رفتن به نوشته‌ها

OPPO پیشنهادات Reno4 را در منطقه با یک نوع رنگ جدید ترند جدید گسترش می دهد

رنگ جدید سحابی بنفش با ترکیب دو رنگ زنده از جهان عرفانی الهام می گیرد. Nebula Purple با سایه های بنفش و نقره ، ظاهری قدرتمند و در عین حال تصفیه شده ارائه می دهد. بافت مات و درخشان در کنار هم باعث افزایش نمای فلزی شیب های رنگی نقره ای و بنفش Nebula Purple می شود ، حتی با یک نشان OPPO که به گوشه پایین تلفن برجسته است ، اما در نهایت ظاهری متمایز و در عین حال لوکس به Reno4 می افزاید.

ایوان وو، مدیر کل GCC ، در OPPO ، گفت ، “برای جوانان و مرسوم ، مد روز ، ما در OPPO تلاش می کنیم دستگاه های هوشمند ابتکاری را طراحی کنیم که تجربیات شخصی را تشدید می کند. با رنگ جدید Nebula Purple ، ما جدیدترین Reno4 خود را به مصرف کنندگان امارات متحده عربی ارائه می دهیم. تلفن هوشمندی که نه تنها از ویژگی های منحصر به فرد دوربین و صفحه نمایش برخوردار است ، بلکه مشتریانی جوان را نیز به دنبال خود می کشد که انتظار محصولات نوآورانه از یک مارک آینده نگر و جوان محور مانند OPPO را دارند. جوانان ، نیازهای خود را با یک دوربین قدرتمند ، کیفیت عالی ویدیو ، قابلیت ویرایش عالی ، حافظه کافی و عمر باتری مناسب برای تأمین نیازهای خود در تمام ماجراهای اجتماعی و دیجیتالی خود تأمین می کنند. “

فراتر از ظاهر ، Reno4 همچنین روشهای جدیدی را برای معرفی روشهای سرگرم کننده و پرطرفدار برای بیان کامل خلاقیت کاربر با یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و یک دوربین عقب ماتریس کوادکام ارائه می دهد: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین مجهز به زاویه دید فوق العاده 8 مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی ، و یک دوربین مونو 2 مگاپیکسلی. این دوربین ها با هم فناوری نوآورانه تصویربرداری OPPO را شامل می شوند که شامل AI Color Portrait و Night Flare Portrait برای گرفتن پرتره های خلاقانه با کیفیت سینمایی است و همچنین حالت Ultra Night Selfie و Ultra Dark Mode برای روشن کردن سلفی ها و گرفتن صحنه های دیدنی حتی در شبهای تاریک.

برای فیلم های تخیلی ، Reno4 به کاربران این امکان را می دهد تا در حالت های مختلف از جمله Smart Slow Motion 960fps ، Ultra Steady Video 3.0 ، Monochrome Video و همچنین AI Color Portrait Video فیلمبرداری کنند. Reno4 همچنین دارای یک حسگر هوشمند تقویت شده با هوش مصنوعی است که می تواند با تعاملات آینده نگر و بدون لمس فعال شود و حالت های مختلف مهیج از جمله پیشگیری از جاسوسی هوشمند ، کنترل هوشمند هوا ، چرخش هوشمند و صفحه نمایش همیشه روشن را ایجاد کند.

Reno4 مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی دو سوراخ سوراخ دار ، به لطف محفظه نازک 7.7 میلی متری و سبک وزن 165 گرمی ، از طراحی زیبا و در دست گرفتن راحت برخوردار است. همچنین Reno4 به پردازنده Qualcomm Snapdragon 720G و 30W VOOC Flash Charge 4.0 مجهز شده است که می تواند در کمتر از یک ساعت Reno4 را به طور کامل شارژ کند ، بنابراین کاربر می تواند از عملکرد استثنایی و تجربه کاربری نرمتر ColorOS 7.2 لذت ببرد.

نوع جدید رنگ Nebula Purple از Reno4 اکنون در سراسر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی اصلی در امارات متحده عربی با قیمت 1499 AED در دسترس است. از جانب 26 اکتبر 2020، نوع جدید رنگ Reno4 به فروشگاه های خرده فروشی در امارات متحده عربی وارد می شود و به سری Reno4 می پیوندد که شامل Reno4 Pro و Reno4 Pro 5G به ترتیب 1،999 AED و 2499 AED است. OPPO Enco W51 در کنار سری Reno4 راه اندازی شد و با قیمت خرده فروشی 499 AED در امارات متحده عربی نیز موجود است.

درباره OPPO

OPPO از سال 2004 یک مارک برتر فناوری جهانی است و به ارائه محصولاتی که هنر و فناوری نوآورانه را به هم پیوند می دهد اختصاص دارد.

OPPO مأموریت دارد یک اکوسیستم دستگاه هوشمند با دسترسی چندگانه را برای عصر اتصال هوشمند بسازد. دستگاه های تلفن هوشمند به سادگی دروازه ای برای OPPO برای ارائه مجموعه متنوعی از فناوری های هوشمند و مرزی در سخت افزار ، نرم افزار و سیستم بوده اند. در سال 2019 ، OPPO a 7 میلیارد دلار دلار آمریکا سهبرنامه سرمایه گذاری یک ساله در تحقیق و توسعه برای توسعه فن آوری های اصلی که باعث پیشرفت طراحی از طریق فناوری می شوند.

OPPO با جدیت در حال پیگیری ایجاد بهترین محصولات فناوری و هنرمندانه فناوری برای کاربران جهانی است. با توجه به عناصر نام تجاری پیشرو ، جوان و زیبا ، OPPO خود را وقف این وظیفه می کند که به کاربران فوق العاده اجازه دهد از زیبایی تکنولوژی لذت ببرند.

طی 10 سال گذشته ، OPPO بر روی تولید گوشی های هوشمند با قابلیت دوربین تمرکز کرده است. OPPO اولین تلفن همراه با نام Smile Phone را در سال 2008 روانه بازار کرد که نشانگر آغاز سفر حماسی این برند در کاوش و پیشگامی فناوری فوق العاده است. در طول سالها ، OPPO سنت شماره یک بودن را ایجاد کرده است ، که با اختراع اولین تلفن هوشمند چرخشی جهان در سال 2013 به واقعیت تبدیل شد ، و باریک ترین تلفن هوشمند جهان را در سال 2014 راه اندازی کرد ، اولین کسی است که 5X Zoom “Periscope” را معرفی می کند فناوری دوربین و توسعه اولین تلفن هوشمند تجاری 5G در اروپا.

امروز ، OPPO به عنوان شماره پنج مارک تلفن های هوشمند در سطح جهانی رتبه بندی شد. OPPO از طریق سیستم ColorOS تجربه و خدمات اینترنتی مانند OPPO Cloud و + OPPO زیبایی شناسی مصرف کنندگان جهانی را به ارمغان می آورد.

مشاغل OPPO 40 کشور را با بیش از شش م researchسسه تحقیقاتی و چهار مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان ، از سانفرانسیسکو به شنژن. OPPO همچنین یک مرکز طراحی بین المللی را که مقر اصلی آن است افتتاح کرد لندن، پیشرفته ترین فناوری را ایجاد می کند که آینده را نه تنها برای تلفن های هوشمند بلکه برای اتصال هوشمند شکل می دهد.

درباره OPPO MEA

OPPO سفر خود را در خاورمیانه و آفریقا (MEA) منطقه در سال 2015 پس از تاسیس دفتر منطقه ای خود در مصر. به دنبال موفقیت بی نظیر مرکز فروش برند در قاهره در سال اول ، OPPO برنامه توسعه خود را در سراسر منطقه MEA تسریع کرد و عملیات کشور خود را در امارات متحده عربی در سال 2019 افتتاح کرد. اکنون OPPO به طور فیزیکی در بیش از 13 بازار در سراسر منطقه حضور دارد ، از جمله مصر، الجزایر، تونس، مراکش، امارات متحده عربی را متحد می کند ، عربستان سعودی، عمان، کویت، بحرین، قطر، کنیا، نیجریه، آفریقای جنوبی و شام.

OPPO برای توانمندسازی حضور خود در منطقه مطابق با استراتژی محلی سازی محصولات خود ، بیشتر در MENA سرمایه گذاری کرد و کارخانه خود را در الجزایر در سال 2017 ، بنابراین ، تبدیل شدن به اولین مارک چینی برای ساخت محل تولید در شمال آفریقا. بر اساس بینش مصرف کنندگان محلی در هر کشور ، OPPO با در نظر گرفتن چندین دیدگاه نسبت به هر بازار ، از جمله محلی سازی محصول ، برای تأمین بیشتر نیازهای اصلی کاربران ، پیشرفت محلی سازی محصول را توسعه داده است. محلی سازی بازاریابی ، برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان جوان محلی ؛ و محلی سازی استعدادها ، برای درک بیشتر مصرف کنندگان محلی و ارائه خدمات مطلوب به مشتری.

طی سال گذشته ، OPPO شروع به تنظیم خط تولید خود در کشور کرده است خاورمیانه منطقه به طور خاص این شامل پرچمدار OPPO Find X Series و معرفی OPPO Reno Series است. OPPO همچنان به تولید خط تولید محلی خود ادامه می دهد تا سری های حق بیمه بیشتری را به مصرف کنندگان منطقه ارائه دهد.

OPPO که یک شرکت بین المللی آینده نگر است ، تلاش می کند شرکتی پایدار باشد که به دنیای بهتر کمک کند و از طریق فعال کردن ابتکارات جامعه محلی و فعالیت های خیرخواهانه و بشردوستانه تغییرات مثبت را از هر لحاظ ممکن ایجاد کرده باشد.

منبع OPPO

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.