رفتن به نوشته‌ها

Appian از راه اندازی Appian Connected Claims برای بیمه ها خبر می دهد

ادعاهای متصل به Appian با کد کم و قابل تنظیم می توانند طی هفته ها برای بهبود تجربه مشتری ، بهینه سازی فرآیندها و تکمیل استراتژیهای کلیدی نوسازی استفاده شوند.

پاریس، در 14 اکتبر 2020 / PRNewswire / – به عنوان بخشی از کنفرانس مجازی AppianEUROPE20 امروز ، Appian (NASDAQ: APPN) از ادعاهای متصل به Appian ، اختصاص یافته به بیمه ها ، رونمایی کرد. این مجموعه برنامه های مدولار و یکپارچه برای بیمه هایی طراحی شده است که به دنبال کاهش پیچیدگی عملیاتی مدیریت مطالبات با یک راه حل قابل تنظیم هستند که دید واقعی را در کل چرخه عمر مطالبات فراهم می کند.

Appian Connected Claims بیمه گران را قادر می سازد داده ها را از پایگاه داده های موجود و سیستم های مدیریت ادعا (بدون انتقال داده) متحد کنند تا یک دید 360 درجه از مشتری و ادعا ایجاد کنند. این دید جدید شکاف ها و ناکارآمدی های موجود در روند ادعاهای فعلی آنها را پر می کند. این نه تنها منجر به تسویه حساب سریعتر و تجربه مشتری برتر ، بلکه باعث کاهش هزینه های رسیدگی به ادعاها و زمان بسته شدن سریعتر می شود.

Appian Connected Claims سریع اجرا و قابل تنظیم است زیرا مبتنی بر آن است پلت فرم اتوماسیون کد کم Appian. این برنامه می تواند از تمام ویژگی های پلتفرم Appian ، از جمله پردازش مستند اسناد (IDP) و اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) استفاده کند. IDP با حذف ثبت دستی فرم با استفاده از هوش مصنوعی مورد استفاده برای تبدیل داده های بدون ساختار موجود در فرم ها به هزاران ساعت انسانی در سال صرفه جویی می کند. داده های ساختاری Appian ՀՀԿ از ربات ها برای دسترسی به سیستم های غیر API قدیمی و سرعت بخشیدن به بازیابی و به روزرسانی داده ها در سیستم های back-end استفاده می کند.

اپیان یک شرکت نرم افزاری پیشرو در صنعت بیمه است. شش شرکت از ده شرکت برتر بیمه جهانی مشتری اپیان هستند. Appian همچنین توسط تحلیلگران صنعت به عنوان رهبر نرم افزارهای شرکت های بیمه شناخته شده است. در گزارش موج Forrester.: درگاه های آژانس بیمه در Q3 2020 ، Appian در میان تمام فروشندگان در گروه های استراتژی و پیشنهادات کنونی و در این گزارش ، امتیازات برتر را کسب کرده است Forrester Wave ™: سیستم های پذیره نویسی بیمه عمر خودکار Q4 2019 ، تحلیلگران صنعت اشاره کردند که “Appian با روند قوی و توجهی که به مدیریت پرونده دارد ، خود را متمایز می کند. “

راه حل مدیریت ادعای متصل Appian یک گزینه برتر برای رویکردهای پرهیز کردن و جایگزینی و ساخت از ابتدا است:

  • داده ها را از طریق پایگاه داده و سیستم های اساسی با یکپارچه سازی بدون کد Appian متحد کنید که دیگر نیازی به انتقال داده های شرکتی نیست
  • دید کامل 360 درجه که به شرکا و سهامداران خارجی امکان می دهد در فرآیندهای مدیریت ادعا شرکت کرده و همکاری کنند
  • کاهش در از دست دادن ادعاها که با اجازه دادن به بیمه گذاران برای استاندارد کردن و خودکارسازی فرآیندهای خود در کل تجارت خود به دست می آید
  • استقرار سریع در چند هفته به لطف یک پیکربندی ساده با کد کم

“بهینه سازی مدیریت ادعا برای شرکت های بیمه اولویت دائمی است”، توضیح مایکل هفنر، معاون رئيس جمهور راه حل ها و صنعت به بازار می روند در Appian. “شرایط فعلی د

بازار شما بیش از هر زمان دیگری نیاز به رسیدگی به ناکارآمدی ها و منابع از دست رفته به دلیل خرابی فرآیند را ضروری می کند. Appian Connected Claims پیچیدگی های عملیاتی را کاهش می دهد و به بیمه گذاران امکان می دهد کنترل تغییرات را مستقیم و به راحتی کنترل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادعاهای مرتبط با Appian ، به www.appian.com/connected-claims مراجعه کنید.

درباره اپیان

Appian یک پلت فرم اتوماسیون با کد کم فراهم می کند که ایجاد برنامه های تجاری با تأثیر بالا را تسریع می کند. بسیاری از بزرگترین شرکتها از برنامه های Appian برای بهبود تجربه مشتری ، دستیابی به برتری عملیاتی و ساده سازی مدیریت ریسک و انطباق با آن استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.appian.fr مراجعه کنید.

لینک های مربوطه

http://www.appian.com

منبع Appian

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.