رفتن به نوشته‌ها

سالادپلات افتتاحیه جشنواره منبع یابی مبتنی بر تم مجازی را آغاز می کند

این وبینارها با سخنرانانی از انجمن مصرف کنندگان آسیا ، انجمن تخصصی قهوه ، Nanyang Polytechnic ، WWF-سنگاپور و SODEXO ، چگونگی توجه کسب و کارها به روندهای اصلی و اثبات اقدامات آینده خود را در “عادی جدید” بیان می کنند.

  • که در روند بازار غذاهای خوب و نوشیدنی ها – راه اندازی محصولات ، مواد لازم و فرصت ها، Asian Consumer Intelligence اطلاعاتی در مورد موادی که باعث راه اندازی محصولات می شود ، خواهد داد ، انتظار می رود کدام غذاهای جدید بازار آسیا را به وجد بیاورد و اینکه روند تولید چه محصولاتی می تواند به تجارت در مورد عملکرد مارک های خود در منطقه بگوید.
  • COVID-19 و آینده قهوه تخصصی ارائه در حال حاضر و آینده ، چشم انداز رقابتی و فرصت های کافی شاپ های مستقل و زنجیره ای است.
  • در سخنرانی بازاریابی دوباره تعریف شده است – طراحی تفکر و قصه گویی برای مارک های غذایی، SME ها و توزیع کنندگان F&B می توانند نکات عملی در مورد ارتباطات موثر و چگونگی ابداع پیام های خود را در این زمان های دشوار دریافت کنند.
  • منابع پایدار ، بسته بندی و روش های اثبات آینده شرکتها در حال تصمیم گیری بر اساس منابع علمی هستند که به رشد مشاغل کمک می کند. کارشناسان صنعت چگونگی ترکیب تجارت هوشمند با استانداردهای جدید صنعت را به اشتراک می گذارند.

جریان کشف محصول

جریان کشف محصولات که در بستر Saladplate میزبانی می شود ، چندین روز تأمین منابع را در یک اکوسیستم دیجیتال واحد برجسته می کند. خریداران و فروشندگان با تمرکز بر روی کشورها و دسته های منتخب از جمله غذاهای خوب و خاص ، نوشیدنی های الکلی ، آب میوه و نوشیدنی های غیر الکلی ، قهوه و چای ، از شبکه های تجاری پیشرفته از طریق Saladplate Meets & Saladplate Match در کل دوره جشنواره Sourcing لذت می برند. آنها همچنین می توانند به جلسات مضمون Breakout Breaking Networking (Saladplate MatchLive) که پس از وبینارهای صنعت برگزار می شود ، بپیوندند.

نکات برجسته ماه اکتبر:

  • هفته 1 (13 – 19 اکتبر) – غذاهای خوب و خاص ، نوشیدنی های الکلی ، آب میوه و نوشیدنی های غیر الکلی ، قهوه و چای
  • هفته 2 (20 – 26 اکتبر) – غذای سالم ، یکبار مصرف
  • هفته 3 (27 تا 30 اکتبر) – شیرینی جات و تنقلات ، شکلات و کاکائو ، نان و دسرها و مواد پخت

جزئیات جدید محتوای جدید و جریان های کشف محصول در اینجا اعلام خواهد شد.

آقای ابراز داشت: “از آنجا که سفرهای مرزی بسیار چالش برانگیز است ، ما احساس می کنیم زمان مناسب برای برگزاری یک جشنواره تهیه منابع مجازی مناسب است که در مدت زمان طولانی برگزار می شود تا تجربیات سرپرستی را برای جوامع با دسته بندی های خاص محصول و منافع جغرافیایی به ارمغان بیاورد.” دیو چان، بنیانگذار – Saladplate.com ، معاون رئیس جمهور – تجارت دیجیتال و تجزیه و تحلیل پیشرفته ، بازارهای اطلاعات.

“این رویداد طولانی تر و غنی تر ، به اعضای جامعه ما فضا و زمان بیشتری می دهد تا حداکثر مزایای آن را از نوآوری های دیجیتال کسب کرده و ارتباط یک به یک را با شرکای تجاری احتمالی در سراسر جهان آسان تر کند. پس از جشنواره ، جامعه ما آن را پیدا خواهد کرد یک انتقال طبیعی برای ادامه سفر منبع در Saladplate.com 365 روزه. “

جشنواره Sourcing توسط سالاد در مشارکت با رویدادهای مهم غذا و مهمان نوازی که توسط بازارهای اطلاعات در منطقه – FHA – غذا و نوشیدنی، غذا و هتل مالزی(FHM) ، و غذا ، هتل و جهانگردی بالی (FHTB)

ثبت نام در جشنواره Sourcing:

برای تامین کنندگان: لطفا در اینجا ثبت نام کنید.

برای خریداران: لطفا برای وبینارها اینجا ثبت نام کنید. برای دسترسی به جشنواره Sourcing ، شرکت کنندگان ابتدا باید در Saladplate ثبت نام کنند.

به گفتگو بپیوندید:

#fhsourcingfestival #saladplate #FHA #FHAFoodnBeverage #FHM #FHTB

درباره Saladplate

Saladplate بهترین بازار بین المللی عمده فروشی برای تهیه مواد غذایی ، نوشیدنی ها و محصولات مهمان نوازی در سطح جهانی است. پلت فرم 365 روزه آنلاین ما یک راه حل یک مرحله ای برای مارک های جهانی در زمینه غذا ، نوشیدنی و مهمان نوازی برای ارتباط با بازارهای حرفه ای در سراسر جهان ارائه می دهد آسیا. از طریق شبکه گسترده ما در نمایشگاههای فیزیکی و ارتباطات عمیق صنعت در بازارهای عمده آسیا ، ما به تامین کنندگان وسیله ای بسیار مقرون به صرفه برای دستیابی به خریداران مناسب ارائه می دهیم. و اینکه خریداران حرفه ای از فرآیند صلاحیت 3 مرحله ای منحصر به فرد ما به طور مثر استفاده کنند. ما تهیه مواد غذایی جدید و پذیرایی از محصولات جدید را برای عادی جدید ساده می کنیم. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.saladplate.com مراجعه کنید.

درباره بازارهای اطلاعات

مجموعه رویدادهای Food & Hotel در آسیا توسط Informa Markets ، یک بخش از Informa plc سازماندهی شده است. بازارهای اطلاعاتی بسترهایی را برای تجارت و نوآوری و رشد صنایع و بازارهای تخصصی ایجاد می کند. ما از طریق نمایشگاه های حضوری ، خدمات دیجیتالی هدفمند و راه حل های عملی عملی ، به شرکت کنندگان بازار در سراسر جهان فرصت تعامل ، تجربه و تجارت می دهیم. ما خریداران و فروشندگان را در بیش از ده مورد عمودی جهانی ، از جمله داروسازی ، غذا ، فناوری پزشکی و زیرساخت ها متصل می کنیم. ما به عنوان پیشروترین شرکت سازنده بازار در جهان ، طیف متنوعی از بازارهای تخصصی را زنده کرده و فرصت ها را باز کرده و به آنها کمک می کنیم تا 365 روز سال را رونق ببخشند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.informamarkets.com مراجعه کنید.

درباره FHA-Food & Beverage

بستر انتخابی متخصصان صنعت ، از جمله توزیع کنندگان ، واردکنندگان ، تولیدکنندگان و خرده فروشان از آسیا برای دیدن و تهیه مواد غذایی با کیفیت بالا ، جدید در بازار ، نوشیدنی ها ، محصولات تازه ، خدمات و تجهیزات در سه پروفایل اصلی – غذا و نوشیدنی ، FoodTech و رستوران ، بار و کافه. بیش از 80 درصد از 2000 غرفه دار شرکت کننده در FHA-Food & Beverage تولیدکنندگان و مارک های مشهوری هستند که از 100 کشور و منطقه استقبال می کنند. ProWine Asia (سنگاپور) ، یک رویداد ماهواره ای از ProWein بسیار موفق در دوسلدورف ، آلمان، برای سومین بار در کنار FHA-Food & Beverage باز خواهد گشت. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.fhafnb.com مراجعه کنید.

درباره غذا و هتل مالزی

Food & Hotel Malaysia (FHM) بزرگترین تجارت دوسالانه غذا و مهمان نوازی در است مالزی، تقریباً 30 سال استوار ایستاده است. این شرکت خود را به عنوان یک بازار قدرتمند برای خریداران تاسیس کرده است تا مشتریان جدید و فرصت های شغلی را در سطح جهانی تأمین کنند. این نمایش همیشه مملو از هزاران نمایش محصول ، برنامه های کنفرانس ، نمایش آشپزی و بسیاری از فعالیت های هیجان انگیز دیگر است. نه تنها این ، دو رویداد ارجمند همزمان برگزار شد ، مسابقات کولینیر مالزی – مسابقه نبرد سرآشپزهای مالزی و کنفرانس های In4tec ، نوآوری در صنعت غذا را تقویت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به سایت www.foodandhotel.com مراجعه کنید.

درباره غذا ، هتل و جهانگردی بالی

پامریندو اندونزی ، اندونزی پیشرو برگزارکننده نمایشگاه ، بخشی از Informa Markets ، بیش از 20 سال است که با موفقیت میزبان نمایشگاه تجارت در صنعت غذا و هتل است. امسال ، دوازدهمین دوره غذا ، هتل و جهانگردی بالی (FHTB) FHTB 2020 Virtual را به عنوان اولین رویداد جهانی غذا و مهمان نوازی جهانی ارائه می دهد اندونزی در 18 – 20 نوامبر 2020. FHTB 2020 Virtual بخشی از جشنواره Saladplate Sourcing Festival است که مجموعه ای جامع از خدمات بازاریابی را برای کمک به مشتریان در تولید آگاهی با میلیون ها تصمیم گیرنده درگیر در بخش غذا و مهمان نوازی ارائه می دهد. آسیا. بازار عمده فروشی بین المللی برتر برای تأمین مواد غذایی ، نوشیدنی ها و محصولات مهمان نوازی در سطح جهان. با تولید مارک تجاری ، ایجاد ارتباط با خریداران و ایجاد تعامل با آنها و تجربه خریداران برای کشف صدها محصول از صنایع غذایی ، آشامیدنی ، تجهیزات غذایی و مهمان نوازی ، به خریداران منجر شود. یک سری فعالیت های رویدادی در FHTB Virtual 2020 انجام می شود ، مانند وبینارهای صنعت ، برنامه های گفتگو ، مسابقات آشپزی زنده ، تطبیق مشاغل و گفتگوی زنده و ملاقات بین تامین کنندگان و خریداران.

SOURCE Informa Markets و Saladplate

لینک های مربوطه

http://www.saladplate.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.