رفتن به نوشته‌ها

DMARC ، DKIM و SPF چیست؟ چرا شرکت شما باید آنها را اتخاذ کند؟

کوریتیبا ، برزیل ، 9 اکتبر 2020 /PRNewswire / – DMARC ، SPF و DKIM پروتکل های احراز هویت و اعتبار سنجی ایمیل هستند. اینها فناوری هایی هستند که امنیت ایمیل شرکت شما را بهبود می بخشند و همچنین اطمینان می دهند که سرعت یا ظرفیت تحویل ایمیل ها را بهبود می بخشید. همه آنها باید در DNS نام دامنه شما مستقر شوند.

دروغ نخواهیم گفت استفاده از DMARC ، SPF و DKIM ممکن است کار ساده ای نباشد. اما بسیار ارزشمند است و برای تسهیل آن ، ابزارهایی وجود دارد که تصویب این پروتکل ها را ساده می کند ، مانند Gatefy Anti-Fraud Protection.

وقتی اهمیت SPF ، DKIM و DMARC و چگونگی تکمیل و عملکرد محافظت در برابر ایمیل را درک کردید ، می فهمید که ارزش دارد در یادگیری درباره آنها و نحوه استفاده از آنها سرمایه گذاری کنید.

برای شروع ، SPF چیست؟

Sender Policy Framework (SPF) یک پروتکل امنیتی ایمیل است که به شرکت اجازه می دهد تعیین کند چه کسی می تواند از دامنه شما ایمیل ارسال کند. در عمل ، شرکت شما مشخص می کند که کدام آدرس IP می تواند از دامنه شما ایمیل ارسال کند.

SPF به طور گسترده ای برای جلوگیری از حملات جعل هویت استفاده می شود ، وقتی کسی سعی می کند از دامنه شما با تظاهر به خود شما استفاده کند. یعنی یک راه حل عالی برای مبارزه با فیشینگ ، مهندسی اجتماعی و هرزنامه ها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SPF ، اینجا کلیک کنید.

DKIM چیست؟

نامه شناسایی شده DomainKeys (DKIM) یک پروتکل محافظت از طریق ایمیل مبتنی بر رمزگذاری است. این تضمین می کند که محتوای ایمیل قانونی و معتبر است. یعنی مصالحه و نقض نشده است.

در عمل ، DKIM با استفاده از یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی کار می کند. از کلید خصوصی برای رمزگذاری یک امضا در عناوین ایمیل های خروجی استفاده می شود. از طرف دیگر ، کلید عمومی ، منتشر شده در DNS یک دامنه ، برای رمزگشایی امضا و تأیید صحت ایمیل استفاده می شود.

DKIM به طور گسترده ای برای جلوگیری از حملات “مرد در وسط” و کمپین های BEC (تجارت ایمیل سازش) استفاده می شود ، اطمینان حاصل شود که ایمیل در طول سفر بین فرستنده و گیرنده اصلاح نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد DKIM ، اینجا کلیک کنید.

DMARC چیست؟

Domain-based Message Authentication Reporting & Conformance (DMARC) یک پروتکل امنیتی ایمیل است که از SPF و DKIM برای استاندارد سازی نحوه احراز هویت و اعتبار ایمیل استفاده می کند.

در عمل ، DMARC دستورالعمل های عملیاتی را برای سرورهای ایمیل در صورت حمله و خرابی احراز هویت ارائه می دهد. علاوه بر این ، DMARC گزارش هایی را به صاحب دامنه ارائه می دهد و به وی اجازه می دهد بر استفاده از دامنه و نام تجاری خود قابل مشاهده و کنترل باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد DMARC ، اینجا کلیک کنید.

چرا شرکت شما باید از DMARC ، SPF و DKIM استفاده کند

نامه الکترونیکی به قدری محبوب است که به اصلی ترین عامل تهدیدات سایبری تبدیل شده است. برای مثال ، از داده های Verizon اشاره شده است که از هر 10 تلاش برای آلوده سازی با استفاده از بدافزار ، 9 مورد از طریق ایمیل اتفاق می افتد.

طبق FBI ، کلاهبرداری فیشینگ (phishing) که معمولاً از طریق نامه های الکترونیکی رخ می دهد ، متعهدترین نوع جرایم اینترنتی در جهان است.

علاوه بر این ، حملات BEC تقریبا نیمی از خسارات ناشی از حملات سایبری در سال گذشته را تشکیل می دهد. در سال 2019 ، ضربات BEC باعث از دست دادن 1.7 دلار بیلیون.

به عبارت دیگر ، یکی از دلایل اصلی پذیرش DMARC ، SPF و DKIM دقیقاً مبارزه و شناسایی تهدیداتی مانند هرزنامه ، فیشینگ ، BEC ، جعل هویت و کلاهبرداری در سطح C است.

این سه پروتکل امنیتی ایمیل با هم مانع از استفاده مارک شرکت شما در کلاهبرداری و کلاهبرداری می شوند که می تواند بر کارمندان ، مشتریان و شرکای شما تأثیر بگذارد.

دلایل دیگر استقرار DMARC ، SPF و DKIM عبارتند از: اطمینان از معتبر بودن ایمیل های شما ، کسب دید در دامنه و حتی بهبود قابلیت های ارسال ایمیل.

دولت های چندین کشور DMARC را پذیرفته اند

در سال های اخیر ، دولت های چندین کشور سرمایه گذاری زیادی در تصویب DMARC انجام داده اند.

همه چیز با انگلستان در سال 2016 آغاز شد و سازمان های دولتی را ملزم به اجرای DMARC و سایر پروتکل های امنیتی ایمیل کرد.

در سال 2017 ، نوبت به ایالات متحده رسید. در سال 2018 ، دولت های هلند و نیوزیلند نیز در مورد تصویب DMARC همان شرط را مطرح کردند. در سال 2019 ، استرالیا نیز.

در سال 2020 ، کانادا و دانمارک سیاست اتخاذ گسترده حفاظت از دامنه های ایمیل دولت را اجرا می کنند.

اتفاقاً ، به دلیل DMARC ، انگلستان در طی یک سال از ورود حدود 80 میلیون ایمیل جعلی به دامنه های دولت جلوگیری کرده است. این یک عدد چشمگیر است.

اگر دولت ها از DMARC استفاده می کنند ، چرا شرکت شما نیز نمی تواند آن را تصویب کند؟

نحوه استقرار DMARC ، DKIM و SPF

ما همیشه توصیه می کنیم که اجرای DMARC ، DKIM و SPF به صورت مرحله ای انجام شود. ساده ترین راه این است که با SPF شروع کنید ، سپس به DKIM بروید و در آخر DMARC را انتخاب کنید.

برای جلوگیری از خطاهای پیکربندی و اتلاف وقت و هزینه ، باید پروتکل ها را به طور دقیق مطالعه کنید. در واقع پیکربندی DMARC و DKIM شناخته شده است.

خبر خوب این است که راه حل هایی وجود دارد که این استقرار را تسهیل می کند. با کمک Gatefy Anti-Fraud Protection، شرکت شما به راحتی و به سرعت DMARC ، DKIM و SPF را تصویب می کند. خیلی ساده است.

به این ترتیب ، شما بر دامنه های خود از جمله دریافت اطلاعات مربوط به هر فعالیت مخربی که ممکن است بر کارمندان ، مشتریان و شرکای شما تأثیر بگذارد ، قابل مشاهده و کنترل هستید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gatefy ، به gatefy.com مراجعه کنید و یا با شماره 4140 4042-8280 تماس بگیرید.

منبع GATEFY

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1310240/Logo_Gatefy.jpg

منبع گیتفی

لینک های مربوطه

http://gatefy.com

منبع گیتفی

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.