رفتن به نوشته‌ها

P&G نوآوری مدل همکاری در تجارت مستقیم تجارت الکترونیکی

که در آوریل 2019P&G با داشتن قدرت نام تجاری متنوع ، محصولات غنی و کیفیت فوق العاده محصول ، خود را به عنوان شرکت پیشرو برای ورود به یک مشارکت استراتژیک با سرمایه گذار برتر Taobao به نام KOL Viya قرار داد و او را به عنوان P&G Global Hot Products Promoter معرفی کرد. در روز معاشرت ، Viya به دلیل نقش خود در صنعت تبلیغات الکترونیکی تجارت الکترونیک ، “انجمن تبلیغات ویژه بازاریابی اجتماعی” توسط انجمن تبلیغات چین اهدا شد.

Livestream2.0 فقط مربوط به فروش رانندگی نیست ، بلکه نشان دهنده پیشرفت در جوجه کشی و مارک گذاری محصولات جدید است. سال گذشته ، مارک های P&G از جمله Pantene و Whisper با موفقیت بسیار خوبی ، محصولات جدید اصلی را از طریق معاشرت زندگی انتخاب کردند. این جریان مستقیم انحصاری “VVIP2.0” همچنین تعدادی از محصولات جدید را روانه بازار می کند که هیجان زیادی را در بینندگان ایجاد می کند. از آنجا که همکاری بین مارک ها و KOL های معیشتی ، فراتر از فروش محصولات به سمت ایجاد محتوا سوق می یابد ، فرصتهای جدید قابل توجهی در خارج از اتاق معاشرت باز می شود.

این همکاری بین P&G و Viya نه تنها باعث رضایت مصرف کنندگان از مطالب قانع کننده می شود ، بلکه زمینه جدیدی را برای ارتباط تجاری با تأثیرگذار در معاشرت تجارت الکترونیکی فراهم می کند. P&G تنها با در آغوش گرفتن فن آوری های جدید و در عین حال استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها و گسترش بسترهای اجتماعی ، می تواند مدل های نوین تر و بازاریابی و همکاری ایجاد کند.

منبع P&G

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید