رفتن به نوشته‌ها

20 دلار + میلیارد دلار ربات های کشاورزی (پهپادها ، ربات های شیردوشی ، تراکتورهای بدون راننده ، سیستم های برداشت خودکار) بازارها با ارائه ، نوع ، محیط کشاورزی ، محصولات کشاورزی ، برنامه

DUBLIN، 19 اکتبر 2020 / PRNewswire / – “بازار ربات های کشاورزی با تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 با ارائه ، نوع (پهپادها ، ربات های شیردوشی ، تراکتورهای بدون راننده ، سیستم های خودکار برداشت محصول) ، محیط کشاورزی ، محصولات کشاورزی ، کاربرد (مدیریت برداشت ، کشاورزی در مزرعه) ، جغرافیا – گزارش پیش بینی جهانی تا سال 2025 “به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار ربات های کشاورزی از این کشور رشد کند 4.6 میلیارد دلار در سال 2020 پیش بینی شده است که به آن برسد 20.3 میلیارد دلار تا سال 2025؛ پیش بینی می شود با CAGR 34.5٪ رشد کند

همانطور که با افزایش متوسط ​​سن کشاورزان مشخص شده است ، کمبود کشاورزان باعث استفاده بیشتر از تجهیزات کشاورزی خودکار و همچنین توسعه ربات های کشاورزی جدید می شود. توسعه در همه جنبه های کشاورزی مانند تصویربرداری ، ناوبری ، کاشت ، علف های هرز و برداشت در حال انجام است. مزارع بزرگ همچنین برای کاهش هزینه ها و حفظ مزیت هزینه های خود در بازار با شرکت های در حال توسعه فناوری کشاورزی همکاری می کنند. افزایش نیاز به مواد غذایی در سطح جهانی نیز به افزایش بهره وری نیاز دارد که تنها از طریق اتوماسیون رباتیک امکان پذیر است.

ربات های کشاورزی کارهای کند ، تکراری و کسل کننده را برای کشاورزان به صورت خودکار انجام می دهند و به آنها این امکان را می دهد تا تمرکز بیشتری بر بهبود عملکرد کلی تولید داشته باشند. ربات های کشاورزی شامل هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) یا هواپیماهای بدون سرنشین ، ربات های شیردوشی ، سیستم های برداشت خودکار ، تراکتورهای بدون راننده و سایر ربات ها مانند ربات های وسایل نقلیه زمینی بدون سرنشین (UGV) مورد استفاده در مهد کودک ها یا گلخانه ها ، ربات های مرتب سازی و بسته بندی و ربات های کنترل علف های هرز هستند.

در حال حاضر ، هواپیماهای بدون سرنشین بر بازار ربات های کشاورزی تسلط دارند. اما انتظار می رود که با سرعت بالای تجاری تراکتورهای بدون راننده ، طی 3 تا 4 سال آینده هواپیماهای بدون سرنشین را پشت سر بگذارند. انتظار می رود بخش تراکتورهای بدون راننده بالاترین پتانسیل رشد را در بین انواع ربات های کشاورزی داشته باشد.

انتظار می رود بازار ایالات متحده بیشترین سهم را در بازار داشته باشد

مزارع بزرگ و تمرکز بر بهره وری کشاورزی یکی از دلایل اصلی ایالات متحده برای داشتن بیشترین سهم بازار در مقایسه با سایر مناطق است. با افزایش محدودیت های مهاجرت و کمبود نیروی کار در مزرعه ، مزارع بزرگ در شرکت هایی که ربات های کشاورزی تولید می کنند سرمایه گذاری می کنند. HARVEST CROO (ایالات متحده) یکی از این شرکت ها است و عمدتا توسط اپراتورهای بزرگ مزرعه توت فرنگی تأمین می شود.

وسایل نقلیه برداشت رباتیک نیز در حال آزمایش هستند فلوریدا و کالیفرنیا برای برداشتن میوه های دیگر مانند سیب و انگور برای انجام خودکار کارهای پرمشغله. کشورهایی مانند کانادا، مکزیک، و برزیل همچنین از ربات های مختلف کشاورزی استفاده می کنند. از این رو ، آمریکای شمالی انتظار می رود بالاترین سهم بازار را داشته باشد.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی
3.1 سناریوی واقع بینانه
3.2 سناریوی خوش بینانه
3.3 سناریوی بدبینانه

  • پیش بینی رشد بازار ربات های کشاورزی با اتخاذ سناریوهای واقع بینانه ، خوش بینانه و بدبینانه
  • تأثیر COVID-19 در بازار ربات های کشاورزی
  • تراکتورهای بدون راننده بیشترین سهم بازار را در سال 2025 در اختیار دارند
  • محصولات زراعی بیشترین سهم بازار را در سال 2025 در اختیار دارند
  • بازار برنامه کشاورزی مزرعه برای رشد در بالاترین سطح CAGR طی دوره پیش بینی
  • آمریکا در سال 2020 بیشترین سهم از بازار ربات های کشاورزی را در اختیار خواهد داشت

4 بینش برتر
4.1 فرصت های جذاب در بازار ربات های کشاورزی
4.2 بازار ربات های کشاورزی ، براساس نوع
4.3 بازار ربات های کشاورزی ، با ارائه
4.4 بازار ربات های کشاورزی در APAC ، براساس صنعت و کشور
4.5 بازار ربات های کشاورزی ، توسط Farm Produce
4.6 بازار ربات های کشاورزی ، بر اساس کشور

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 تکامل بازار
5.2 دینامیک بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 در حال رشد جمعیت و افزایش کمبود نیروی کار تشویق اتوماسیون
5.2.1.2 بلوغ اینترنت اشیا و فناوری های ناوبری باعث کاهش هزینه اتوماسیون می شود
5.2.1.3 بحران COVID-19 احتمالاً تسریع در استفاده از ربات ها در بخش کشاورزی است
5.2.2 محدودیت ها
5.2.2.1 هزینه بالای اتوماسیون برای مزارع کوچک (10-1000 هکتار)
5.2.2.2 موانع فن آوری مربوط به روبات های کاملاً مستقل
5.2.2.3 بسیاری از ربات های کشاورزی هنوز آماده استقرار کامل تجاری نیستند
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 محدوده استفاده نشده و پتانسیل بازار برای اتوماسیون در کشاورزی
5.2.3.2 استفاده از سیستم های ربات چند حالته در زمان واقعی در زمینه ها
5.2.3.3 افزایش استفاده از فناوری برق در ربات های کشاورزی
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 نگرانی در مورد حریم خصوصی داده ها و مقررات
5.2.4.2 هزینه بالا و پیچیدگی رباتهای کاملاً مستقل
5.2.4.3 تأثیر منفی کوتاه مدت COVID-19 بر اکثر شرکتهای ربات کشاورزی
5.3 بازارهای مجاور / مرتبط

6 روند صنعت
6.1 مقدمه
6.2 تحلیل زنجیره ارزش
6.2.1 بازیکنان اصلی در بازار ربات های کشاورزی
6.2.1.1 نصب شده ربات
6.2.1.2 تأمین کنندگان
6.2.1.3 آن / شرکتهای بزرگ داده
6.2.1.4 ارائه دهندگان راه حل نرم افزار
6.2.1.5 استارت آپ ها
6.2.1.6 مراکز تحقیقاتی
6.3 نقشه راه فناوری
6.4 تجزیه و تحلیل Pestel
6.4.1 عوامل سیاسی
6.4.2 عوامل اقتصادی
6.4.3 عوامل اجتماعی
6.4.4 عوامل فن آوری
6.4.4.1 اینترنت اشیا کشاورزی
6.4.4.2 هوش مصنوعی در کشاورزی
6.4.5 عوامل قانونی
6.4.6 عوامل محیطی

7 ربات کشاورزی با پیشنهاد
7.1 مقدمه
7.2 سخت افزار
7.2.1 سیستم های اتوماسیون و کنترل
7.2.2 دستگاه های سنجش و نظارت
7.3 نرم افزار
7.3.1 نرم افزار محلی / تحت وب
7.3.2 نرم افزار مبتنی بر ابر
7.4 خدمات
7.4.1 یکپارچه سازی سیستم و مشاوره
7.4.2 خدمات مدیریت شده
7.4.3 خدمات اتصال
7.4.4 خدمات مساعدت شده حرفه ای
7.4.5 خدمات نگهداری و پشتیبانی
7.5 تأثیر COVID-19 در بازار برای عرضه های مختلف

8 بازار ربات های کشاورزی ، براساس نوع
8.1 مقدمه
8.2 هواپیماهای بدون سرنشین / هواپیماهای بدون سرنشین
8.2.1 هواپیماهای بدون سرنشین ثابت
8.2.2 هواپیماهای بدون سرنشین Rotary Blade
8.2.3 هواپیماهای بدون سرنشین هیبریدی
8.3 ربات های شیردوشی
8.3.1 ربات های شیردوشی به عنوان سیستم های شیردوشی داوطلبانه نیز شناخته می شوند
8.4 تراکتورهای بدون راننده
8.4.1 تراکتورهای بدون راننده می توانند بذر و کاشت را به طور خودکار انجام دهند
8.5 سیستم های خودکار برداشت
8.5.1 سیستم های برداشت خودکار از ترکیب دوربین ها ، سنسورها و بینایی ماشین برای برداشت استفاده می کنند
8.6 دیگران
8.7 تأثیر COVID-19 در بازار انواع ربات های کشاورزی
8.7.1 نوع تأثیر پذیر
8.7.2 نوع کم تأثیر

9 بازار ربات های کشاورزی ، توسط Farming Environment
9.1 مقدمه
9.2 در فضای باز
9.2.1 Uav بر بازار کشاورزی در فضای باز تسلط دارد زیرا این محصول زودتر از ربات های دیگر تجاری شده بود
9.3 داخل سالن
9.3.1 انتظار می رود که ربات های شیردوشی سهم عمده ای در بازار تولید داخل داشته باشند
9.4 تأثیر COVID-19 بر بازار ، توسط محیط زیست کشاورزی
9.4.1 تأثیر COVID-19 بر بازار کشاورزی در فضای باز
9.4.2 تأثیر COVID-19 در بازار کشاورزی داخل سالن

10 بازار ربات های کشاورزی ، توسط Farm Proroduc
10.1 مقدمه
10.2 میوه و سبزیجات
10.2.1 سیستم های برداشت خودکار بر بازار ربات های کشاورزی میوه و سبزیجات تسلط دارند
10.3 محصولات زراعی
10.3.1 تراکتورهای بدون راننده بر بازار ربات های کشاورزی برای محصولات زراعی تسلط دارند
10.4 لبنیات و دام
10.4.1 ربات های شیردوشی بیشترین ربات های مورد استفاده در بخش تولید لبنیات و دام هستند
10.5 دیگران
10.6 تأثیر COVID-19 در بازار ربات های کشاورزی برای محصولات مختلف مزرعه ای
10.6.1 تحت تأثیر محصولات مزرعه
10.6.2 حداقل تولید محصولات مزرعه ای

11 بازار ربات های کشاورزی ، توسط برنامه کاربردی
11.1 مقدمه
11.2 مدیریت برداشت
11.2.1 برنامه های مدیریت برداشت استفاده از سیستم های Uav و برداشت خودکار
11.3 کشاورزی مزرعه ای
11.3.1 نظارت بر محصول
11.3.2 پیشاهنگی گیاهان
11.3.3 پیشاهنگی محصولات
11.4 مدیریت لبنیات و دام
11.4.1 مدیریت دامداری
11.4.2 نظارت بر دام
11.4.3 پرورش دقیق ماهی
11.4.4 پایش رطوبت
11.4.5 نظارت بر مواد مغذی
11.5 مدیریت آبیاری
11.6 مدیریت هرس
11.7 ردیابی و پایش هوا
11.8 مدیریت موجودی
11.9 دیگران
11.10 تأثیر COVID-19 در بازار برای کاربردهای مختلف

12 تحلیل جغرافیایی

13 تصویب ربات های کشاورزی بر اساس اندازه مزرعه
13.1 مقدمه
13.2 مزارع کوچک
13.3 مزارع متوسط
13.4 مزارع بزرگ

14 منظره رقابتی
14.1 بررسی اجمالی
14.2 تجزیه و تحلیل سهم بازار: بازار ربات های کشاورزی ، 2019
14.3 نقشه برداری رهبری رقابتی
14.3.1 رهبران بصیر
14.3.2 تمایز پویا
14.3.3 مبتکران
14.3.4 شرکتهای نوظهور
14.4 قدرت سبد محصولات (25 بازیکن)
14.5 عالی استراتژی کسب و کار (25 بازیکن)
14.6 سناریوی راه اندازی
14.6.1 طبقه بندی راه اندازی مبتنی بر راه حل های ارائه شده
14.6.1.1 ارائه دهندگان سخت افزار
14.6.1.2 ارائه دهندگان نرم افزار و خدمات
14.7 شرایط و روندهای رقابتی
14.7.1 راه اندازی محصولات
14.7.2 مشارکت و همکاری
14.7.3 گسترش
14.7.4 تصرفات
14.7.5 قرارداد و توافق نامه ها

15 نمایه شرکت
15.1 مقدمه
15.2 بازیکن کلیدی
15.2.1 Deere & Company
15.2.2 Trimble
15.2.3 شرکت Agco
15.2.4 Delaval
15.2.5 Dji
15.2.6 ربات های بوماتیک
15.2.7 لیلی
15.2.8 Agjunction
15.2.9 سیستم موقعیت یابی Topcon
15.2.10 سیستم های هوایی Ageagle
15.3 حق برنده شدن
15.3.1 Deere & Company
15.3.2 DJI
15.3.3 Trimble
15.3.4 شرکت Agco
15.3.5 نزول
15.4 سایر بازیکنان اصلی
15.4.1 شرکت یانمار
15.4.2 رباتیک Deepfield
15.4.3 Ecorobotix
15.4.4 اتوماسیون برداشت
15.4.5 فناوری های Nao
15.4.6 Robotics Plus
15.4.7 Cnh Industrial N.V.
15.4.8 شرکت کوبوتا
15.4.9 Harvest Croo
15.4.10 شرکت خودمختار تراکتور

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/van2lk مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.