رفتن به نوشته‌ها

ساده سازی فرایندهای تجاری برای بهینه سازی هزینه ها

DUBLIN، 23 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “مدیریت هزینه کسب و کار (BSM) اندازه بازار نرم افزار ، سهم بازار ، تجزیه و تحلیل برنامه ، چشم انداز منطقه ای ، روند رشد ، بازیکنان اصلی ، استراتژی ها و پیش بینی های رقابتی ، 2020 تا 2028” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

ساده سازی فرایندهای تجاری برای بهینه سازی هزینه ها ، بهبود پذیرش نرم افزار BSM در سراسر جهان است

با استفاده از راه حل نرم افزاری BSM ، شرکت ها می توانند هزینه کالاها و خدمات خود را افزایش دهند ، اهرم خرید را افزایش دهند ، بهره وری فرآیند را کاهش دهند و همچنین خطراتی را که ممکن است در اثر عدم عملکرد تأمین کننده یا عدم انطباق منبع ایجاد کند ، کاهش دهند. علاوه بر این ، افزایش شفافیت در فرآیند خرید و افزایش دید در هزینه ها و قرارداد ، کنترل مالی ، چابکی سازمانی و افزایش بهره وری را افزایش می دهد.

با رشد شرکت ها ، مدیریت هزینه های تعداد زیادی از فروشندگان و معاملات دشوار است. همچنین ، با افزایش راه حل های نرم افزاری مقرون به صرفه ، شرکت های نوپا با رشد بالا ، داده ها را هدایت می کنند و در راه مدیریت و تنظیم هزینه های خود کوشا هستند. این امر شرکتها را به سمت نرم افزار BSM سوق می دهد تا هزینه های آنها را مدیریت کند.

تجزیه و تحلیل نوع سازمانی

SMEs به دلیل افزایش تعداد آن در سراسر جهان در سال 2019 غالب است

انتظار می رود در میان اندازه شرکت ، بخش بنگاههای کوچک و متوسط ​​(SME) با سریعترین نرخ رشد کند. افزایش تعداد SME ها در سراسر جهان و اتخاذ راه حل های نرم افزاری برای مدیریت هزینه های خود از طریق یک پلتفرم واحد ، تقاضای نرم افزار مدیریت هزینه های تجاری را برانگیخته است. بعلاوه ، شورش SME ها در اروپا از سال گذشته تأثیر زیادی در پذیرش رو به رشد نرم افزار دارد. بدین ترتیب ، اندازه بازار را در سال 2019 افزایش می دهد.

تحلیل منطقه ای

انتظار می رود افزایش تعداد SME ها رشد کند آسیا و اقیانوسیه بازار با سریعترین نرخ

آسیا و اقیانوسیه تعداد زیادی از SME ها است که از نرم افزار BSM استفاده می کنند. این شرکت های متوسط ​​و متوسط ​​بر افزایش دستمزدها و افزایش تعداد شرکت های جهانی در منطقه تأثیر می گذارند. برای ادامه رقابت در رقابت رو به رشد ، شرکتهای منطقه ای به سمت کاهش هزینه عملیاتی خود می روند. این ، به نوبه خود ، به تصویب نرم افزار BSM در منطقه کمک کرد.

با این حال ، برخی از عوامل صنعتی که باعث کاهش پذیرش نرم افزار BSM در منطقه می شوند ، شامل هزینه بالای یک بستر جدید ، ادغام نرم افزار جدید با سیستم موجود و بازگشت سرمایه است.

روند مشارکت نوظهور حفظ رقابت در بازار است

بازار کلی نرم افزار مدیریت هزینه کسب و کار چندپارچه است و فعالان بازار بر پیشرفت فن آوری فعلی خود و مشارکت با سایر شرکت ها برای بدست آوردن سهم عمده ای از بازار تمرکز کرده اند. به عنوان مثال ، در نوامبر 2019، آمریکن اکسپرس برای راه اندازی AmEx مجازی در پلتفرم BSM کوپا با شرکت نرم افزاری کوپا همکاری کرد. با این کارت مجازی جدید ، مشاغل می توانند هزینه کالاها و خدمات آن را از طریق بستر کوپا پرداخت کنند.

توسعه صنعت کلیدی:

که در دسامبر 2019، گروه BT شرکت آریبا را به عنوان شریک فناوری خود انتخاب کرد تا فناوری خود را در سراسر مشاغل خود که شامل امور مالی ، تهیه و مدیریت نیروی کار است ، به کار گیرد. این به گروه BT کمک می کند تا هزینه های خود را به روشی بهتر مدیریت کرده و مشتریان خود را در Ariba Inc افزایش دهد.

که در نوامبر 2019، سرکو گروه plc. GEP را به عنوان یک شریک استراتژیک برای مدیریت خدمات خرید خود انتخاب کرد. این پلت فرم دیجیتال مبتنی بر ابر ، با استفاده از هوش مصنوعی برای خرید مستقیم و غیرمستقیم استفاده خواهد شد. با این مشارکت ، GEP انتظار می رود در آینده نزدیک سهم بازار را افزایش دهد.

دوره تاریخی و پیش بینی

گزارش تحقیق تجزیه و تحلیل هر بخش از سال 2018 تا 2028 را با توجه به سال 2019 به عنوان سال پایه برای تحقیق ارائه می دهد. نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) برای هر بخش مربوطه برای دوره پیش بینی از سال 2020 تا 2028 محاسبه شده است.

گزارش حاضر همچنین فاکتورهای ارزیابی کیفی بازار مانند عوامل اصلی بازار ، روند بازار ، محدودیت ها و فرصت هایی را درک می کند که درک بهتری از بازار نرم افزار مدیریت هزینه های تجارت جهانی دارند. علاوه بر این ، گزارش جهانی همچنین شامل یک نمایش گرافیکی از یک فضای رقابتی بر اساس ابتکارات و استراتژی های بازار ، سبد محصولات و نقاط قوت تجارت آنها است.

س questionsالات اصلی در این گزارش پاسخ داده شده است

  • اندازه بازار بازار نرم افزار مدیریت هزینه مشاغل در سال 2019 و پیش بینی تا سال 2028 چقدر بود؟
  • چه عوامل کلیدی در بازار نرم افزار مدیریت هزینه های تجاری در جهان نقش دارند؟
  • روند اصلی بازار و فرصت های رشد بالا در بازار نرم افزار مدیریت هزینه کسب و کار چیست؟
  • بزرگترین بازار منطقه ای برای بازار نرم افزار مدیریت هزینه کسب و کار کدام است؟
  • کدام بخش با سرعت بیشتری رشد خواهد کرد؟ چرا؟
  • کدام منطقه رشد بازار را تحریک می کند؟ چرا؟
  • کدام بازیکنان در بازار نرم افزار مدیریت هزینه کسب و کار پیشرو هستند؟
  • استراتژی های کلیدی بازیگران برجسته فعال در بازار کدامند؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه

2. خلاصه اجرایی

3. دینامیک بازار
3.1 معرفی
3.1.1 ارزش بازار نرم افزار مدیریت هزینه جهانی تجارت (BSMS) ، 2018 – 2028 ، (میلیارد دلار آمریکا)
3.2 پویایی بازار
3.2.1 رانندگان بازار
3.2.2. محدودیت های بازار
3.3 پیشنهاد سرمایه گذاری جذاب ، توسط جغرافیا ، 2019
3.4 موقعیت بازار بازیکنان اصلی ، 2019
3.4.1. استراتژی های اصلی که توسط بازیکنان اصلی پذیرفته شده است

4. بازار جهانی نرم افزار مدیریت هزینه کسب و کار ، توسط Solution ، 2018 – 2028 (میلیارد دلار آمریکا)
4.1 بررسی اجمالی
4.2 تهیه پرداخت
4.3 مدیریت سفر و هزینه
4.4 تجزیه و تحلیل صرف کنید
4.5 مدیریت قرارداد
4.6 دیگران

5. بازار جهانی نرم افزار مدیریت هزینه تجارت ، توسط Enterprise ، 2018 – 2028 (میلیارد دلار آمریکا)
5.1 بررسی اجمالی
5.2 بزرگ
5.3 SME ها

6. بازار جهانی نرم افزار مدیریت هزینه کسب و کار ، با استقرار ، 2018 – 2028 (میلیارد دلار آمریکا)
6.1 بررسی اجمالی
6.2 روی ابر
6.3 در فرض

7. بازار جهانی نرم افزار مدیریت هزینه تجارت ، توسط استفاده نهایی ، 2018 – 2028 (میلیارد دلار آمریکا)
7.1 بررسی اجمالی
7.2 BFSI
7.3 IT و مخابرات
7.4 انرژی
7.5 مراقبت های بهداشتی
7.6 ساخت
7.7 دیگران

8. تجزیه و تحلیل بازار نرم افزار مدیریت هزینه های تجاری آمریکای شمالی ، 2018 – 2028 (میلیارد دلار آمریکا)

9. تجزیه و تحلیل بازار نرم افزار مدیریت هزینه تجارت اروپا ، 2018 – 2028 (میلیارد دلار آمریکا)

10. تجزیه و تحلیل بازار نرم افزار مدیریت هزینه های تجارت آسیا و اقیانوسیه ، 2018 – 2028 (میلیارد دلار آمریکا)

11. تجزیه و تحلیل بازار نرم افزار مدیریت هزینه های تجارت جهانی ، 2018 – 2028 (میلیارد دلار آمریکا)

12. مشخصات شرکت
12.1 آلرژی
12.2 شرکت آریبا
12.3 شرکت کوپا نرم افزار
12.4 پیشرفته
12.5 تأمین کنید
12.6 IBM
12.7 ترادوگرام
12.8 فراکسیون
12.9 SutiSoft ، شرکت
12.10 سیوو
12.11 GEP

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/z55he مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.