رفتن به نوشته‌ها

انتظار می رود تا سال 2026 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در صنعت خرده فروشی در سراسر جهان به 14.1 میلیارد دلار برسد

DUBLIN، 23 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی بر اساس مonلفه ها ، نوع استقرار ، اندازه سازمان ، برنامه و منطقه: تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی 2020-2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود که تجزیه و تحلیل داده های بزرگ جهانی در اندازه بازار خرده فروشی به دست آید 14.1 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 23.4 C CAGR در دوره پیش بینی افزایش می یابد.

داده های بزرگ ، حجم عظیمی از داده ها را توصیف می کند که برای کشف روندها ، الگوها و ارتباطات ، به ویژه مربوط به رفتار و تعاملات انسانها ، مورد استفاده قرار می گیرد. برای تجارت خرده فروشی ، از داده های کلان برای درک درستی از تمایلات خرید مشتری و نحوه جذب مشتری جدید استفاده می شود. سازمان ها با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های کلان قادر به ایجاد پیشنهادات مشتری وابسته به سابقه خرید آنها و در نتیجه تجربه خریدهای سفارشی هستند. این راه حل های تجزیه و تحلیل داده های بزرگ علاوه بر این به پیش بینی الگوها و تصمیم گیری های استراتژیک مبتنی بر تجزیه و تحلیل بازار کمک می کنند.

افزایش هزینه برای ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، رشد نیاز به ارائه تجربه کاربری سفارشی برای گسترش فروش و افزایش توسعه تجارت الکترونیکی بخشی از م theلفه های اصلی توسعه بازار جهانی است. با این حال ، مسائل مربوط به جمع آوری و ترکیب داده ها از چارچوب های مختلف و مشکلات در گرفتن اطلاعات کاربر برای محدود کردن تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در توسعه بازار خرده فروشی پیش بینی شده است. از سوی دیگر ، ادغام پیشرفت های جدید ، به عنوان مثال ، اینترنت اشیا ، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در خرده فروشی ، و رشد تقاضا برای تجزیه و تحلیل های پیشین در خرده فروشی پیش بینی شده است تا فرصت های سودآوری رشد را به تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در سراسر جهان بدهد. بازار خرده فروشی در طول دوره تجزیه و تحلیل.

پیش بینی می شود که قسمت COVID-19 به طور پیشگویی بر توسعه تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در بازار خرده فروشی تأثیر بگذارد. حتی اگر صنعت خرده فروشی به طور قابل توجهی تحت فشار قفل واقع شده در بسیاری از کشورها قرار بگیرد ، پیش بینی می شود هزینه های مربوط به تجزیه و تحلیل داده های کلان توسط سازمان های خرده فروشی طبق برنامه و تحقیق انجام شده توسط سیسنس طبق برنامه حفظ شود. صنعت خرده فروشی در بسیاری از کشورها ، به ویژه در کشورها ، به عنوان مثال در ایالات متحده ، و هند، که بیشتر تحت تأثیر همه گیری قرار دارند.

بر اساس کامپوننت ، بازار به نرم افزار و خدمات تقسیم می شود. بر اساس نوع استقرار ، بازار به On-premise و Cloud تقسیم می شود. بر اساس اندازه سازمان ، بازار به شرکتهای بزرگ و شرکتهای کوچک و متوسط ​​تقسیم شده است. بر اساس برنامه ، بازار به مدیریت عملیات زنجیره تامین ، تجزیه و تحلیل فروش و بازاریابی ، تجزیه و تحلیل مشتری ، تجزیه و تحلیل کالا و سایر محصولات تقسیم شده است. بر اساس مناطق ، بازار به بخش تقسیم شده است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا.

عمده ترین استراتژی های شرکت کنندگان در بازار ، مشارکت ها و راه اندازی محصولات است. بر اساس تجزیه و تحلیل ارائه شده در ماتریس کاردینال ؛ شرکت مایکروسافت ، شرکت IBM ، و شرکت اوراکل پیشگامان تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در بازار خرده فروشی هستند. شرکت هایی مانند Salesforce.com ، Inc. ، Alteryx ، Inc. و Adobe ، Inc. ، Teradata Corporation ، SAP SE ، Zoho Corporation Pvt. Ltd. ، و MicroStrategy ، Inc. برخی از مبتکران اصلی در بازار هستند.

گزارش تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل سهامداران اصلی بازار را پوشش می دهد. شرکتهای اصلی نمایه شده در این گزارش عبارتند از: IBM Corporation ، Microsoft Corporation ، Oracle Corporation ، SAP SE ، Salesforce.com ، Inc. ، Adobe ، Inc. ، Teradata Corporation ، MicroStrategy ، Inc. ، Alteryx ، Inc ، و Zoho Corporation Pvt. آموزشی ویبولیتین

پیشنهادات بی نظیر

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
1.3 حوزه بازار
1.4 تقسیم بندی
1.4.1 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، توسط مonلفه
1.4.2 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، براساس نوع استقرار
1.4.3 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، براساس اندازه سازمان
1.4.4 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، توسط برنامه
1.4.5 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 خلاصه اجرایی
2.1.3 ترکیب بازار و سناریو
2.2 عوامل کلیدی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. تجزیه و تحلیل رقابت – جهانی
3.1 ماتریس کاردینال
3.2 صنعت اخیر تحولات استراتژیک گسترده
3.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
3.2.2 راه اندازی محصولات و بهبود محصولات
3.2.3 گسترش جغرافیایی
3.2.4 ادغام و ادغام
3.3 استراتژی برتر برنده شدن
3.3.1 استراتژی های اصلی پیشرو: توزیع درصد (2016-2020)
3.3.2 حرکات کلیدی استراتژیک: (مشارکت ها ، همکاری ها و توافق نامه ها: 2016 ، آگوست تا 2020 ، ژوئن) بازیکنان برجسته
3.3.3 حرکت کلیدی استراتژیک: (راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات: 2017 ، ژانویه تا 2020 ، ژوئیه) بازیکنان برجسته

فصل 4. تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی توسط مonلفه
4.1 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار نرم افزارهای خرده فروشی براساس مناطق
4.2 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خدمات خرده فروشی براساس مناطق

فصل 5. تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی بر اساس نوع استقرار
5.1 تجزیه و تحلیل کلان داده جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق
5.2 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ابر جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق

فصل 6. تجزیه و تحلیل داده های بزرگ جهانی در بازار خرده فروشی براساس اندازه سازمان
6.1 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ شرکت های بزرگ جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق
6.2 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ شرکت های کوچک و متوسط ​​جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق

فصل 7. تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی توسط برنامه
7.1 تجزیه و تحلیل داده های کلان در مدیریت عملیات زنجیره تأمین جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق
7.2 تجزیه و تحلیل فروش و بازاریابی جهانی تجزیه و تحلیل کلان داده در بازار خرده فروشی بر اساس مناطق
7.3 تجزیه و تحلیل مشتری بزرگ جهانی تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در بازار خرده فروشی بر اساس منطقه
7.4 تجزیه و تحلیل تجارت جهانی تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در بازار خرده فروشی بر اساس مناطق
7.5 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ جهانی دیگر در بازار خرده فروشی براساس مناطق

فصل 8. تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی براساس مناطق
8.1 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ آمریکای شمالی در بازار خرده فروشی
8.2 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ اروپا در بازار خرده فروشی
8.3 تجزیه و تحلیل داده های کلان آسیا و اقیانوسیه در بازار خرده فروشی
8.4 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ LAMEA در بازار خرده فروشی

فصل 9. مشخصات شرکت
9.1 شرکت IBM
9.1.1 بررسی اجمالی شرکت
9.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.1.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای و مقطعی
9.1.4 هزینه های تحقیق و توسعه
9.1.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.1.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.1.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.1.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.2 شرکت مایکروسافت
9.2.1 بررسی اجمالی شرکت
9.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
9.2.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.2.1 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.2.1.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.2.2 تجزیه و تحلیل SWOT
9.3 شرکت اوراکل
9.3.1 بررسی اجمالی شرکت
9.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.3.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
9.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.3.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.3.5.1 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.3.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.4 SAP SE
9.4.1 بررسی اجمالی شرکت
9.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.4.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
9.4.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.4.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.4.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.4.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.4.5.3 گسترش های جغرافیایی
9.4.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.5 Salesforce.com ، شرکت
9.5.1 بررسی اجمالی شرکت
9.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.5.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
9.5.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.5.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.5.5.1 تملک و ادغام
9.5.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.5.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.6 Adobe، Inc.
9.6.1 بررسی اجمالی شرکت
9.6.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.6.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
9.6.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.6.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.6.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.6.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.6.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.7 شرکت Teradata
9.7.1 بررسی اجمالی شرکت
9.7.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.7.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
9.7.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.7.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.7.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.7.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.7.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.8 MicroStrategy ، شرکت
9.8.1 بررسی اجمالی شرکت
9.8.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.8.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
9.8.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.8.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.8.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.8.5.2 راه اندازی محصولات و بهبود محصولات
9.8.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.9 Alteryx ، Inc.
9.9.1 بررسی اجمالی شرکت
9.9.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.9.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
9.9.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.9.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.9.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.9.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.9.5.3 تملک و ادغام
9.10 Zoho Corporation Pvt. آموزشی ویبولیتین
9.10.1 بررسی اجمالی شرکت
9.10.2 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.10.2.1 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/5bbgzo مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.