رفتن به نوشته‌ها

چشم انداز بازار جهانی مدیریت سیم و کابل تا سال 2027

DUBLIN، 16 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “مدیریت سیم و کابل – چشم انداز بازار جهانی (2019-2027)” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

براساس این گزارش ، بازار جهانی سیم و کابل مدیریت شده است 19.27 میلیارد دلار در سال 2019 و انتظار می رود که برسد 42.4 میلیارد دلار تا سال 2027 ، در دوره پیش بینی با CAGR 10.4٪ رشد می کند.

تقاضا از مراکز داده و امکانات فناوری اطلاعات و رشد سریع در بخش ساخت و ساز مهمترین عوامل رشد بازار هستند. با این حال ، قیمت ناپایدار مواد اولیه رشد بازار را مهار می کند. علاوه بر این ، افزایش تقاضا از بخش تولید برق تجدیدپذیر فرصت های زیادی را برای رشد بازار فراهم می کند.

مدیریت سیم و کابل به مدیریت کابل های الکتریکی یا نوری در کابینت یا تاسیسات گفته می شود. این اصطلاح برای محصولات ، طرز کار یا برنامه ریزی استفاده می شود.

براساس کاربر نهایی ، بخش تجاری تقاضای زیادی دارد. رشد جمعیت شهری ، افزایش سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز و نیاز به کابل های داده ای که به راحتی قابل کنترل در مراکز داده هستند ، بخش تجاری را پیش می برد. توسط جغرافیا ، آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش سرمایه گذاری در منابع انرژی تجدیدپذیر در ، در دوره پیش بینی رشد سودآوری خواهد داشت هند و کشورها در جنوب شرقی آسیا و صنعتی شدن رو به رشد در منطقه.

برخی از بازیکنان اصلی که در بازار مدیریت سیم و کابل نمایه شده اند ، شامل Atkore ، Eaton ، Grainger ، Hellermann Tyton ، Hubbell ، لگراند سا، گروه Niedax ، OBO bettermann ، Panduit ، Pentair ، Schneider Electric و Thomas و شرط بندی ها.

آنچه گزارش ارائه می دهد:

  • ارزیابی سهم بازار برای بخشهای منطقه ای و سطح کشور
  • توصیه های استراتژیک برای تازه واردان
  • اطلاعات بازار را برای سال های 2018 ، 2019 ، 2020 ، 2024 و 2027 پوشش می دهد
  • روند بازار (رانندگان ، محدودیت ها ، فرصت ها ، تهدیدها ، چالش ها ، فرصت های سرمایه گذاری و توصیه ها)
  • تحلیل استراتژیک: رانندگان و محدودیت ها ، تجزیه و تحلیل محصول / فناوری ، تجزیه و تحلیل پنج نیروی Porter ، تجزیه و تحلیل SWOT و غیره
  • توصیه های استراتژیک در بخشهای اصلی کسب و کار بر اساس برآورد بازار
  • نقشه برداری از محوطه سازی رقابتی مهمترین روندهای رایج
  • مشخصات شرکت با استراتژی های دقیق ، منابع مالی و پیشرفت های اخیر
  • روندهای زنجیره تأمین آخرین پیشرفت های فناوری را ترسیم می کند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 خلاصه اجرایی

2 مقدمه
2.1 چکیده
2.2 دارندگان سهام
2.3 دامنه تحقیق
2.4 روش تحقیق
2.4.1 داده کاوی
2.4.2 تجزیه و تحلیل داده ها
2.4.3 اعتبار سنجی داده ها
2.4.4 رویکرد تحقیق
2.5 منابع تحقیق
2.5.1 منابع تحقیقات اولیه
2.5.2 منابع تحقیق ثانویه
2.5.3 فرضیات

3 تحلیل روند بازار
3.1 مقدمه
3.2 رانندگان
3.3 محدودیت ها
3.4 فرصت ها
3.5 تهدید
3.6 تجزیه و تحلیل محصول
3.7 تجزیه و تحلیل کاربر نهایی
3.8 بازارهای نوظهور
3.9 تأثیر COVID-19

تجزیه و تحلیل پنج نیرو 4 باربر
4.1 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
4.2 قدرت چانه زنی خریداران
4.3 تهدید به جایگزین ها
4.4 تهدید ورود تازه واردان
4.5 رقابت رقابتی

5 بازار جهانی سیم و کابل ، توسط ماده
5.1 مقدمه
5.2 غیر فلزی
5.3 فلزی

6 بازار جهانی سیم و کابل ، براساس نوع کابل
6.1 مقدمه
6.2 سیم و کابل ارتباطی
6.3 کابل برق

7 بازار جهانی سیم و کابل ، توسط کانال فروش
7.1 مقدمه
7.2 بازار پس از فروش
7.3 تولید کننده / توزیع کننده / ارائه دهنده خدمات

8 بازار جهانی سیم و کابل ، توسط محصول
8.1 مقدمه
8.2 جعبه و جلد
8.3 Cable Raceway
8.4 سینی کابل و نردبان
8.5 کانال و صندوق عقب
8.6 غده و اتصالات
8.7 کراوات ، اتصال دهنده ها و کلیپ ها
8.8 مجرای سیم کشی
8.9 سایر محصولات
8.9.1 سیم کابل
8.9.2 پریزهای طبقه
8.9.3 لهستانی ها
8.9.4 لوله

9 بازار جهانی سیم و کابل ، توسط کاربر نهایی
9.1 مقدمه
9.2 مسکونی
9.3 صنعتی
9.4 تجاری

10 بازار جهانی سیم و کابل ، توسط جغرافیا
10.1 مقدمه
10.2 آمریکای شمالی
10.2.1 ایالات متحده
10.2.2 کانادا
10.2.3 مکزیک
10.3 اروپا
10.3.1 آلمان
10.3.2 انگلستان
10.3.3 ایتالیا
10.3.4 فرانسه
10.3.5 اسپانیا
10.3.6 بقیه اروپا
10.4 آسیا و اقیانوسیه
10.4.1 ژاپن
10.4.2 چین
10.4.3 هند
10.4.4 استرالیا
10.4.5 نیوزلند
10.4.6 کره جنوبی
10.4.7 بقیه آسیا و اقیانوسیه
10.5 آمریکای جنوبی
10.5.1 آرژانتین
10.5.2 برزیل
10.5.3 شیلی
10.5.4 بقیه آمریکای جنوبی
10.6 خاورمیانه & آفریقا
10.6.1 عربستان سعودی
10.6.2 امارات
10.6.3 قطر
10.6.4 آفریقای جنوبی
10.6.5 بقیه خاورمیانه & آفریقا

11 تحول کلیدی
11.1 توافق نامه ها ، مشارکت ها ، همکاری ها و مشارکت های مشترک
11.2 ادغام و ادغام
11.3 راه اندازی محصول جدید
11.4 گسترش
11.5 سایر استراتژی های اصلی

12 پروفایل شرکت
12.1 Atkore
12.2 ایتون
12.3 دانه ریز
12.4 هلرمن تایتون
12.5 هابل
12.6 لگراند سا
12.7 گروه Niedax
12.8 OBO Bettermann
12.9 پاندویت
12.10 پنتیر
12.11 اشنایدر الکتریک
12.12 توماس و بتس

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/dorji0 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.