رفتن به نوشته‌ها

گروه سینگنتا رشد قابل توجهی را در Q3 حفظ کرد

فروش گروهی در نه ماه اول بالغ بر 17.4 میلیارد دلار، که مربوط به رشد 3 درصدی (9 درصد در CER) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و با وجود 1.1 میلیارد دلار بادهای ارزی EBITDA برای نه ماه اول سال در بود 2.95 میلیارد دلار، 5 درصد بالاتر از سال گذشته. هم افزایی درآمد گروه بیشتر شد 200 میلیون دلار، همراه با هم افزایی عملیاتی در نتیجه بیش از a 100 میلیون دلار مشارکت EBITDA.

این شرکت همچنین به پیشرفت استراتژیک خود ادامه داد ، از جمله خرید Valagro ، یک شرکت پیشگام زیست شناسی ، توسط Syngenta Crop Protection در اوایل ماه اکتبر. این خرید موقعیت گروه Syngenta را در بازار بیولوژیکی که به سرعت در حال رشد است تقویت می کند.

کسب این ماه اکثریت سهام در تجارت محافظت از محصولات Huifeng توسط ADAMA باعث افزایش حضور این شرکت در چین و همچنین پیشنهاد رقابتی و عقب مانده خود را در سراسر جهان تقویت می کند.

در حالی که فضای اقتصاد کلان جهانی همچنان چالش برانگیز است ، گروه Syngenta به مدیریت و کاهش تأثیرات COVID-19 ، به ویژه نیاز به موجودی انبوه برای اطمینان از ادامه عرضه حجم بالاتر و همچنین نوسانات ارزی ادامه داده است.

اریک فیروالد، مدیرعامل گروه Syngenta: “گروه Syngenta با وجود شرایط چالش برانگیز در سطح جهانی ، بازهم عملکرد مطلوبی را ارائه داده است. در زمان هایی که صنعت با تأثیر COVID-19 دست و پنجه نرم می کند ، ما یک شریک قابل اعتماد و ابتکاری برای مشتریان خود هستیم که منجر به این عملکرد می شود و رشد بیشتر گروه. “

چن لیختن اشتاین، مدیر مالی مدیر مالی گروه Syngenta: “ما در سه ماهه سوم رشد پایدار داشته ایم و با وجود بازار چالش برانگیز و فضای بی ثبات ارز توانسته ایم میزان فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم. همه مشاغل عملکرد خوبی داشته اند و به رشد خود ادامه می دهند.”

نکات برجسته

حراجی


Q3 2020

Q3 2019

رشد

رشد (CER)

9M 2020

9M 2019

رشد

رشد (CER)

زیر-
رشد دروغ3


میلیون دلار

میلیون دلار

٪

٪

میلیون دلار

میلیون دلار

٪

٪

٪

گروه سینگنتا

5،356

5،098

5

15

17،397

16900

3

9

5

Syngenta Crop Protection

2،628

2600

1

15

8105

7،772

4

13

4

آداما

979

954

3

12

2،987

2،962

1

8

3

دانه های Syngenta

578

541

7

15

2،198

2،135

3

6

7

گروه سینگنتا چین

1300

1،127

15

15

4650

4،533

3

6

8

حذف ها1

-129

-124

n / a

n / a

-543

-502

n / a

n / a

n / a


EBITDA


Q3 2020

Q3 2019

رشد

9M 2020

9M 2019

رشد

زیر-
رشد دروغ3


میلیون دلار

میلیون دلار

٪

میلیون دلار

میلیون دلار

٪

٪

گروه سینگنتا

733

726

1

2،948

2796

5

5

Syngenta Crop Protection

520

554

-6

1،947

1،877

4

1

آداما

130

144

-10

436

509

-14

-10

دانه های سینگنتا

25

-40

n / a

273

97

181

120

گروه سینگنتا چین

71

88

-19

410

431

-5

2

حذف ها1

-13

-20

n / a

-118

-118

n / a

n / a


Syngenta Crop Protection

در نه ماه اول سال 2020 ، Syngenta Crop Protection رشد 4 درصدی (13 درصد در CER) به 8.1 میلیارد دلار.

فروش در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با عملکرد مطلوب در 1 درصد بالاتر بودند روسیه و تقاضای نرم تر در شمال غربی اروپا به دلیل خشک بودن هوا

که در آمریکای شمالی، فروش علی رغم هوای سرد و تأثیر باران بیش از حد در اوایل سال ، 2 درصد افزایش داشت.

فروش در آمریکای لاتین با حفظ حرکت مثبت در منطقه 5 درصد رشد کرد. آرژانتین فروش بالاتری را با وجود شرایط سخت اقتصادی به دست آورد. که در برزیل، رشد شدید حجم و افزایش قیمت بیش از جبران تأثیرات قابل توجه ارز BRL.

که در آسیا و اقیانوسیه، فروش با عملکرد قوی در 9 درصد افزایش یافت استرالیا به دنبال بهبود شرایط آب و هوایی و ادامه حرکت مثبت در هند.

که در چین پس از راه اندازی موفقیت آمیز قارچ کش ADEPIDYN sales ، فروش با افزایش 12 درصدی همراه بود.

آداما

در نه ماه اول سال 2020 ، ADAMA فروش كل فروش تقریباً را انجام داد 3 میلیارد دلار، 1 درصد (8 درصد در CER) بالاتر از سال قبل.

فروش در اروپا به دلیل شرایط گسترده خشکسالی که باعث کاهش برنامه حفاظت از محصول و همچنین موجودی زیاد موجود در کانالهای توزیع شد ، در مقایسه با سال قبل 3 درصد کمتر بود.

هند، خاورمیانه و آفریقا رشد 8 درصدی را شاهد بوده ام که عمدتاً ناشی از عملکرد قوی در هند، که از بارانهای موسمی بیش از حد متوسط ​​و شرایط خوب محصول بهره مند شد.

فروش در آمریکای شمالی به دلیل چالش برانگیز بودن شرایط جوی 8 درصد کاهش یافت. COVID-19 با کاهش تقاضای پنبه به دنبال فروش کمتر پوشاک ، چالش دیگری ایجاد کرد.

که در آمریکای لاتین فروش 9 درصد رشد کرد. این کسب و کار رشد قابل توجهی از حجم به ویژه در برزیل، با عملکرد قوی از سبد محصولات متفاوت آن و علی رغم نوسانات مداوم ارز ، هدایت می شود.

فروش در آسیا و اقیانوسیه (به استثنای چین) با عملکرد قوی به خصوص در استرالیا و نیوزلند، بهره مندی از آب و هوای مطلوب ، جبران شرایط فصلی چالش انگیز در جنوب شرقی آسیا.

چین فروش 2 درصد پایین بود. مشاغل کشاورزی با عملکرد قوی از مارک تجاری خود ، رشد متوسطی را کسب کردند که فروش های فرموله شده تا حدی با قیمت های پایین دریافت شده برای واسطه های خود به دلیل افزایش عرضه جبران می شود.

دانه های سینگنتا

بذرهای Syngenta 3 درصد رشد داشتند (6 درصد در CER) 2.2 میلیارد دلار در نه ماه اول سال 2020.

فروش در اروپا، آفریقا و خاورمیانه مطابق با سال گذشته بود رشد فصلی قوی به دلیل محدود بودن در دسترس بودن محصول محدود شد.

که در آمریکای شمالی، پس از جاری شدن سیل در سال 2019 ، با بازیابی در ذرت و سویا 18 درصد افزایش یافت ، با افزایش بیشتر سهم بازار سویا.

فروش در آمریکای لاتین با وجود نوسانات ارزی در 4 درصد رشد کرد برزیل.

که در آسیا و اقیانوسیه، فروش در مناطق جغرافیایی کلیدی از جمله 6 درصد رشد کرد هند و اندونزی، تا حدی با بادگیرهای نرخ ارز جبران می شود.

جهانی دانه های سبزیجات تجارت در همه مناطق رشد کرده و عملکرد بهتری در بازار خود داشته و در نتیجه 5 درصد فروش بالاتری داشته است.

گروه سینگنتا چین

گروه Syngenta چین ، شامل حفاظت از محصول ، تغذیه محصولات ، دانه ها ، بستر های نرم افزاری کشاورزی مدرن (MAP) و فروش دیجیتال ، 4.7 میلیارد دلار در 9 ماه اول ، با رشد 3 درصدی (6 درصد در CER) نسبت به سال قبل.

نقشه گسترش خود را در سراسر کشور ادامه داد و اکنون 276 مرکز فعالیت تجاری در کل استانهای بزرگ کشاورزی و مناطق در این کشور را دارد چین. با توسعه ، بیش از 10 میلیون هکتار زمین قابل حل با راه حل های دیجیتال است. درآمد بیش از دو برابر شد.

گروه سینگنتا چین حفاظت از محصول مشاغل با فروش محصولات 12 درصدی و رشد محصولات فرموله شده با مارک رشد فروش 12 درصدی را تجربه کردند.

دانه فروش در مقایسه با سال قبل 1 درصد کاهش داشت. مرحله اولیه برنج سال گذشته ، تأثیر COVID-19 و همچنین دفع موجودی گندم بر نتایج تأثیر گذاشت.

تغذیه محصولات به دلیل جابجایی مداوم سایت تولید Fuling و کاهش قیمت فروش ، فروش کمتر بود. با تمرکز بر محصولات ویژه ، حجم افزایش یافت و ترکیبات محصول بهبود یافت.

یادداشت

1 نتایج ارائه شده در این نسخه خلاصه ای از واحدهای تجاری در گروه Syngenta از جمله Yangnong Chemical است که تعداد فروش دوبرابر را از بین می برد چین گزارش شده در Syngenta Crop Protection ، ADAMA ، Syngenta Seeds و همچنین در Syngenta Group China.

2 CER – نرخ ثابت ارز.

3 رشد فروش اساسی برای درآمد حق امتیاز حاصل از تغییر بندهای کنترل در Syngenta Seeds و اثرات جابجایی سایت های تولید اجباری در تنظیم می شود چین در ADAMA و Sinofert. رشد زمینه ای EBITDA همچنین برای سود و زیان حاصل از فروش قابل توجه دارایی و تأثیر استفاده از هزینه های خاص توسعه در Syngenta Crop Protection و Syngenta Seeds برای اولین بار از نیمه دوم سال 2019 تنظیم شده است. ماهیت خاموش یا غیر نقدی / غیر عملیاتی که بر عملکرد مداوم تجارت تأثیر نمی گذارد.

درباره گروه Syngenta

گروه سینگنتا یکی از شرکتهای برجسته فناوری کشاورزی و نوآوری در جهان است که ریشه های آن بیش از 250 سال پیش است. 49،000 نفر از جمعیت آن در بیش از 100 کشور جهان تلاش می کنند تا کشاورزی را از طریق محصولات و فن آوری های پیشرفته که نقشی حیاتی در امکان پذیر ساختن زنجیره غذایی برای تغذیه جهان با خیال راحت ، پایدار و با احترام به سیاره ما دارند ، تغییر دهند. این گروه مستقر در سوئیس و متعلق به چین است و از چهار واحد تجاری خود نیرو می گیرد – مقر محافظت از محصولات Syngenta که دفتر مرکزی آن در سوئیس، دانه های Syngenta دفتر مرکزی آن در ایالات متحده، آدامام® دفتر مرکزی در اسرائيل، و Syngenta Group China – که روشهای پیشرو در صنعت را برای خدمت به مشتریان در همه جا ارائه می دهند.

محافظت از داده ها برای ما مهم است. شما این نشریه را براساس مبانی قانونی ماده 6 پاراگراف 1 در حال دریافت هستید. f GDPR (“منافع مشروع”). با این حال ، اگر نمی خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گروه Syngenta دریافت کنید ، فقط یک پیام غیر رسمی مختصر برای ما ارسال کنید و دیگر جزئیات شما را برای این منظور پردازش نمی کنیم. همچنین می توانید جزئیات بیشتر را در بیانیه حریم خصوصی ما بیابید.

بیانیه احتیاط در مورد بیانیه های آینده نگر

این سند ممکن است شامل عبارات آینده نگر باشد ، که با اصطلاحاتی مانند “انتظار” ، “اراده” ، “اراده” ، “بالقوه” ، “برنامه ها” ، “چشم اندازها” ، “تخمین زده شده” ، “هدف گذاری” “” قابل شناسایی است. در مسیر “و عبارات مشابه. چنین اظهاراتی ممکن است در معرض خطرات و عدم اطمینان باشد که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت اساسی با این اظهارات داشته باشند. برای گروه Syngenta ، این خطرات و عدم اطمینان شامل خطرات مربوط به مراحل قانونی ، تأییدیه های نظارتی ، توسعه محصول جدید ، افزایش رقابت ، خطر اعتباری مشتری ، شرایط عمومی اقتصادی و بازار ، انطباق و اصلاح ، حقوق مالکیت معنوی ، اجرای تغییرات سازمانی ، اختلال در دارایی های نامشهود ، درک مصرف کننده از محصولات اصلاح شده ژنتیکی و ارگانیسم ها یا مواد شیمیایی محافظت از محصولات ، تغییرات آب و هوایی ، نوسانات نرخ ارز و / یا قیمت کالاها ، ترتیبات عرضه منبع واحد ، عدم اطمینان سیاسی ، بلایای طبیعی و نقض امنیت داده ها یا سایر اختلالات اطلاعات فن آوری. گروه Syngenta هیچ گونه تعهدی در قبال بروزرسانی اظهارنظرهای آینده نگر برای انعکاس نتایج واقعی ، فرضیات تغییر یافته یا سایر عوامل را ندارد

اطلاعات تماس:
روابط رسانه ای
[email protected]
+41 61 323 11 11

منبع گروه Syngenta

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.