رفتن به نوشته‌ها

Scienjoy مسئولیت اجتماعی شرکت را با رویداد سلامت عمومی COVID-19 نشان می دهد

پکن، 23 اکتبر 2020 / PRNewswire / – Scienjoy (Nasdaq: SJ) ، ارائه دهنده پیشرو در سیستم عامل های اجتماعی پخش زنده در چین، هفته گذشته مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) خود را با حمایت از تلاش همه گیر COVID-19 از طریق پخش “مبارزه با اپیدمی برای زندگی بهتر” ، رویداد بهداشت عمومی COVID-19 ، نشان داد.

پخش جریانی رویداد جدیدترین اقدام CSR به عنوان بخشی از کمپین بزرگتر شرکت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بهداشت عمومی در سیستم عامل های آن بود. برگزار شد پکن، رویداد سلامت عمومی COVID-19 کارشناسان دانشگاه های محلی را جمع کرد و پنج سخنران را دعوت کرد تا داستان های خود را در زمینه کمک های برجسته به هدف COVID-19 به اشتراک بگذارند. این رویداد بخش کوچکی از تلاش Scienjoy برای کمک به مبارزه با بیماری همه گیر است ، که همچنین شامل کمک های مالی مستقیم ، مشارکت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بهداشت عمومی و کاوش در اشکال جدید سرگرمی آنلاین و جامعه برای بیش از 200 میلیون کاربر آن است.

احساس قوی آن از مسئولیت اجتماعی شرکت باعث شده تا Scienjoy یکی از حامیان اولیه مناطق آسیب دیده COVID-19 باشد. این حمایت تقریباً نه ماه پیش آغاز شد. بر 31 ژانویه، شرکت اهدا کرد 1 میلیون RMB برای خرید تجهیزات محافظ شخصی و سایر تجهیزات پزشکی فوراً مورد نیاز کارکنان پزشکی خط مقدم در ووهان. در همان زمان ، Scienjoy به تاسیس و اهدا کمک کرد 100000 RMB به پکن صندوق دانشگاه پست و ارتباطات از راه دور برای حمایت از دانشجویان از هوبی تحت تأثیر ویروس قرار گرفتند. این صندوق برای حمایت از دانشجویان از سال تاسیس شد هوبی که با پرداخت شهریه دست و پنجه نرم می کردند. صندوق جمع آوری شد 700،000 RMB، با کارمندان Scienjoy نیز به طور جداگانه کمک مالی می کنند RMB101،010.

فراتر از کمک های مالی ، Scienjoy بنرها ، جریان های زنده و منابع دیگری را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات معتبر بهداشت عمومی با بیش از 200 میلیون کاربر خود اضافه کرد. Scienjoy از سیستم عامل های پخش مستقیم خود ، از جمله Showself ، Lehai TV و Haixiu TV ، به علاوه سایر سیستم عامل های جریان مستقیم همکاری استراتژیک استفاده کرد تا از تلاش های بهداشت عمومی علیه COVID-19 پشتیبانی کند. با تبلیغات خود “با هم ، با همه گیری مبارزه خواهیم کرد” ، بخش ویژه ای از اطلاعات COVID-19 را از طریق آگهی هایی در صفحه های اصلی به کاربران ارتقا داد. در این بخش ها ، سیستم عامل ها اطلاعیه های رسمی را منتشر می کردند ، کمپین های بهداشت عمومی را منتشر می کردند و مردم را به همکاری برای مبارزه با COVID-19 دعوت می کردند و اقدامات محافظتی مشترکی را که کاربران می توانند برای کاهش شیوع بیماری همه گیر انجام دهند ، انجام دادند. سیستم عامل ها همچنین تابلوهای پیام را برای مناطقی که به شدت تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته اند ، تنظیم می کنند.

علاوه بر انتشار پیام بهداشت عمومی ، Scienjoy همچنین از سیستم عامل های مشترک خود و سایر برنامه ها برای ارائه سرگرمی و گزینه های اجتماعی در دوره فاصله اجتماعی برای پشتیبانی از کاربران در مناطق پر خطر و کارگران خط مقدم که مجبور بودند هوشیارانه فاصله اجتماعی استفاده کنند ، استفاده کرد. از زمان شروع همه گیری ، مردم بیشتر به Scienjoy مراجعه کرده اند تا از طریق جریان مستقیم از خانه ارتباط برقرار کنند. برای حمایت از این ، Scienjoy به طور فعال یک گروه جدید “سرگرمی خانگی” را آغاز کرد و با شرکای با کیفیت بالا برای اضافه کردن دسته های جدید سرگرمی و رویدادهای جریان مستقیم همکاری کرد. Scienjo از دوره های تناسب اندام جریان مستقیم ، دیسکوها ، تجارب تئاتر آنلاین و سایر رویدادهای نوآورانه لذت ببرید. این شرکت همچنان از انجمن های آنلاین فعال خود پشتیبانی می کند و میزبانان و طرفداران را قادر می سازد تا به طور واقعی ارتباط برقرار کنند زیرا همه آنها فاصله اجتماعی را تمرین می کنند.

“تلاش های COVID-19 ما محتوای سیستم عامل های ما را بیشتر غنی کرده ، به حمایت از کاربران ما در گذراندن این شرایط دشوار کمک کرده و از شرکای عمومی ما برای یافتن مدل های آنلاین جدید برای مقابله با بحران حمایت کرده است. ویژگی های جدید و سازگاری ما با دوره COVID-19 همچنین در سه ماهه دوم سال 2020 به ما کمک کرد تا نتایج مالی خوبی کسب کنیم. ما در خلال سال در درآمد Q2 282.2 درصد درآمد خالص خود را افزایش دادیم ، در حالی که تمام وظایف خود را در CSR دنبال می کردیم، ” گفت آقای دنی تنگ، مدیر مالی Scienjoy.

از زمان تاسیس ، CSR همیشه مورد توجه Scienjoy بوده است. در حالی که تمام تلاش خود را برای ارتقا سطح رفاه عمومی به کار می برد ، همچنان با استفاده از فن آوری های پیشرفته به کاربران با ارزش بالا ارائه می دهد. در طی این زمان منحصر به فرد دشوار ، Scienjoy آموخت که جریان مستقیم چگونه می تواند کاربران را حتی در زمینه های بیشتری از زندگی سازگار و پشتیبانی کند. این شرکت با پشتیبانی فناوری های پیشرفته خود از جمله هوش مصنوعی ، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ، همچنان به تولید محتوای متنوع و گسترش دامنه جریان مستقیم ادامه می دهد. Scienjoy به آینده می نگرد تا ببیند چگونه می توانیم از بیماری همه گیر درس بگیریم و بحران را به فرصت تبدیل کنیم.

درباره Scienjoy

Scienjoy در سال 2011 تأسیس شد ، پیشروترین ارائه دهنده سیستم عامل های اجتماعی پخش زنده در است چین. با بیش از 200 میلیون کاربر ثبت شده ، Scienjoy در حال حاضر پنج مارک اصلی جریان مستقیم آنلاین را فعال می کند: Showself ، Lehai TV ، Haixiu TV ، BeeLive International و همتای داخلی BeeLive Chinese ، هر کدام در برنامه های تلفن همراه مستقل. این سیستم عامل های پخش مستقیم تلفن همراه “پخش کنندگان” و کاربران نهایی را به هم متصل می کنند و جوامع پر جنب و جوش ، تعاملی و گره ای ایجاد می کنند. با استفاده از برنامه های تلفن همراه Scienjoy ، کاربران می توانند پخش کننده ها را انتخاب کرده و در اتاق های فیلم بی درنگ با آنها ارتباط برقرار کنند. کاربران می توانند عکس های ارسال شده توسط پخش کنندگان در صفحات شخصی خود را مشاهده کنند ، نظرات خود را بنویسند و به طور مستقیم با پخش کنندگان چت کنند. همچنین کاربران می توانند در هنگام تماشای جریان مستقیم یک پخش کننده ، در اتاق های ویدیو بازی های ساده ای با استفاده از ارز مجازی انجام دهند.

ارتباط با رسانه ها
گرتا بردفورد
ICR Inc.
[email protected]
تلفن همراه: +86 178-8882-8731

SOURCE Scienjoy Inc.

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.