رفتن به نوشته‌ها

خبره موتور جریان مستقیم رسانه Engine Media esports برنده جایزه Digital Executive of the Year می شود

ادوارد مونتسرات ، بنیانگذار Stream Hatchet ، جایزه تجاری Tempest Esports را کسب می کند

جوایزی که به عنوان بخشی از اجلاس تجاری Esports اهدا می شود

تورنتو، 30 اکتبر 2020 / PRNewswire / – بنیانگذار Engine Media’s (TSX-V: GAME) (OTCQB: MLLLF) خبرهای جریان مستقیم و تجزیه و تحلیل داده ها را در ورزش جریان می دهد Stream Hatchet – Eduard Montserrat – جایزه بهترین مدیر دیجیتال در مسابقات قهرمانی سال 2020 را کسب کرده است اجلاس تجاری.

جوایز تجاری Tempest Esports در این هفته با نشان داده شد مونتسرات در گروه اجرایی دیجیتال با مدیران NFL Gaming و Esports ، iRacing ، Wizards of the Coast و Super League Gaming.

مونتسرات و تیم Stream Hatchet شرکت Engine Media را به عنوان رهبر صنعت در اندازه گیری داده های پخش زنده بازی در همه سیستم عامل ها تاسیس کرده و بینش داده های ارزشمندی را برای تیم های esports ، استودیوهای بازی و مارک های اصلی سرمایه گذاری در بازی فراهم می کند.

مونتسرات نامزدی یکی از سه نامزدی گروه موتور رسانه بود. UMG – کارشناسان مسابقات و مسابقات موتور – در اوایل سال جاری با FAZE Clan برای رویداد جمع آوری کمک مالی Fight2Fund COVID-19 همکاری کردند و در رویداد بهترین آماتور / نیمه حرفه ای نامزد شدند در حالی که مسابقه پیشگامانه و سریعترین گیمر Engine Media World نامزد معرفی شد برنامه / مستند با موضوع Esports (غیر رقابتی).

رئیس اجرایی موتور رسانه موتور تام راجرز گفت

“تجزیه و تحلیل داده ها و تجزیه و تحلیل داده های ارائه شده توسط Stream Hatchet برای همه مارک های Engine Media ما بسیار ارزشمند است. این شرکت در حال حاضر به عنوان متخصص صنعت در ارائه تیم های اسپورت ، استودیوهای بازی و مارک های سرمایه گذاری در اسپورت ها با اطلاعات و اطلاعات مورد نیاز مشهور است. برای تصمیم گیری مهم در زمینه تجارت “، مدیر عامل شرکت گفت لو شوارتز.

اجلاس تجارت Esports که به طور مجازی در سال جاری برگزار شد ، مدیریت اجرایی esports ، شرکت های پخش جریانی ، تیم ها و لیگ ها ، مکان ها ، مدیران حمایت مالی ، ناشران بازی و موارد دیگر را طی یک کنفرانس مجازی سه روزه گرد هم می آورد.

رهبران برجسته صنعت ارائه شده در این کنفرانس شامل استودیوهای بازی پشت Valorant ، Call of Duty ، Overwatch ، Fortnite ، Counter-Strike: Global Offensive و NBA بودند. 2K، به علاوه رهبران اصلی صنعت Twitch ، PepsiCo ، Electronic Arts ، ورزش های ترنر، NASCAR ، Norton و Stream Hatchet.

مدیر مشارکت های استراتژیک بابی بیرد و مدیر ارشد درآمد جیک فیلیپس تخصص Stream Hatchet را با ارائه در اجلاس تجاری Esports با عنوان “اندازه گیری ردپای جهانی esports از طریق COVID با Stream Hatchet” به نمایش گذاشت.

Baird و فیلیپس از جدیدترین داده های Stream Hatchet از جمله:

  • ساعات استریم های ورزشی در آغاز شیوع COVID-19 افزایش چشمگیری داشته است اما از زمان بازگشت ورزش های سنتی (NBA ، NHL ، NFL) این حرکت را حفظ کرده است.
  • YouTube Gaming در سال 2020 سهم QoQ در بازار بازدید از ورزش خود را افزایش داده است – در Q3 تا 44٪
  • بازی های گاه به گاه / مهمانی مانند “در میان ما” و “بچه های پاییز” نشان داده اند که مخاطبان بازی به اندازه مهارت مهارت زیادی به شخصیت دارند
  • پخش جریانی مستقیم همچنان ادامه دارد و مخاطبان جهانی با 40 درصد از خالقان در خارج زندگی می کنند ایالات متحده
  • COVID-19 تعداد رویدادها را تحت تأثیر قرار داده است (کاهش 30 درصدی) (به ویژه رویدادهای زنده) ، لیگ ها را مجبور به انتقال به قالب های آنلاین می کند ، اما کل تماشاگران با 9.4٪ افزایش در محدوده تاریخ COVID-19 به خوبی پاسخ داده اند
  • Q3 2020 بیشترین افزایش را در ساعتهای مشاهده شده در سال گذشته با داشته است 117 میلیون ساعت تماشا – 143٪ افزایش QoQ

راه اندازی شرکت مادر Stream Hatchet از Engine Media Inc. در ماه مه تأیید شد هنگامی که Torque Esports Corp. (TSX-V: GAME) (OTCQB: MLLLF) خرید شرکت Frankly Inc (TSX-V: TLK) را به پایان رساند (OTCQX: FRNKF) (“صادقانه بگویم”) و WinView ، Inc (“WinView”) – قرار دادن Engine Media در خط مقدم ورزش ها ، بازی ها ، پخش اخبار و بازی های ورزشی در چندین سیستم عامل رسانه ای.

تا به امروز ، شرکتهای ترکیبی مشتریانی متشکل از بیش از 1200 مارک تلویزیونی ، چاپی و رادیویی از جمله CNN ، ESPN ، Discovery / Eurosport ، Fox ، Vice ، Newsweek و Cumulus دارند. ده ها شرکت بازی و فناوری از جمله EA ، Activision ، Blizzard ، Take2Interactive ، Microsoft ، Google ، Twitch و Ubisoft. و از طریق محتوا ، توزیع و بستر خود به صدها میلیون خانه در سراسر جهان ارتباط دارند.

درباره Engine Media Holdings، Inc.

موتور مدیا از طریق مشارکت با شرکت های رسانه ای سنتی و نوظهور بر سرعت بخشیدن به ورزش های جدید ، زنده ، جذاب و تجربیات بازی تعاملی برای مصرف کنندگان متمرکز شده است. این شرکت از طریق ترکیبی از Torque Esports Corp. ، Frankly Inc و WinView ، Inc شکل گرفته و به صورت عمومی با نماد تیکر (TSX-V: GAME) (OTCQB: MLLLF) معامله می کند. Engine Media از طریق ترکیبی از: هزینه های مستقیم برای مصرف کننده و اشتراک ، درآمد کسب خواهد کرد. فناوری جریان و داده های ارائه شده مبتنی بر SaaS ؛ تبلیغات برنامه ای و حمایت های مالی و همچنین هزینه های مجوز مالکیت معنوی. تا به امروز ، شرکت های ترکیبی مشتریانی متشکل از بیش از 1200 مارک تلویزیونی ، چاپی و رادیویی از جمله CNN ، ESPN ، Discovery / Eurosport ، Fox ، Vice ، Newsweek و Cumulus دارند. ده ها شرکت بازی و فناوری از جمله EA ، Activision ، Blizzard ، Take2Interactive ، Microsoft ، Google ، Twitch و Ubisoft. و از طریق محتوا ، توزیع و فن آوری به صدها میلیون خانه در سراسر جهان ارتباط دارند.

بیانیه احتیاط در مورد اطلاعات آینده نگر

این نسخه خبری حاوی گزاره های آینده نگر است. اظهارات رو به جلو شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته ، عدم اطمینان و سایر عواملی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی ، عملکرد یا دستاوردهای موتور با نتایج آینده ، عملکرد یا دستاوردهای بیان شده یا ضمنی از اظهارات آینده نگر متفاوت باشد. اغلب ، اما نه همیشه ، عبارات آینده نگر را می توان با استفاده از کلماتی مانند “برنامه” ، “انتظار” یا “انتظار ندارد” ، “انتظار می رود” ، “تخمین می زند” ، “قصد دارد” ، “پیش بینی” تشخیص داد یا “پیش بینی نمی کند” ، یا “اعتقاد دارد” ، یا تغییرات چنین کلمات و عباراتی یا بیان می کند که برخی اقدامات ، رویدادها یا نتایج “ممکن است” ، “می تواند” ، “می تواند” ، “ممکن است” یا “انجام شود” ، رخ دهد یا حاصل شود اطلاعات رو به جلوی مندرج در این خبر شامل هرگونه مصوبه قانونی یا سایر مصوبات مورد نیاز در ارتباط با آن و انتظارات موتور برای رشد در فعالیتها و مشاغل خود می باشد ، اما محدود به آنها نیست. با توجه به اطلاعات آینده نگر موجود در این مقاله ، موتور با اتكا به برخی فرضیات كه مدیریت در آن زمان معقول دانسته است ، از جمله پیش فرض های مربوط به اخذ تأییدیه های نظارتی مورد نیاز ، اظهارات و اطلاعاتی را ارائه داده است. اطلاعات رو به جلو شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته ، عدم قطعیت و سایر عواملی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی ، عملکرد یا دستاوردهای ذکر شده در اینجا با نتایج آینده ، عملکرد یا دستاوردهای بیان شده یا ضمنی توسط اطلاعات آینده نگر متفاوت باشد. نتایج واقعی به دلیل تعدادی از عوامل و خطرات می تواند از نظر نتایج فعلی متفاوت باشد. بر این اساس ، خوانندگان نباید به اطلاعات آینده نگرانه مندرج در این خبرنامه اعتماد بی جهت داشته باشند.

اظهارات آینده نگرانه مندرج در این خبرنامه از تاریخ انتشار این نسخه بیان می شود و بر این اساس ، پس از چنین تاریخی قابل تغییر است. موتور هیچ گونه تعهدی را برای به روزرسانی یا اصلاح هرگونه اظهارنظرهای آینده نگر ، چه کتبی و چه شفاهی ، که ممکن است هر از چندگاهی توسط ما یا از طرف ما بیان شود ، بر عهده نمی گیرد ، مگر در مواردی که در قانون قابل اعمال است. نه بورس سرمایه گذاری TSX و نه ارائه دهنده خدمات تنظیم کننده آن (همانطور که این اصطلاح در سیاست های بورس سرمایه گذاری TSX تعریف شده است) مسئولیت کافی یا صحت این نسخه را نمی پذیرند.

SOURCE Engine Media Holdings، Inc.

لینک های مربوطه

https://www.engine.media

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.