رفتن به نوشته‌ها

بازار تا سال 2025 به 65.9 میلیارد دلار می رسد و در 39.1٪ CAGR رشد می کند

DUBLIN، 30 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “هوش مصنوعی چیزها: بازار AIoT توسط فناوری و راه حل های 2020 – 2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش بازار AIoT تجزیه و تحلیل فن آوری ها ، شرکت های پیشرو و راه حل ها را ارائه می دهد. این گزارش همچنین تجزیه و تحلیل کمی از جمله اندازه بازار و پیش بینی زیرساخت های AIoT ، خدمات و راه حل های خاص برای دوره 2020 تا 2025 را ارائه می دهد. این گزارش همچنین ارزیابی تأثیر 5G بر AIoT (و بالعکس) و همچنین بلاکچین و راه حل های خاصی مانند داده به عنوان سرویس ، تصمیم به عنوان یک سرویس و بازار AIoT در شهرهای هوشمند.

بسیاری از صنایع عمودی از طریق ادغام هوش مصنوعی با اکوسیستم های محصولات و خدمات سازمانی ، صنعتی و مصرفی تغییر شکل می دهند. قرار است به یک جز جدایی ناپذیر از عملیات تجاری از جمله زنجیره های تأمین ، فرآیندهای فروش و بازاریابی ، تحویل محصول و خدمات و مدل های پشتیبانی تبدیل شود.

ما می بینیم که AIoT به عنوان یک ویژگی استاندارد از شرکت های بزرگ تحلیلی از نظر تحول دیجیتال برای شرکت متصل ، در حال تبدیل شدن به امری عادی است. این امر در زیرساخت ها ، نرم افزارها و ارائه خدمات مدیریت شده SaaS محقق خواهد شد. به طور خاص ، ما 2020 را به عنوان یک سال کلیدی برای ارائه داده های اینترنت اشیا به عنوان یک سرویس در نظر می گیریم تا به تصمیماتی بعنوان یک سرویس با قابلیت استفاده از هوش مصنوعی تبدیل شوند ، که براساس هر صنعت و شرکت تنظیم می شوند. برخی از ابزارهای عمودی داده محور مانند صنایع سودمند و خدمات انرژی راهگشا خواهند بود.

همانطور که شبکه های اینترنت اشیا prol در هر صنعت عمده عمودی گسترش می یابند ، به طور فزاینده ای داده های ماشین آلات بدون ساختار به طور فزاینده ای وجود خواهد داشت. افزایش روزافزون داده های انسان گرا و تولید شده توسط ماشین ، فرصت های قابل توجهی را برای پشتیبانی هوش مصنوعی از راه حل های تجزیه و تحلیل داده های غیر ساختاری ایجاد می کند. داده های تولید شده از سیستم های پشتیبانی شده از اینترنت اشیا extremely ، هم برای نیازهای داخلی شرکت ها و هم برای بسیاری از عملکردهای مشتری مدار مانند مدیریت چرخه عمر محصول ، بسیار ارزشمند خواهند بود.

استفاده از هوش مصنوعی برای تصمیم گیری در اینترنت اشیا و تجزیه و تحلیل داده ها برای تصمیم گیری کارآمد و م ،ثر بسیار مهم است ، به ویژه در زمینه داده های جریان دار و تجزیه و تحلیل های زمان واقعی مرتبط با شبکه های محاسبات لبه ای. داده های زمان واقعی یک پیشنهاد ارزش کلیدی برای همه موارد استفاده ، بخش ها و راه حل ها خواهد بود. توانایی ضبط داده های جریان ، تعیین ویژگی های با ارزش و تصمیم گیری در زمان واقعی ، ابعادی کاملاً جدید به منطق خدمات می افزاید.

در بسیاری از موارد ، داده ها خود و اطلاعات عملی می توانند سرویس دهند. بنابراین ، زیرساخت ها و خدمات AIoT برای دستیابی به کارآیی ترین عملیات اینترنت اشیا ، بهبود تعاملات انسان و ماشین و افزایش مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل ها ، ایجاد بنیادی برای IoT Data as a Service (IoTDaaS) و تصمیمات مبتنی بر AI به عنوان یک سرویس .

سریعترین رشد 5G برنامه های کاربردی AIoT شامل شبکه های خصوصی است. بر این اساس ، بازار 5GNR برای بی سیم خصوصی در اتوماسیون صنعتی به دست خواهد آمد 4 میلیارد دلار تا سال 2025. برخی از بزرگترین فرصتهای بازار راه حلهای IoTDaaS در بازار AIoT خواهد بود. ما یادگیری ماشینی در محاسبات لبه ای را کلید تحقق پتانسیل کامل تجزیه و تحلیل اینترنت اشیا می دانیم.

یافته های گزارش را انتخاب کنید:

  • بازار جهانی AIoT خواهد رسید 65.9 میلیارد دلار تا سال 2025 ، با رشد 39.1 C CAGR
  • بازار جهانی داده های اینترنت اشیا as به عنوان راه حل های خدمات به دست می آید 8.2 میلیارد دلار تا سال 2025
  • بازار دستگاه های لبه دارنده هوش مصنوعی سریعترین رشد در بخش AIoT خواهد بود
  • AIoT سیستم های پردازش داده را خودکار کرده و داده های IoT خام را به اطلاعات مفید تبدیل می کند
  • راه حل های AIoT امروزی پیش درآمد تصمیم گیری هوش مصنوعی نسل بعدی (AIDaaS) هستند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1.0 خلاصه اجرایی

2.0 مقدمه
2.1 تعریف AIoT
2.2 AI در اینترنت اشیا در مقابل AIoT
2.3 هوش عمومی مصنوعی
2.4 شبکه اینترنت اشیا و ساختار عملکردی
2.5 هوش محیطی و سبک زندگی هوشمند
2.6 تأثیر اقتصادی و اجتماعی
2.7 تصویب و سرمایه گذاری شرکت
2.8 محرک ها و فرصت های بازار
2.9 محدودیت ها و چالش های بازار
2.10 زنجیره ارزش AIoT
2.10.1 سازندگان دستگاه
2.10.2 تولید کنندگان تجهیزات
2.10.3 ارائه دهندگان بستر های نرم افزاری
2.10.4 ارائه دهندگان نرم افزار و خدمات
2.10.5 انجمن های کاربر

3.0 فناوری و بازار AIoT
3.1 بازار AIoT
3.1.1 تجهیزات و اجزا
3.1.2 تجهیزات و استقرار ابر
3.1.3 فناوری سنجش سه بعدی
3.1.4 تجزیه و تحلیل نرم افزار و داده
3.1.5 سیستم عامل های AIoT
3.1.6 استقرار و خدمات
3.2 بازارهای فرعی AIoT
3.2.1 پشتیبانی از دستگاه و اشیاected متصل
3.2.2 داده اینترنت اشیا به عنوان یک سرویس
3.2.3 تصمیمات هوش مصنوعی به عنوان یک سرویس
3.2.4 API و قابلیت همکاری
3.2.5 اشیا Smart هوشمند
3.2.6 ملاحظات شهر هوشمند
3.2.7 تحول صنعتی
3.2.8 محاسبات شناختی و چشم انداز رایانه
3.2.9 لوازم خانگی
3.2.10 ملاحظات خاص شبکه دامنه
3.2.11 برنامه های سنجش سه بعدی
3.2.12 پیش بینی طراحی سه بعدی
3.3 فن آوری های پشتیبانی از AIoT
3.3.1 محاسبات شناختی
3.3.2 چشم انداز کامپیوتر
3.3.3 قابلیت های یادگیری ماشین و API ها
3.3.4 شبکه های عصبی
3.3.5 پردازش متناسب با آگاهی
3.4 فناوری ها و راه حل های امکان پذیر AIoT
3.4.1 محاسبه لبه
3.4.2 شبکه های Blockchain
3.4.3 فناوری های ابر
3.4.4 فناوری های 5G
3.4.5 فناوری و راه حل های دوقلوی دیجیتال
3.4.6 ماشین های هوشمند
3.4.7 رباتیک ابر
3.4.8 تجزیه و تحلیل پیش بینی و پردازش در زمان واقعی
3.4.9 پردازش رویداد
3.4.10 فناوری هپتیک

4.0 تجزیه و تحلیل برنامه های AIoT
4.1 قابلیت دسترسی و امنیت دستگاه
4.2 کنترل حرکت و تشخیص چهره
4.3 اتوماسیون خانگی
4.4 دستگاه پوشیدنی
4.5 مدیریت ناوگان
4.6 ربات هوشمند
4.7 بازار واقعیت افزوده
4.8 نظارت بر ترافیک هواپیماهای بدون سرنشین
4.9 ایمنی عمومی در زمان واقعی
4.10 بازار عملکرد و پایش خاک
4.11 عملیات HCM

5.0 تجزیه و تحلیل شرکت های مهم AIoT
5.1 شارپ
5.2 SAS
5.3 DT42
5.4 غول های فناوری Chania: بایدو ، علی بابا و Tencent
5.4.1 بایدو
5.4.2 علی بابا
5.4.3 Tencent
5.5 فناوری شیائومی
5.6 NVidia
5.7 شرکت اینتل
5.8 کوالکام
5.9 Innodisk
5.10 پروتکل گوفر
5.11 میکرون فناوری
5.12 ShiftPixy
5.13 جذب
5.14 C3 IoT
5.15 آبرفت
5.16 Arundo Analytics
5.17 Canvass Analytics
5.18 فالکونری
5.19 تعامل
5.20 گوگل
5.21 سیسکو
5.22 شرکت IBM
5.23 شرکت مایکروسافت
5.24 شرکت اپل
5.25 Salesforce Inc.
5.26 Infineon Technologies AG
5.27 آمازون
5.28 AB الکترولوکس
5.29 ABB Ltd.
5.30 شرکت AIBrian
5.31 دستگاه های آنالوگ
5.32 ARM محدود
5.33 شرکت Atmel
5.34 Ayla Networks Inc.
5.35 Brighterion Inc.
5.36 رفیق
5.37 CloudMinds
5.38 Cumulocity GmBH
5.39 Cypress Semiconductor Corp
5.40 Digital Reasoning Systems Inc.
5.41 شرکت اچلون
5.42 Enea AB
5.43 Express Logic Inc.
5.44 Facebook Inc.
5.45 فوجیتسو آموزشی ویبولیتین
5.46 Gemalto N.V.
5.47 جنرال الکتریک
5.48 شرکت جنرال ویژن
5.49 گرافکور
5.50 H2O.ai
5.51 شرکت Haier Group
5.52 سیستم های هلیوم
5.53 Hewlett Packard Enterprise
5.54 فن آوری هواوی
5.55 زیمنس AG
5.56 SK Telecom
5.57 SoftBank Robotics
5.58 SpaceX
5.59 SparkCognition
5.60 STMicroelectronics
5.61 شرکت سیمانتک
5.62 تلمپلاس
5.63 Tend.ai
5.64 تسلا
5.65 Texas Instruments
5.66 Thethings.io
5.67 سیستم های Veros
5.68 شرکت گرداب
5.69 سیستم های رودخانه باد
5.70 شبکه های ارس
5.71 شرکت نوکیا
5.72 شرکت اوراکل
5.73 شرکت PTC
5.74 Losant IoT
5.75 Robert Bosch GmbH
5.76 فلفل
5.77 پایانه
5.78 تویا هوشمند

6.0 تحلیل و پیش بینی بازار AIoT 2020 – 2025
6.1 چشم انداز و پیش بینی بازار جهانی AIoT
6.1.1 مجموع بازار AIoT 2020 – 2025
6.1.2 بازار AIoT توسط زیرساخت ها و خدمات 2020 – 2025
6.1.3 بازار AIoT توسط AI Technology 2020 – 2025
6.1.4 بازار AIoT توسط برنامه 2020 – 2025
6.1.5 AIoT در مصرف کننده ، بنگاه اقتصادی ، صنعتی و دولت 2020 – 2025
6.1.6 بازار AIoT در شهرها ، حومه و مناطق روستایی 2020 – 2025
6.1.7 AIoT در شهرهای هوشمند 2020 – 2025
6.1.8 داده های اینترنت اشیا به عنوان بازار خدمات 2020 – 2025
6.1.9 تصمیمات هوش مصنوعی به عنوان بازار خدمات 2020 – 2025
6.1.10 پشتیبانی Blockchain از AIoT 2020 – 2025
6.1.11 AIoT در شبکه های 5G 2020 – 2025
6.2 بازارهای منطقه ای AIoT 2020 – 2025

7.0 نتیجه گیری و پیشنهادات
7.1 تبلیغ کنندگان و شرکت های رسانه ای
7.2 ارائه دهندگان هوش مصنوعی
7.3 شرکت های خودروسازی
7.4 ارائه دهندگان زیرساخت باند پهن
7.5 ارائه دهندگان خدمات ارتباطی
7.6 شرکت های محاسباتی
7.7 ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل داده ها
7.8 ارائه دهندگان فناوری Immersive (AR ، VR و MR)
7.9 ارائه دهندگان تجهیزات شبکه
7.10 ارائه دهندگان امنیت شبکه
7.11 شرکت های نیمه هادی
7.12 تامین کنندگان اینترنت و ارائه دهندگان خدمات
7.13 ارائه دهندگان نرم افزار
7.14 یکپارچه سازی سیستم شهر هوشمند
7.15 ارائه دهندگان سیستم اتوماسیون
7.16 شرکت های رسانه های اجتماعی
7.17 ارائه دهندگان راه حل های محل کار
7.18 شرکت و دولت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ruog0x مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.