رفتن به نوشته‌ها

بازار سهام تصاویر و فیلم های جهانی (2020 تا 2025)

DUBLIN، 9 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار تصاویر و فیلم های سهام – چشم انداز جهانی و پیش بینی 2020-2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار سهام تصاویر و فیلم ها با نرخ CAGR نزدیک به 5٪ در دوره 2019-2025 رشد کند.

صنعت تصاویر و فیلم های سهام جهانی دستخوش تغییرات گسترده ای شده است. دوربین های دیجیتال این موقعیت را به دست گرفته اند و باعث ایجاد دیوانگی عکاسی سهام در بین آماتورها شده اند. ظهور اینترنت در سراسر جهان منجر به بارگیری غیرقانونی تصاویر شده است. بینگ و گوگل تهیه تصاویر رایگان را آسان تر از همیشه می کنند و آنهایی را که دارای مجوز Creative Commons هستند و امکان استفاده گسترده از اسکناس را فراهم می کنند ، پول را برای آن پرداخت می کنند. این عوامل باعث پایین آمدن قیمت تصاویر سهام شده است. در حال حاضر ، عکاسان حرفه ای که حلقه نجات صنعت هستند ، از تولید آنها خودداری می کنند. با این حال ، از آنجا که تصاویر بصری نقش مهمی در زندگی مصرف کننده دارند و این واقعیت که جهان نمی تواند با تجارت و ارتباطات پیش برود ، تقاضای تصاویر سهام هرگز از بین نخواهد رفت.

که در مارس 2020در حالی که به نظر می رسد بیشتر جهان در حال قفل شدن است ، تقاضای محتوای سهام با شدت بیشتری روبرو می شود و اقتصاد جهانی به سمت رکود اقتصادی سوق پیدا می کند. با بسته شدن مشاغل مختلف از شرکت ها گرفته تا فروشگاه های مادر و پاپ ، یا قطع کلیه هزینه های غیر ضروری از جمله بودجه بازاریابی ، مناطقی که از بزرگترین خریداران فیلم و تصاویر مانند کشورهای اروپایی هستند ، و ایالات متحده شروع به کاهش هزینه های خود کردند. خرج می کند تلاش های مربوط به برند سازی به تأخیر افتاده بود و کمپین های تولیدی و آژانس های خلاق کمپین ها و برنامه های زنده زنده متوقف شدند.

عوامل زیر احتمالاً در رشد بازار تصاویر و فیلم های سهام در دوره پیش بینی نقش دارند:

  • تولید انیمیشن فوق العاده اولویت می یابد
  • نفوذ فناوری Blockchain
  • مسائل اجتماعی ترامپ مصرف گرایی بی فکر
  • AI و ML در محتوای سهام

این مطالعه سناریوی موجود در بازار تصاویر و فیلم های سهام و پویایی بازار آن را برای دوره 2019-2025 در نظر گرفته است. این مقاله مروری دقیق بر چندین عامل رشد ، محدودیت ها و روند رشد بازار را در بر می گیرد. این گزارش هم جنبه تقاضا و هم عرضه بازار را ارائه می دهد. این شرکت های پیشرو و سایر شرکت های برجسته فعال در بازار را نمایه و بررسی می کند.

این گزارش تحقیق شامل تقسیم بندی دقیق توسط کاربران نهایی ، محصول ، مجوز ، منبع ، برنامه ، جغرافیا است. سواد بصری پررونق مخاطبان جهانی تقاضای تصاویر سهام را پیش می برد. با رشد خریدهای آنلاین در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، تصاویر دیدنی قوی در حال تبدیل شدن به پیش شرط صنعت تجارت الکترونیکی هستند. همه گیری تغییرات زیادی در بازار در همه جنبه های بازاریابی و تبلیغات ایجاد کرده است. تقریباً 80٪ بازاریابان تحت فشار هستند تا اثربخشی محتوای بصری را از طریق بازگشت سرمایه نشان دهند. بنابراین ، چندین بازیکن تجارت الکترونیکی به تصاویر عکس استودیوی زمینه سفید وابسته هستند و در نتیجه نیاز به افزودن زمینه بدون هزینه های سنگین را افزایش می دهند.

انتظار می رود بازار جهانی فیلم های سهام در دوره پیش بینی با CAGR بیش از 5 درصد رشد کند. طی سالهای گذشته فیلم ها رشد فوق العاده ای داشته اند. به دلیل کم توجهی مصرف کنندگان مدرن و پیمایش مداوم از طریق فیدهای اجتماعی برای مدت زمان طولانی ، فیلم ها در مقیاس وسیعی نور روز را می بینند. مشاغل به دلیل افزایش تقاضا برای محتوای ویدئویی انسانی ، غنی از احساسات ، در این بازار سرمایه گذاری می کنند. استفاده از b-roll بازار ویدیوهای سهام را بیشتر باز کرده است. مارک ها با ترسیم نقشه مارک ها از طریق روایت ، سعی در معرفی ایده های بزرگ در بین مصرف کنندگان دارند.

محبوبیت تصاویر RM در حال کم رنگ شدن است. در اواخر سال 2019 ، Getty Images ، بزرگترین بازیکن ارائه دهنده این مجوز اعلام کرد که قصد دارد مجموعه خلاقیت RM خود را در سال 2020 به طور مداوم کنار بگذارد تا روی پیشنهادات RF خود تمرکز کند. در حالی که تعداد کمی آژانس کوچک و متوسط ​​وجود دارد که آنها را ارائه می دهند ، رشد این بخش در حال کند شدن است. مجوز با هجوم همه گیر ، شاهد ضعیف شدن بود. با این حال ، رشد پایدار اقتصادی پس از فروپاشی همه گیر باعث صرف هزینه تصاویر با کیفیت خواهد شد ، که با توجه به نیاز به جلوگیری از رقیق شدن نام تجاری شدت می یابد.

بحران COVID-19 برخی از تغییراتی را که در صنعت بازاریابی در جریان بود تسریع کرده است. با بحران ایجاد هرچه دیجیتال و افزایش تجارت الکترونیکی در میان شرکت های کوچکتر ، فرصت های موثرتر برای تصاویر و فیلم های سهام و اثبات ارزش آنها از بین رفته است. بازاریابان برای ایجاد تجربه بیشتر و جلب تعامل بیشتر مشتری با محتوا ، لایه های بیشتری از تعامل را در طراحی وب اضافه می کنند. این امر منجر به استفاده از همه موارد از پخش خودکار ویدیو گرفته تا اینفوگرافیک های تعاملی گرفته تا عناصر UI شده است. بازاریابی عصبی همچنین به ویژه در میان بازاریاب های دیجیتال که به طور سنتی از نماها ، عمق پیمایش ، هدایت ها ، اشتراک ها و اشتراک های اجتماعی برای اندازه گیری عملکرد کمپین استفاده می کنند ، مورد توجه قرار گرفته است.

با ظهور تعداد زیادی از مارک های تجاری ، جذابیت macrostock در حال رشد است. با این حال ، ظهور Microstock ، پایگاه مشتری آژانس های Macrostock را از بین برد. با گرایش جهانیان به سمت محتوای شخصی شده و مارک هایی که ایجاد USP خود را دشوار می دانند ، آنها به طور فزاینده ای در حال بررسی محتوای خود هستند و هدفشان ارائه تصاویر متناسب با مشتریانشان است. این روندها به احتمال زیاد تقاضای آژانس های ماکرواستاک را برانگیخته است. از طرف دیگر ، Microstock از نظر نوآوری و استفاده از فناوری جدید تصویر به سرعت عمل می کند. آژانس های Macrostock به دلیل تلاش هایی که در زمینه ایجاد زمینه های جدید مانند ابتکار عمل برای مشارکت درخشان با شرکت های فناوری ، شبکه های اجتماعی ، سیستم عامل های انتشار وجود دارد ، در حال فعالیت هستند. ظهور شبکه جهانی وب شلوغی از مشاغل جدید بسیار دیجیتالی را به همراه داشت که برای تلاش های آفلاین خود نیاز به حضور آنلاین قوی و وثیقه بازاریابی داشتند. Microstock در میان کشورهای آگاه به ارزش که بیشتر در زیر چتر در حال توسعه قرار دارند ، از جمله محبوبیت بیشتری دارد هند.

بازار تجاری شاهد تغییر بیلبوردها به رسانه های دیجیتال و تلویزیون است زیرا مصرف کنندگان وقت بیشتری را در خانه به ترجمه فرصت های مبتنی بر صفحه می گذرانند. بازار تصاویر تجاری سهام در بحبوحه اختلال قرار دارد. با این حال ، تعداد کمی از ذینفعان صنعت می فهمند که سرعت تحول برای تأمین تغییرات چقدر سریع است. دیجیتال سازی در حال تغییر همه چیز و هدایت مکالمات در رسانه ها و سیستم عامل ها و ایجاد یک دسته کاملا جدید برای تصاویر است. این میزان تقاضا از رسانه های سنتی مبتنی بر کاغذ و الکترونیک را کاهش می دهد. تقاضا فقط در زیرساخت های دیجیتال در حال افزایش است که در اکثر موارد ماندگاری تصاویر بسیار کوتاه است.

فروشندگان برجسته

  • Adobe Stock
  • بررسی اجمالی تجارت
  • پیشنهادات محصول
  • نقاط قوت کلیدی
  • استراتژی های کلیدی
  • فرصت های کلیدی
  • گتی ایماژ
  • گروه ویژوال چین (VCG)
  • شاتر استوک

سایر فروشندگان برجسته

  • 123RF
  • بررسی اجمالی تجارت
  • پیشنهادات محصول
  • استراتژی های کلیدی
  • نقاط قوت کلیدی
  • خبرگزاری فرانسه (خبرگزاری فرانسه)
  • Agefotostock
  • عالمی
  • تصاویر AP
  • لیست هنری
  • می توانید عکس های سهام داشته باشید
  • کوینافوتو
  • مرگ بر سهام
  • Depositphotos
  • حل کنید
  • زمان خواب
  • اخبار شرق
  • انواتو
  • Fotosearch
  • تصور کنید چین
  • پرونده اصلی
  • آژانس مگا
  • نیوزکام
  • فوتوفولیو
  • پیکسا
  • حوض 5
  • عکس روابط عمومی
  • تصاویر Redux
  • تصاویر رویترز
  • رسانه SilverHub
  • سهامدار
  • SuStock Videotock
  • تصاویر بازار
  • ویدئو
  • پیکسل ها
  • NHK Video Bank
  • اخبار نیپون
  • آرایه حرکت
  • سد داستانها
  • WENN
  • مطبوعات ZUMA

س Keyالات اصلی پاسخ داده شده:

  • انتظار می رود اندازه بازار بازار تصاویر و فیلم های سهام جهانی در سال 2025 چقدر باشد؟
  • عوامل موثر در رشد بازار چیست؟
  • محرک ها ، روندها و محدودیت ها در بازار چیست؟
  • فروشندگان پیشرو چه کسانی هستند و سهم آنها در بازار چقدر است؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 روش تحقیق

2 هدف تحقیق

3 فرایند تحقیق

4 محدوده و پوشش
4.1 تعریف بازار
4.1.1 گنجاندن
4.1.2 موارد استثنا
4.2 سال پایه
4.3 محدوده مطالعه
4.4 بخشهای بازار
4.4.1 تقسیم بازار بر اساس محصول
4.4.2 تقسیم بازار با مجوز
4.4.3 تقسیم بازار براساس برنامه
4.4.4 تقسیم بازار بر اساس منبع
4.4.5 تقسیم بازار توسط کاربر نهایی
4.4.6 تقسیم بازار توسط جغرافیا

5 گزارش مفروضات و هشدارها
5.1 هشدارهای کلیدی
5.2 تبدیل ارز
5.3 مشتق بازار

6 بازار در یک نگاه

7 مقدمه
7.1 بررسی اجمالی
7.2 تعمیق روابط اقتصادی جهانی
7.3 بازار سهام و تصاویر جهانی سهام: یک نمای کلی
7.3.1 مدل تجاری
7.3.2 چشم انداز جهانی رسانه
7.4 تأثیر COVID-19
7.4.1 تغییر مدلهای نمایندگی

8 فرصت و روند بازار
8.1 تولید انیمیشن فوق العاده اولویت دارد
8.2 ورود فناوری Blockchain
8.3 موضوعات اجتماعی مصرف گرایی بدون فکر ترامپ
8.4 AI و ML محتوای موجود در انبار
8.5 نیرو گرفتن از طریق معاملات توزیع
8.6 رشد ادغام های سیستم عامل
8.7 سهام موبایل براق شدن خود را از دست می دهد
8.8 تغییر سریع به قالب های عمودی
8.9 محتوای بدون سرنشین در هنرهای تجسمی

9 فعال کننده رشد بازار
9.1 رشد جوامع دیجیتال در اکوسیستم بیش از حد متصل
9.2 اصالت روح تازه ای می بخشد
9.3 تجدید اختراع داستان سرایی
9.4 نمایش های اجتماعی Buzz موجود در انبار را حفظ می کند
9.5 رشد اتوماسیون و شخصی سازی محتوا
9.6 ارزش روزنامه نگاری بهبود می یابد

10 محدودیت بازار
10.1 شیفت در فرهنگ دیجیتال
10.2 تکثیر تجارت اجتماعی قابل خرید
10.3 نقض حق چاپ و نقض مجوزها
10.4 جلوه تصاویر
10.5 مدل تجاری ناپایدار
10.6 UGC خوردن در بازار
10.7 فیلم گرفتگی صوتی

11 منظره بازار
11.1 اندازه بازار و پیش بینی
11.2 تجزیه و تحلیل پنج نیرو
11.2.1 تهدید ورود تازه واردان
11.2.2 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
11.2.3 قدرت چانه زنی خریداران
11.2.4 تهدید به جایگزین ها
11.2.5 رقابت رقابتی

12 محصول
12.1 عکس فوری و موتور رشد
12.2 بررسی اجمالی بازار
12.3 سهام سهام
12.3.1 اندازه بازار و پیش بینی
12.4 سهام فیلم
12.4.1 اندازه بازار و پیش بینی

13 منبع
13.1 موتور عکس فوری و رشد بازار
13.2 بررسی اجمالی بازار
13.3 Macrostock
13.3.1 اندازه بازار و پیش بینی
13.3.2 تصاویر
13.3.3 فیلم ها
13.4 Microstock
13.4.1 اندازه بازار و پیش بینی
13.4.2 تصاویر
13.4.3 فیلم ها

14 برنامه
14.1 موتور عکس فوری و رشد بازار
14.2 بررسی اجمالی بازار
14.3 تجاری
14.3.1 اندازه بازار و پیش بینی
14.4 تحریریه
14.4.1 اندازه بازار و پیش بینی

15 کاربر نهایی
15.1 عکس فوری و موتور رشد
15.2 بررسی اجمالی بازار
15.3 بازاریاب
15.3.1 اندازه بازار و پیش بینی
15.4 فیلم و تهیه کنندگان تلویزیون
15.4.1 اندازه بازار و پیش بینی
15.5 شرکت های رسانه ای و انتشاراتی
15.5.1 اندازه بازار و پیش بینی
15.6 مشاغل و سازندگان فردی
15.6.1 اندازه بازار و پیش بینی

16 مجوز
16.1 عکس فوری و موتور رشد
16.2 بررسی اجمالی بازار
16.3 RM
16.3.1 اندازه بازار و پیش بینی
16.3.2 تصاویر
16.3.3 فیلم ها
16.4 RF
16.4.1 اندازه بازار و پیش بینی
16.4.2 تصاویر
16.4.3 فیلم ها

17 جغرافیا
17.1 عکس فوری و موتور رشد
17.2 بررسی اجمالی بازار

18 آمریکای شمالی
18.1 اندازه بازار و پیش بینی
18.2 کشورهای کلیدی
18.3 ایالات متحده
18.4 کانادا

19 اروپا
19.1 اندازه بازار و پیش بینی
19.2 کشورهای کلیدی
19.3 انگلستان
19.4 آلمان
19.5 فرانسه
19.6 اسپانیا
19.7 روسیه
19.8 ایتالیا
19.9 سوئد
19.10 سوئیس
19.11 بلژیک
19.12 هلند
19.13 لهستان
19.14 ترکیه

20 APAC
20.1 اندازه بازار و پیش بینی
20.2 کشورهای کلیدی
20.3 چین
20.4 هند
20.5 ژاپن
20.6 استرالیا
20.7 کره جنوبی
20.8 اندونزی
20.9 تایوان
20.10 فیلیپین
20.11 نیوزیلند
20.12 مالزی
20.13 تایلند

21 خاورمیانه و آفریقا
21.1 اندازه بازار و پیش بینی
21.2 کشورهای کلیدی
21.3 امارات
21.4 آفریقای جنوبی
21.5 عربستان سعودی
21.6 مصر
21.7 نیجریه

22 آمریکای لاتین
22.1 اندازه بازار و پیش بینی
22.2 کشورهای کلیدی
22.3 برزیل
22.4 مکزیک
22.5 آرژانتین
22.6 کلمبیا
22.7 شیلی
22.8 پرو

23 منظره رقابتی
23.1 بررسی اجمالی رقابت
23.2 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار

24 نمایه اصلی شرکت

25 فروشنده برجسته دیگر

26 خلاصه گزارش
26.1 غذاهای کلیدی
26.2 توصیه های استراتژیک

27 خلاصه کمی
27.1 بازار توسط جغرافیا
27.2 بازار توسط کاربر نهایی
27.3 بازار از طریق تحویل
27.4 بازار بر اساس منبع
27.5 بازار توسط محصول
27.6 بازار با استفاده از برنامه

28 ضمیمه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/21502n مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.