رفتن به نوشته‌ها

شرکت های پستی پیشرو برای ارائه تجارب عالی مشتری با FarEye شریک هستند

– FarEye نزدیک به یک دهه با شرکتهای پستی همکاری کرده است تا بهترین روشها را برای بهبود تدارکات در صنعت بهبود بخشد

– شرکت های پستی پیشرو مانند UPS ، Lithuania Post و Posti با استفاده از بستر FarEye تجربه مشتری عالی را ارائه می دهند

لندن، 11 اکتبر 2020 / PRNewswire / – با رشد اتصال دیجیتال و ادامه روند رشد همه گیری ، بخش پست همچنان بر تولید ، افزایش کارایی و حرکت به آینده فیزیکی و دیجیتال متمرکز است. سرمایه گذاری کردن FarEye، یک پلت فرم پیشرو برای ارکستراسیون لجستیک ، از بدو تأسیس تاکنون فعالیت می کند همراه با شرکت های پستی و در روز جهانی پست امروز به تغییرات دهه گذشته نگاه می کند. با استفاده بیشتر از فن آوری اثبات شده ، شرکای ذی صلاح و شبکه های منطقه ای برای “آخرین مایل” ، شرکت های پستی می خواهند سهم خود را از بازار تحویل جهانی B2C ، پویا و بسیار رقابتی افزایش دهند ، که ناشی از رونق فعلی تجارت آنلاین است.

با سیستم عامل مبتنی بر یادگیری ماشین FarEye مارک های جهانی مانند UPS ، Lithuania Post و Posti برای هماهنگی ، ردیابی و بهینه سازی فرایندهای لجستیکی خود. با FarEye ، شرکت ها می توانند کالاهای تحویل خود را مشتری مدارتر انجام دهند ، زمان تحویل را تا 27 درصد کاهش دهند و بهره وری تحویل دهندگان را تا 15 درصد افزایش دهند. به عنوان مثال ، خدمات پستی و بسته بندی علی رغم محدودیت ها و تعطیلات ناشی از COVID-19 موفق شده اند عملکرد عملیاتی بسیار خوبی ارائه دهند.

کاستیتیس والانتیناس، مدیر عملیات در پست لیتوانی، توضیح داد: “هم بخش پست (از جمله خدمات پیک) و هم نیازهای مشتریان در چند ماه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده اند. مهمتر از همه ، سازگاری سریع ، شهامت تغییر و وحدت درونی برای کنار آمدن با این چالش ها لازم است. تغییراتی که در سال 2020 مشاهده کردیم دائمی است و مقدار بسته هرگز مانند قبل نخواهد بود. مردم به خرید آنلاین عادت کرده اند و برای ارسال و دریافت بسته های خود از کمدهای بسته استفاده می کنند. 42 قفسه بسته جدید در هنگام قفل ساخته شده است و ما در نظر داریم تا پایان سال جاری 284 قفسه بسته جدید LP EXPRESS در لیتوانی داشته باشیم. سبد محصولات نیز باید در چنین مواردی مورد بازنگری قرار گیرد: نیازهای جدید خدمات بسیار زیاد است. Lithuania Post قصد دارد خدماتی مانند تحویل در همان روز ، تحویل به قفسه های بسته با فرکانس روزانه بالاتر و گسترش نمونه کارها خدمات Mobile Postman را توسعه و گسترش دهد.

همچنین کوشال نهاتامدیر عامل و بنیانگذار FarEye، درباره تغییرات اظهار نظر کرد: “علیرغم تغییرات مداوم در بخش ما ، صنعت پست دائماً خود را از نو اختراع می کند. علی رغم کاهش جهانی نامه های پستی ، این حجم تا حدی با رشد خرده فروشی آنلاین جبران شد. در دنیای آنلاین امروز ، تجربه یک برند تا حد زیادی توسط تدارکات آن تعیین می شود. برای مقیاس گذاری و پایداری رشد ، تلفیق فناوری مناسب مهمترین نیاز برای موفقیت است. FarEye امکان ایجاد جذاب و مرتبط با برند را برای شرکت های پستی فراهم می کند و تجارب مشتری شخصی شده که به نوبه خود به مشتریان آنها کمک خواهد کرد تا رشد تجارت را افزایش دهند و از وفاداری به برند اطمینان حاصل کنند. “

همچنین تخمین زده می شود که تحویل بسته “آخرین مایل” تا سال 2025 به 62 میلیون دلار افزایش یابد. با سرمایه گذاری در فناوری مانند برنامه های وفاداری و پاداش ، مارک های تجاری می توانند با درگیر کردن مشتریان در هر دو سطح عاطفی و احساسی ، یکپارچه تجربه های آنلاین و آفلاین را ارائه دهند در سطح معاملات لحاظ کنید.

Tommi Kässi ، معاون رئیس جمهور برای مشتریان بزرگ داخلی ، بسته بندی و تجارت الکترونیکی در Posti، آن را به همان روش می بیند: “در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، ما شاهد رشد تحویل بسته بیش از 32٪ در فنلاند و کشورهای بالتیک و همچنین افزایش تقاضا برای تحویل منازل هستیم. برای پاسخگویی به این تقاضا و نیازهای جدید مشتریانمان ، ما به راه حل های قابل انعطاف و قابل اجرا مانند FarEye نیاز داریم. “

“راه حلهای مبتنی بر ابر همه کاره ، قابل تنظیم ، کاربرپسند ، کاربر پسند API ، سنگ بنای استراتژی مدرن سازی ما برای ICT و برنامه های قدیمی است و FarEye کاملاً متناسب است” ، اضافه جوناس هاگنر، CTO از پوستی، اضافه.

درباره FarEye
https://www.getfareye.com

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1231863/FarEye_Logo.jpg

لینک های مربوطه

https://www.getfareye.com

SOURCE FarEye

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.