ها فراهم کند تا بتوانند طراحی ، بهینه سازی و مدیریت شبکه را بهبود بخشند و سهم قابل توجهی در ارائه خدمات 5G به ویژه برای شرکت های مخابراتی ردیف 2 و 3 داشته باشند.

  • در بیشتر موارد ، ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده (MSP) محیط های چند فروشنده را ارتقا می بخشند و به مشتریان این انعطاف را می دهند تا فروشندگان مورد علاقه خود را برای دستگاه های شبکه انتخاب کنند. MSP ضمن پیشگیری از امنیت ، سلامت و عملکرد زیرساخت های شبکه ، ضمن اجرای مدیریت حوادث و حل مشکلات و در نتیجه کمک به جلوگیری از خرابی شبکه ، نظارت می کند. برخی از MSP حتی شامل گزینه هایی مانند بررسی تضمین کیفیت ، پشتیبانی سخت افزاری و گزارش دهی یا پورتال آنلاین است که مشتریان می توانند مشکلات را اعلام کنند یا درخواست تغییر خدمات خود را کنند.
  • تعداد روزافزون حملات سایبری در حال افزایش است و بنابراین تقاضا برای سرویس امنیت شبکه نیز افزایش یافته است. به عنوان مثال ، تعداد کل حوادث امنیت سایبری گزارش شده توسط آژانس های فدرال در ایالات متحده از 5503 در 2006 ، به 35277 در 2017 به شدت افزایش یافته است. در سال 2018 ، ایالات متحده بخش تجارت بالاترین تعداد نقض داده ها را از گذشته ثبت کرده است.
  • در میان تمام بخشهایی که تحت تأثیر این حملات قرار گرفته اند ، حدود 45.7٪ از کل حوادث نقض داده ها گزارش شده در کشور به سمت موسسات تجاری و به دنبال آن بخش پزشکی / بهداشت و درمان با 29.3٪ و بخش بانکداری / اعتبار / مالی با 9.8٪ بوده است. بنابراین با توجه به پیچیدگی کسب و کارها به دلیل جهانی شدن ، روند BYOD و افزایش دستگاه های متصل به همراه مقدار باورنکردنی داده تولید شده هر روز ، انتظار می رود تقاضا برای خدمات شبکه مدیریت شده در دوره پیش بینی افزایش یابد.

BFSI شاهد رشد چشمگیر است

از نظر بانک ها و م institutionsسسات مالی ، مراکز داده به مهمترین بخش زیرساخت فناوری اطلاعات تبدیل شده اند و نیاز به مدیریت و نظارت کارآمد دارند. خدمات مدیریت شده برای بانک ها شامل نظارت ، مدیریت و مدیریت سرورهای مختلف ، ذخیره سازی ، پشتیبان گیری ، پایگاه داده و دستگاه های شبکه است. علاوه بر این ، آنها همچنین یک چارچوب امنیتی چند سطحی را برای مراکز داده خود ارائه می دهند تا از به روز بودن این زیرساخت حیاتی اطمینان حاصل کنند.

  • بانک ها برای ادغام روندهایی مانند اینترنت اشیا into در ساختار بانکی و همگام شدن با فناوری در حال پیشرفت مداوم و انتظارات مصرف کننده ، مطابقت با الزامات نظارتی و استانداردهای صنعت و ارائه قابلیت اطمینان ، امنیت ، سرعت و کارایی حساب شده ، با شرکت ها همکاری می کنند. دارندگان تقاضا می کنند.
  • به عنوان مثال ، در نوامبر 2019، Bank of America و IBM ، به همراه بازوی انطباق نظارتی IBM ، گروه مالی Promontory ، برای ایجاد ابری برای بانک هایی که دارای امنیت ، حریم خصوصی و سازگاری نظارتی خاص بانک هستند ، همکاری کرده اند.
  • موجی از قوانین حریم خصوصی داده ها در آمریکای شمالی به نظر می رسد پس از قانون حریم خصوصی مصرف کننده در کالیفرنیا. تأمین خواسته های پیروی از مقررات از نظر زمان ، نیروی کار و هزینه شرکت های بانکی و مالی با تلاش های اضافی ارتباط دارد. طبق گفته سیتی گروپ ، هزینه این است 270 میلیارد دلار سالانه 10٪ هزینه عملیاتی صنعت بانکی. برای این منظور ، بانک ها باید فرآیندهای تجاری را با قابلیت های پیشرفته تحلیلی ادغام کنند و باعث بهبود مستمر فرآیندها ، خدمات و محصولات در زمان واقعی شوند.
  • بنابراین ، بانک ها و سایر م institutionsسسات مالی به طور فزاینده ای به ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده نزدیک می شوند تا این چالش ها را برطرف کنند و آنها را قادر سازند تا تمرکز و مهارت خود را بر روی فعالیت هایی بگذارند که بیشترین ارزش را برای تجارت خود دارند.

چشم انداز رقابتی

ایالات متحده بازار خدمات مدیریت شده ادغام شده است و بازیگران اصلی بر آن تسلط دارند. برخی از بازیگران اصلی بازار Cisco Systems Inc. ، IBM Corporation ، Microsoft Corporation ، Fujitsu Ltd و Wipro Ltd و غیره هستند.

که در مارس 2020، Infosys و IBM اعلام کردند که برای کمک به شرکت های تجاری در سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال خود با استفاده از خدمات ابری IBM مشارکت دارند این همکاری ممکن است به شرکت ها کمک کند تا جریان کار و برنامه های خود را با سرویس های ابری IBM انتقال دهند ، مدرنیزه کنند و تغییر دهند. این ممکن است به بنگاه هایی که در صنایع بسیار تنظیم شده مانند BFSI ، بهداشت و درمان و سایر صنایع فعالیت می کنند ، کمک کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 دینامیک بازار
4.1 بررسی اجمالی بازار
4.2 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت
4.3 جذابیت صنعت – تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
4.4 رانندگان بازار
4.4.1 افزایش تغییر به IT ترکیبی
4.4.2 بهبود هزینه و بهره وری عملیاتی
4.5 چالش های بازار
4.6 ارزیابی تأثیر Covid-19 بر صنعت

5 تقسیم بازار
5.1 با استقرار
5.1.1 پیش فرض
5.1.2 Cloud (روندهای مربوط به ابتکاراتی که MSP ها شامل PaaS به عنوان بخشی از پیشنهادات خود ، همراه با مشارکت با ارائه دهندگان برجسته PaaS در نظر گرفته اند)
5.2 براساس نوع
5.2.1 مرکز داده مدیریت شده
5.2.2 امنیت مدیریت شده
5.2.3 ارتباطات مدیریت شده
5.2.4 شبکه مدیریت شده
5.2.5 زیرساخت مدیریت شده
5.2.6 تحرک مدیریت شده
5.3 براساس اندازه سازمان
5.3.1 شرکت های کوچک و متوسط
5.3.2 شرکت های بزرگ
5.4 توسط صنعت کاربر نهایی
5.4.1 BFSI
5.4.2 IT و مخابرات
5.4.3 بهداشت و درمان
5.4.4 سرگرمی و رسانه
5.4.5 خرده فروشی
5.4.6 ساخت
5.4.7 دولت
5.4.8 سایر صنایع کاربر نهایی
5.5 جغرافیا

6 منظره رقابتی
6.1 مشخصات شرکت
6.1.1 فوجیتسو با مسئولیت محدود
6.1.2 Cisco Systems Inc.
6.1.3 شرکت IBM
6.1.4 AT&T Inc.
6.1.5 شرکت توسعه HP LP
6.1.6 شرکت مایکروسافت
6.1.7 Verizon Communications Inc.
6.1.8 Dell Technologies Inc.
6.1.9 راه حل ها و شبکه های نوکیا
6.1.10 دویچه تلکام AG
6.1.11 شرکت Rackspace
6.1.12 خدمات مشاوره تاتا محدود
6.1.13 شرکت Citrix Systems
6.1.14 ویپرو با مسئولیت محدود
6.1.15 NSC Global Ltd

7 تحلیل سرمایه گذاری

8 آینده بازار

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/89k9zc مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.