رفتن به نوشته‌ها

شرکت ها می توانند شانس موفقیت در تحولات دیجیتال را از 30٪ به 80٪ تبدیل کنند

بوستون، 29 اکتبر 2020 / PRNewswire / – بر اساس یک گزارش جدید از گروه مشاوره بوستون (BCG) ، بیشتر تحولات دیجیتال شکست می خورند ، اما اطمینان از وجود شش عامل مهم موفقیت می تواند احتمال موفقیت را از 30 تا 80 درصد معکوس کند ، ورق زدن شانس موفقیت در تحول دیجیتال، امروز آزاد شد

تحقیقات BCG نشان داد که تنها 30٪ از تحولات از مقدار هدف خود برخوردار بوده یا از آن فراتر رفته و منجر به تغییر پایدار می شود. 44٪ دیگر مقداری ارزش ایجاد کردند اما اهداف خود را برآورده نکردند و منجر به تغییرات محدود طولانی مدت شدند. 26٪ نهایی ارزش محدودی ایجاد کرد (کمتر از 50٪ هدف) و هیچ تغییری پایدار ایجاد نکرد. (به نمایش شماره 1 گزارش زیر مراجعه کنید.)

از دیدگاه مقایسه ای ، تحولات موفقیت آمیز به طور متوسط ​​66٪ ارزش بیشتری ایجاد کردند ، 82٪ قابلیت های شرکت ها را بهبود بخشیدند و 120٪ بیشتر از اهداف خود را به موقع از تحولاتی که فقط ارزش محدودی ایجاد کردند ، برآورده کردند. در مقایسه با کسانی که مقداری ارزش ایجاد می کنند ، برندگان 29٪ ارزش بیشتر ، قابلیت ها 20٪ بهبود یافته و 32٪ اهداف بیشتری را به موقع برآورده می کنند.

نتایج مهم هستند زیرا تحقیقات BCG همچنین نشان می دهد که بیش از 80٪ شرکتها قصد دارند سرعت تبدیلات دیجیتالی شرکتهای خود را تسریع کنند ، که عمدتاً در واکنش به بیماری همه گیر COVID-19 است. رهبران دیجیتال به رشد درآمدی دست می یابند که 1.8 برابر بیشتر از عقب مانده های دیجیتال است – و بیش از دو برابر رشد کل ارزش شرکت است.

می گوید: “در کوتاه مدت ، فن آوری های دیجیتال و روش های کاری بهبود بهره وری و تجارب بهتر مشتری را ارائه می دهند.” پاتریک فورت، مدیر عامل و شریک ارشد BCG و یکی از نویسندگان گزارش. “در میان مدت ، دیجیتال فرصت های جدید رشد و نوآوری در مدل کسب و کار را ایجاد می کند. تحولات موفقیت آمیز همچنین شرکت ها را برای موفقیت پایدار آماده می کند ؛ آنها به عنوان تسلط بر نوآوری مداوم ، مجبور به تغییر شکل دیجیتالی نیستند.”

شش عامل موفقیت عبارتند از:

  • یک استراتژی یکپارچه با اهداف واضح تحول. این استراتژی چرایی ، چه چیزی و چگونگی را که با نتایج مشخص و کمی کسب و کار مرتبط است ، توصیف می کند.
  • تعهد رهبری از مدیرعامل از طریق مدیریت میانی. این شرکت دارای تعامل و هماهنگی با رهبری بالا ، از جمله مالکیت و مسئولیت پذیری مدیریت میانی است که اغلب نادیده گرفته می شود.
  • استفاده از استعداد کالیبر بالا. مدیریت توانمندترین منابع را برای هدایت برنامه تحول شناسایی و آزاد می کند.
  • طرز تفکر حکمرانی چابک که باعث استقبال گسترده تر می شود. رهبران سریعاً سد معبرها می شوند ، با شرایط تغییر یافته سازگار می شوند و تغییرات رفتاری عملکردی متمرکز ، مأموریت گرا ، “یادگیری سریع و سریع” را به سمت سازمان گسترده تر سوق می دهند. آنها بدون از دست دادن اهداف گسترده تر ، با چالش های فردی برخورد می کنند.
  • نظارت موثر بر پیشرفت به سمت نتایج تعریف شده. این شرکت معیارها و اهداف مشخصی را پیرامون فرایندها و نتایج با در دسترس بودن و کیفیت کافی داده ها تعیین می کند.
  • بستر های نرم افزاری فناوری و مدولار تحت هدایت تجارت. این شرکت یک معماری متناسب با هدف ، مدرن را ایجاد می کند که ناشی از نیازهای تجاری است تا عملکردی امن ، مقیاس پذیر ، استقرار تغییرات سریع و یکپارچه سازی بی اکوسیستم را فراهم کند.

هنگام پرداختن به این شش عامل ، شرکت ها باید دو شرط را داشته باشند. اول ، مدیریت باید اطمینان حاصل کند که هر یک از شش مورد در برنامه ریزی ، آماده سازی و اجرای خود به اندازه کافی مورد توجه قرار گرفته است. اکثر شرکت ها برای این کار تلاش می کنند ، اما اکثر این سازمان ها به هر یک از عوامل به اندازه کافی رسیدگی نمی کنند. دوم ، پرداختن به هر شش عامل بسیار مهم است. شرکت هایی که فقط به سه یا چهار آدرس مناسب پرداختند ، شکست خوردند. از بین تمام ترکیبات احتمالی بررسی شده ، هیچ یک تأثیر مشابه این شش ترکیب را در موفقیت نداشته است.

تحقیقات BCG شامل مجموعه داده های داخلی و خارجی بود: داده های داخلی حاصل از تجربه کار BCG با 70 شرکت پیشرو در سراسر جهان در زمینه تغییر شکل دیجیتال طی چند سال گذشته و داده های خارجی از پاسخ های 825 مدیر ارشد در یک بررسی دقیق در مورد تجربه تحول آنها.

می گوید: “تأثیر مثبت و مادی شش عامل موفقیت را می توان در انواع تحولات دیجیتالی ، جغرافیاها و صنایع مشاهده کرد.” تام ریچرت، رئیس اقدامات جهانی در BCG ، رهبر جهانی DigitalBCG ، و یک همکار گزارش. “گفته شد ، به تأخیر انداختن تحول در جهت رسیدن به کمال نه عملی است و نه مطلوب. در عوض ، برندگان از کاستی ها آگاه خواهند شد و برای ادامه هر یک برنامه عملیاتی را برای رسیدگی به هرکدام تنظیم می کنند.”

در این نظرسنجی ، از مدیران اجرایی خواسته شد که تحولات خود را در مقیاس 1 تا 10 ارزیابی کنند. موفقیت تعریف شده است که شامل درصد اهداف از پیش تعیین شده برآورده شده و ارزش بدست آمده ، درصد اهداف و ارزش برآورده شده به موقع ، موفقیت نسبت به سایر تحولات است. ، و موفقیت نسبت به آرزوهای مدیریت برای تغییر پایدار. این تحقیق بیش از 35 عامل را منعکس کرده است که تعهد ، استراتژی و رویکرد ، حاکمیت ، منابع مالی و منابع انسانی و فناوری را منعکس می کند.

نسخه ای از گزارش را می توانید از اینجا بارگیری کنید.

برای ترتیب مصاحبه با یکی از نویسندگان ، لطفا تماس بگیرید اریک Gregoire
در + 1 617 850 3783 + یا [email protected].

درباره گروه مشاوره بوستون
گروه مشاوره بوستون برای مقابله با مهمترین چالشها و استفاده از بزرگترین فرصتهایشان با رهبران تجارت و جامعه شریک است. هنگامی که BCG در سال 1963 تاسیس شد ، پیشگام استراتژی تجارت بود. امروز ، ما به مشتریان در تحول کامل کمک می کنیم – تحریک پیچیده ، امکان رشد سازمان ها ، ایجاد مزیت های رقابتی و تأثیرگذاری در خط پایین.

برای موفقیت ، سازمان ها باید توانایی های دیجیتالی و انسانی را با هم تلفیق کنند. تیم های متنوع و جهانی ما صنعت عمیق و تخصصی عملکردی و طیف وسیعی از دیدگاه ها را برای ایجاد جرقه ایجاد می کنند. BCG راه حل هایی را از طریق مشاوره مدیریت پیشرفته همراه با فناوری و طراحی ، مشارکت های بزرگ و دیجیتال – و اهداف تجاری ارائه می دهد. ما در یک مدل منحصر به فرد مشترک در سراسر شرکت و در تمام سطوح سازمان مشتری کار می کنیم و نتایج را به مشتریان خود می دهیم تا رشد کنند.

SOURCE گروه مشاوره بوستون (BCG)

لینک های مربوطه

www.bcg.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.