رفتن به نوشته‌ها

Brigade Electronics در مورد دید مستقیم در مقابل دید غیر مستقیم برای جلوگیری از برخورد نقاط کور بحث می کند

پورتلند ، هند، 14 اکتبر 2020 / PRNewswire / – کامیون ها و اتوبوس های بزرگ هر ساله در بیش از 100000 تصادف در ایالات متحده شرکت می کنند و باعث بیش از 4600 کشته می شوند. در سال های اخیر ، برخوردهای کامیون ها به طور پیوسته در حال افزایش است. در کنار این ، گزارش های سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که ساخت و ساز ، کشاورزی و استخراج معادن از جمله بالاترین خطر جمعیت در جهان با بسیاری از جراحات و تلفات ناشی از جابجایی وسایل نقلیه یا ماشین آلات است.

متأسفانه ، این آمار نشان می دهد که کارهای زیادی برای جلوگیری از مرگ و جراحات ناشی از وسایل نقلیه چه در جاده ها و چه در محل کار باید انجام شود.

دید راننده کلید حفظ ایمنی جاده است. آنچه راننده می تواند از موقعیت خود در داخل وسیله نقلیه ببیند ، در هدایت قوانین ایمنی جاده نقش مهمی دارد. با این حال ، دید مستقیم ، یعنی آنچه راننده می تواند مستقیماً از طریق شیشه های خودروی خود ببیند ، برای جلوگیری از برخورد ناشی از نقاط کور کافی نیست.

اگر راننده نگاه نمی کند ، آنها نمی بینند

در حالی که سیستم های غیرفعال مانند آینه ها و دوربین ها می توانند به دید راننده کمک کنند ، اما اینها برای ردیابی اشیا or یا افراد به ورودی راننده نیاز دارند. در زمانی که برای بررسی آینه ها و عکس العمل از راننده طول می کشد ، یک وسیله نقلیه می تواند تا 30 فوت حرکت کند ، حتی در سرعتی کمتر از 3 مایل در ساعت.

کوری هنیسر، یک متخصص ایمنی خودرو از Brigade Electronics INC ، توضیح می دهد:

“در حالی که سیستم های غیرفعال ، مانند آینه ها ، از سالها قبل یک الزام قانونی بوده است ، آینه ها به تنهایی مشکل نقطه کور را حل نمی کنند. اگر راننده به دنبال آن نباشد ، نمی بیند که چیزی در مجاورت خودروی آنها است. به همین دلیل است که سیستم های ایمنی خودرو که راننده نیاز به اقدام فوری از طریق ارائه هشدارهای صوتی و صداهای هشدار دهنده دارد ، برای حفظ بالاترین استانداردهای ایمنی جاده ای بسیار مهم است. در محل ، اطمینان حاصل کنید که یک راننده می تواند بلافاصله واکنش نشان دهد و از برخورد جلوگیری کند.

وی افزود: بسیاری از برخوردها با وسایل نقلیه بزرگ هنگامی كه با سرعت كم مانور می دهند ، مانند چرخش در یك فضای تنگ یا تلاش برای پارك كردن رخ می دهد. جلوگیری از مرگ و جراحات و همچنین آسیب رسیدن به اشیا and و وسایل نقلیه ، می تواند به طور چشمگیری كاهش یابد ، درصورت دید غیر مستقیم راننده از کابین بهبود یافته است. ما همیشه ترکیبی از سیستم های ایمنی منفعل و فعال را برای نصب ایمنی نهایی توصیه می کنیم. “

SOURCE تیپ الکترونیک

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.