رفتن به نوشته‌ها

تجزیه و تحلیل سناریوهای فعلی و آینده فروش FCEV ، ایستگاه ها ، سوخت هیدروژن و فشار از دولت ها

DUBLIN، 19 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “همکاری های استراتژیک در جهت توسعه فناوری در حال تبدیل بازار جهانی وسایل نقلیه سوخت سلولی ، 2020 – 2030” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

از این گزارش برای کسب بینش در مورد استراتژی های OEM در ایجاد یک زنجیره تأمین سودآور و ردیابی روندهای مختلف خودرو و تأثیر آنها بر بازار FCEV استفاده کنید.

این مطالعه به ما تجزیه و تحلیل دقیق سناریوهای فعلی و آینده فروش FCEV ، ایستگاه ها ، سوخت هیدروژن و فشار دولت ها برای تصویب آنها در مناطقی مانند آمریکای شمالی، اروپا، چین، ژاپن، و کره جنوبی.

صنعت خودرو از نظر فناوری و همچنین مقابله با مسائل زیست محیطی به سرعت در حال پیشرفت است. وسایل نقلیه الکتریکی (EV) به دلیل انتشار کم یا صفر به عنوان یک ابتکار انرژی پاک معرفی شده اند و برای تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های تجاری OEM ها ، راهی طولانی را طی کرده اند. خودروسازانی مانند PSA و VW واحدهای تجاری جداگانه EV را ایجاد می کنند تا برای رونق EV مورد انتظار در آینده آماده شوند. در کنار وسایل نقلیه برقی با برد دور (BEV) ، دولت ها و OEM ها همچنین به دنبال وسایل نقلیه الکتریکی سلول سوختی (FCEV) به عنوان یک راه حل مناسب به ویژه برای وسایل نقلیه تجاری سبک و سنگین (CV) و وسایل ورزشی (SUV) در اتومبیل های سواری هستند .

در حال حاضر ، فقط 3 مدل فعال در بازار وجود دارد – هیوندای نکسو (بیشترین فروش در سال 2019) ، تویوتا میرائی و هوندا کلاریتی. هیوندای توسان در انتظار به روزرسانی است و می توان انتظار داشت یک توسان و وضوح جدید در بازار سال آینده ارائه شود. ما انتظار داریم حدود 25 مدل در دسترس باشد که در پایان این دهه حدود 1-1.5٪ از فروش جهانی خودروهای سواری (PC) را تشکیل می دهد.

غشای تبادل پروتون یا PEM ، در حال حاضر تنها نوع پیل سوختی است که به دلیل تراکم قدرت بالا و سایر مزایای مربوط به وزن و حجم کم در مقایسه با انواع دیگر ، برای استفاده در تحرک مناسب است. در دمای پایین حدود 80 درجه سانتیگراد کار می کند ، که آن را برای کاربردهای حرکتی و سایر مواردی که نیاز به تقاضای اولیه اولیه برق دارند ، از چگالی بالا مناسب می کند.

هزینه ، زیرساخت ها و ایمنی مهمترین موانع رشد فروش FCEV هستند. شرکت ها در سراسر زنجیره ارزش و دولت ها در تلاشند تا در کاهش هزینه های خودرو ، تولید هیدروژن و قیمت گذاری خرده فروشی ، افزایش تعداد ایستگاه های سوخت گیری و بهبود ایمنی کار کنند و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که FCEV با موتور احتراق داخلی سنتی (ICE) برابری قیمت داشته باشند. ) وسایل نقلیه تا سال 2030

موضوعات کلیدی رسیدگی شده

  • روند فروش فعلی FCEV ها چگونه است؟ چه کسانی OEM های اصلی بازار هستند و مدل های کلیدی آنها چیست؟
  • سناریو از نظر فروش چگونه تغییر می کند؟ عملکرد OEM و مناطق در سال چگونه عمل می کند و چه کسی بازار را هدایت می کند؟
  • سناریوی تولید هیدروژن و هزینه های فعلی چیست و چگونه تا سال 2030 تغییر می کند؟ تأثیر آن در فروش FCEV چه خواهد بود؟
  • اهداف و اهداف دولت ها چیست و چگونه آنها رشد FCEV و بازارهای مربوط به آن را تحت فشار قرار می دهند؟
  • در حال حاضر چند ایستگاه سوخت رسانی در مناطق مختلف فعال است؟ هزینه ایجاد چنین ایستگاه هایی چقدر است و چگونه کاهش می یابد؟ چند ایستگاه سوخت گیری در سال 2030 در دسترس خواهد بود؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

  • صفحه اطلاعات سطح بالا
  • صفحه اطلاعات سطح بالا براساس منطقه
  • اندازه بازار فعلی – بازارهای برتر بر اساس حجم فروش
  • نقاط عطف و اهداف FCEV تعیین شده توسط کشورها
  • تحلیل سناریوی بازار
  • شکست بازار FCEV توسط OEM
  • وسایل نقلیه سلول سوختی: راه اندازی های اعلام شده و گمانه زنی شده
  • یارانه ها و مشوق ها در سراسر جهان
  • یارانه ها و مشوق ها – کشورهای برتر
  • صنعت سوخت رسانی جهانی – مشارکت ها
  • تولید جهانی H2
  • روشهای تولید هیدروژن
  • نقاط تولید هیدروژن
  • تولید هیدروژن – کارایی و هزینه ها بر اساس منطقه
  • برآورد هزینه خرده فروشی سوخت هیدروژن
  • نقشه ایستگاه های سوخت گیری H2 در سراسر جهان
  • پایگاه نصب ایستگاه سوخت هیدروژن

2. دامنه تحقیق ، اهداف و روش تحقیق

  • دامنه تحقیق
  • اهداف و اهداف تحقیق
  • س Keyالات کلیدی این مطالعه پاسخ خواهد داد
  • روش تحقیق
  • تقسیم بندی محصول – فناوری پیشرانه الکتریکی

3. بازار کل FCEV ها و زیرساخت های هیدروژن

  • عملکرد و محدوده رانندگی – توسط Powertrain
  • مشخصات و مشخصات فعلی
  • مدلهای آینده – مشخصات
  • تحلیل سناریوی بازار
  • شکست بازار FCEV توسط OEM
  • صنعت سوخت گیری جهانی – مشارکت ها
  • محموله های پیل سوختی جهانی
  • تولید جهانی H2
  • هزینه تولید سوخت هیدروژن
  • هزینه تولید سوخت هیدروژن با استفاده از گاز طبیعی
  • تحویل هیدروژن
  • نقشه ایستگاه های سوخت گیری H2 در سراسر جهان
  • پایگاه نصب ایستگاه سوخت هیدروژن
  • نقشه راه فناوری – رایانه های شخصی
  • شکست سیستم پیل سوختی H2

4 آمریکای شمالی

  • آمریکای شمالی – صفحه اطلاعات بازار FCEV
  • ایالات متحده – ساختار مشوق ها و مالیات ها
  • ایالات متحده – بودجه و اهداف توسعه H2
  • ایالات متحده – تولید H2
  • مطالعه موردی – مشارکت سلول سوختی کالیفرنیا (CaFCP)
  • ایالات متحده – شبکه سوخت رسانی H2
  • آمریکای شمالی – برنامه سلول هیدروژن و سوخت
  • آمریکای شمالی – پروژه هایی در فن آوری سلول سوختی

5 اروپا

  • اروپا – صفحه اطلاعات بازار FCEV
  • اروپا – پیش بینی های بازار FCEV
  • اروپا – یارانه ها و مشوق ها
  • اروپا – مشارکت های مهم
  • اروپا – پروژه های کلیدی
  • اروپا – بودجه / سرمایه گذاری دولت
  • اروپا – ایستگاه های سوخت گیری H2
  • اروپا – ظرفیت های تولید H2

6 کره جنوبی

  • کره جنوبی – صفحه اطلاعات بازار FCEV
  • کره جنوبی – ایستگاه های سوخت گیری H2
  • کره جنوبی – لیست ایستگاه های سوخت گیری مجدد
  • کره جنوبی – بودجه / سرمایه گذاری دولت
  • کره جنوبی – شهرهای دارای هیدروژن برای سال 2022

7 ژاپن

  • ژاپن – صفحه اطلاعات بازار FCEV
  • ژاپن – ایستگاه های سوخت گیری H2
  • ژاپن – اهداف استراتژیک برای سلولهای هیدروژنی و سوختی
  • ژاپن تحرک H2 (JHyM)
  • ژاپن – پشتیبانی دولت
  • ژاپن – ایستگاه های سوخت گیری H2: مقررات ، استانداردها و دستورالعمل ها

8 چین

  • چین – پیش بینی های بازار FCEV
  • چین – زیرساخت سوخت رسانی هیدروژن
  • سیاست خودروی انرژی جدید (NEV)
  • بازار FC چین – نمای کلی هزینه زیرساخت هیدروژن
  • چین – تولید هیدروژن
  • چین – اهداف FCEV
  • چین – سیاست های محلی برای توسعه H2
  • بازار FC چین – نقشه راه فناوری Fuel Cell
  • بازار FC چین – نقشه راه توسعه سلول سوختی

9. تأمین کنندگان

  • چین – عکس از شرکت کنندگان اصلی صنعت
  • جهانی (سابقچین) – عکس از شرکت کنندگان اصلی صنعت

10. فرصت های رشد و شرکت ها برای اقدام

  • فرصت رشد – همکاری اجتماعی
  • ضروریات استراتژیک برای بازار FCEV
  • مخفف ها و کلمات اختصاری استفاده شده

11. نتیجه گیری

شرکت های ذکر شده

  • هیوندای
  • تویوتا
  • هوندا
  • فولکس واگن
  • PSA

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/dia5tr مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.