رفتن به نوشته‌ها

مطالعه جدید Limeade تأثیر نگران کننده COVID-19 بر تجربه کارمند را نشان می دهد

در این گزارش 1000 کارمند (500 نفر در نقش مدیر و 500 نفر در نقش غیرمدیریتی) در شرکتهایی با 500 کارمند یا بیشتر مورد بررسی قرار گرفتند.

یافته های کلیدی عبارتند از:

فرسودگی شغلی کارمندان در طی همه گیر شدن به سرعت افزایش یافته است – و مدیران احساس مسئولیت می کنند.

  • درصد کارکنانی که گفته اند در حال حاضر سوخته اند (72٪) افزایش فاحشی نسبت به تعداد کارکنانی است که در گزارش مراقبت از کارکنان قبل از همه گیری (42٪) گفته اند.
  • مدیران احساس مسئولیت می کنند ، 84٪ گزارش می دهند که حداقل “تا حدی” مسئولیت دارند که آیا گزارش مستقیم آنها دچار فرسودگی شغلی است یا خیر.
  • علاوه بر این ، 38٪ از کارکنان “مبارزه با فرسودگی شغلی” را به عنوان یکی از جنبه های استرس زای شغل خود از زمان شیوع COVID-19 ذکر کرده اند.
  • مدیران نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، زیرا 59٪ گزارش کردند که ساعات بیشتری از زمان شروع بیماری همه گیر کار می کنند و 72٪ گزارش داده اند که حداقل “بعضی اوقات” هنگام کار احساس فشار برای کار می کنند.

مدیران وزن COVID-19 را حمل می کنند ، اما تیم های آنها از شکاف ها عبور می کنند.

  • مدیران نه تنها فرسودگی شغلی خود را احساس می کنند ، بلکه در حال فرسودگی گزارش های مستقیم خود هستند. خوشبختانه ، 73٪ گفتند که سازمان هایشان منابع پشتیبانی کارمندان را در اختیار آنها قرار داده اند.
  • اما ممکن است بهترین تلاش آنها در این زمینه باشد ، زیرا فقط 55٪ کارگران غیرمدیریت احساس می کنند کارفرمایانشان واقعاً به فکر رفاه خود هستند.
  • و در حالی که 71٪ از مدیران اظهار داشتند كه حداقل “تا حدی موافقند” كه جلسات فرد با گزارشهای مستقیم آنها بیشتر به رفاه معطوف باشد ، فقط 33٪ از كارمندان غیرمدیر همین را گفتند.

مدیران زن و مرد در حال تجربه بسیار متفاوت کار از راه دور هستند.

  • مدیران مرد با درخواست یک روز تعطیل رفاه احساس راحتی بیشتری می کنند. در واقع ، 60٪ گفتند که “بسیار راحت” احساس می کنند ، در حالی که 25٪ از مدیران زن.
  • تنها 11٪ از مدیران زن در طی همه گیری ، رفاه “بسیار مثبت” را گزارش کردند در مقایسه با 42٪ از مدیران مرد.
  • مدیران زن ترس بیشتری از از دست دادن شغل خود به دلیل همه گیری دارند ، 33٪ در مقایسه با 26٪ مدیران مرد.
  • در مقایسه با 94٪ مردان ، تنها 73٪ از زنان برای پشتیبانی از نیازهای عاطفی تیم خود احساس تجهیزات می كنند.

Limeade اخیراً نوآوریهای جدیدی در زمینه راه حل برای کمک به سازمانها در جهت رفاه ، تعامل ، فرسودگی شغلی و موارد دیگر به کار گرفته است. این شامل یک داشبورد گوش دادن به کارمند ، به روزرسانی های Limeade Activity Library و پشتیبانی گسترده از گروه های منابع کارمندان (ERG) است. Limeade به عنوان یک پلت فرم یکپارچه یا راه حل های رفاه فردی ، تعامل و فراگیر در دسترس است ، هدف آن این است که به هر کارمندی توجه شرکت خود را نشان دهد

برای دسترسی به گزارش کامل ، اینجا را کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Limeade می تواند به سازمان شما در بهبود تجربه کارمندی خود کمک کند ، به این موارد مراجعه کنید: https://www.limeade.com/

درباره Limeade
Limeade یک شرکت نرم افزاری با تجربه کارمندان است که به ساخت مکان های عالی برای کار کمک می کند. پلتفرم Limeade راهکارهای رفاه ، تعامل و فراگیری کارمندان را با قابلیت های ارتباطی قوی متحد می کند. Limeade که به دلیل فرهنگ برنده جایزه خود شناخته شده است ، به هر کارمندی کمک می کند تا از اهمیت شرکت خود مطلع شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.limeade.com مراجعه کنید.

SOURCE Limeade

لینک های مربوطه

http://www.limeade.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.