رفتن به نوشته‌ها

Teleperformance جایزه بهترین ارائه دهنده خدمات Frost & Sullivan 2020 Asia-Pacific Srvices را به دست آورد

تعهد Teleperformance به نوآوری در استفاده از فن آوری های پیشرفته مشهود است که منجر به رشد ارگانیک و غیرآلی می شود. این نرم افزار از هوش مصنوعی ، ՀՀԿ و تجزیه و تحلیل پیشرفته استفاده می کند تا به مشتریان در افزایش کارایی ، ساده سازی فرآیندها و پشتیبانی از پروژه های تحول دیجیتال کمک کند. این استراتژی آینده نگر باعث شده است که بتواند میزبان سیستم عامل های اتوماسیون و تجزیه و تحلیل هوشمند از جمله TP Automation برای کمک به توسعه و بهینه سازی پروژه های ՀՀԿ / RDA باشد. TP Interact ، یک پلت فرم تجزیه و تحلیل گفتار ؛ TP Insight ، یک بستر تجزیه و تحلیل تعاملی ؛ و Teleperformance Client جهت انجام مدیریت گردش کار در همه کانال ها.

“نمونه کارها راه حل های مدیریت تجربه جامع مشتری Teleperformance ، ابتکارات رشد استراتژیک متمرکز بر خدمات یکپارچه برای مدیریت فرآیند کسب و کار و تحول دیجیتال به خوبی همراه با گسترش قابلیت های تحویل ، آن را به یک شریک اصلی CX در آسیا و اقیانوسیه، “گفت کریشنا بایدیا، کارگردان ، فراست و سالیوان. “خدمات یک دفتر یکپارچه آن خدمات CX ، پشتیبان و دانش را ارائه می دهد ، و به مشتریان کمک می کند تا با استفاده از تجزیه و تحلیل ، فن آوری ، مهندسی مجدد فرآیند و اتوماسیون ، اما با لمس انسانی ، نیازهای تکامل یافته خود را به طور موثر برآورده کنند.”

علاوه بر این ، Cloud Campus Hub این شرکت به عنوان یک مرکز فرماندهی متمرکز عمل می کند ، و به عوامل تعامل در خانه کمک می کند تا در ارتباط و درگیر باشند در حالی که به مشتری امکان تعامل با نیروی کار را می دهد. امنیت سایبری قوی و هوش مصنوعی آن یک محیط کار با کیفیت بالا را برای نمایندگان فراهم می کند و به کارکنان کمک می کند تا از محیط مرکز تماس به یک مدل کاری از راه دور سریع انتقال پیدا کنند. حتی در کشورهایی مانند فیلیپین و هند، جایی که صنعت برون سپاری مرکز تماس به دلیل قفل شدید با شکست روبرو شد ، Teleperformance در عرض چند هفته توانست 70 درصد از نمایندگان خود را از خانه کار کند.

Baidya خاطرنشان کرد: “ردپای جهانی Teleperformance ، نمونه کارها برای راه حل های ارتباط با مشتری جامع ، ابتکارات رشد استراتژیک و تخصص عمیق صنعت در سراسر جغرافیاها ، آن را از همتایان خود در یک بازار به شدت رقابتی متمایز می کند.” “به طور کلی ، این گروه به دلیل خدمات عالی مشتری خدمات خود و اجرای بهترین روش های اثبات شده ، همچنان عملکرد بالایی را ارائه می دهد و از رشد خوبی در منطقه برخوردار است.”

هر ساله ، فراست و سالیوان جایزه شرکت سال را به این سازمان اهدا می کند که از نظر استراتژی رشد و اجرای در زمینه خود ، برتری نشان می دهد. این جایزه درجه بالایی از نوآوری را با محصولات و فن آوری ها و رهبری نتیجه از نظر ارزش مشتری و نفوذ در بازار به رسمیت می شناسد.

جوایز بهترین روشهای فراست و سالیوان شرکتهایی را در بازارهای مختلف منطقه ای و جهانی برای نشان دادن موفقیت برجسته و عملکرد برتر در زمینه هایی مانند رهبری ، نوآوری فناوری ، خدمات به مشتری و توسعه محصول استراتژیک ، تقدیر می کنند. تحلیل گران صنعت ، فعالان بازار را مقایسه می کنند و عملکرد را از طریق مصاحبه های عمیق ، تجزیه و تحلیل و تحقیقات گسترده ثانویه برای شناسایی بهترین روش ها در صنعت اندازه گیری می کنند.

درباره فراست و سالیوان

برای بیش از پنج دهه ، فراست و سالیوان به دلیل نقشی که در کمک به سرمایه گذاران ، رهبران شرکت ها و دولت ها در جهت یابی تغییرات اقتصادی و شناسایی فن آوری های مخل ، مگا ترندها ، مدل های تجاری جدید و شرکت ها برای اقدام به کار گرفته است و در نتیجه رشد مداوم جهانی دارد ، شهرت جهانی یافته است. فرصت هایی برای موفقیت در آینده با ما تماس بگیرید: بحث را شروع کنید.

مخاطب:

کالا مانی.S
P: + 6012-2323 550
E: [email protected]

درباره گروه TELEPERFORMANCE

Teleperformance (TEP – ISIN: FR0000051807 – رویترز: TEPRF.PA – بلومبرگ: TEP FP) ، یک گروه جهانی پیشرو در خدمات تجاری یکپارچه دیجیتال، به عنوان یک شریک استراتژیک برای بزرگترین شرکتهای جهان در بسیاری از صنایع خدمت می کند. ارائه می دهد یک دفتر مدل خدمات پشتیبانی ترکیبی از سه خانواده گسترده و راه حل با ارزش بالا: مدیریت تجربه مشتری ، خدمات پشت دفتر و خدمات دانش فرآیند تجارت. این راه حل های دیجیتال پایان به پایان تعامل موفق مشتری و فرآیندهای بهینه شده تجاری را تضمین می کنند که در یک رویکرد منحصر به فرد ، جامع با فناوری بالا و لمس بالا تکیه دارند. 331،000 کارمند این گروه ، مستقر در 80 کشور جهان ، سالانه از میلیاردها اتصال به بیش از 265 زبان و 170 بازار پشتیبانی می کنند ، در یک تعهد مشترک به تعالی به عنوان بخشی از روند “ساده تر ، سریع تر و مطمئن تر”. این مأموریت با استفاده از راه حل های فن آوری قابل اعتماد ، انعطاف پذیر ، هوشمند و انطباق با بالاترین استانداردهای امنیتی و کیفیت صنعت ، بر اساس تعالی مسئولیت اجتماعی شرکت پشتیبانی می شود. در سال 2019 ، Teleperformance درآمد تلفیقی 5355 میلیون یورویی را گزارش داد (6 میلیارد دلار آمریکا، بر اساس 1 یورو = 1.12 دلار) و سود خالص 400 میلیون یورو.

سهام Teleperformance در بازار یورونکست پاریس ، بخش A ، معامله می شود و واجد شرایط خدمات تسویه معوق هستند. آنها در شاخص های زیر گنجانده شده اند: CAC 40 ، خدمات پشتیبانی CAC ، STOXX 600 ، S&P Europe 350 و MSCI Global Standard. در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت ها ، سهام Teleperformance از سال 2015 در شاخص Euronext Vigeo Eurozone 120 ، شاخص FTSE4Good از 2018 و همچنین شاخص Ethibel Sustainability Excellence Europe (تأیید شده در سال 2019) گنجانده شده است.

برای اطلاعات بیشتر: www.teleperformance.com

ما را در توییتر دنبال کنید:teleperformance

مخاطب

تحلیلگران و سرمایه گذاران مالی

روابط سرمایه گذار و مالی

بخش ارتباطات

TELEPERFORMANCE

تلفن: +33 1 53 83 59 15

[email protected]

روابط مطبوعاتی

اروپا

لوران پوینسوت – کارینه آلوئیس

تصویر 7

تلفن: +33 1 53 70 74 70

[email protected]

روابط مطبوعاتی

آمریکا و آسیا و اقیانوسیه

مارک فایفر

TELEPERFORMANCE

تلفن: + 1 801-257-5811

[email protected]

SOURCE فراست و سالیوان

لینک های مربوطه

www.frost.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.