رفتن به نوشته‌ها

لوکوس 2 میلیون یورو در توسعه سیستم های هوشمند لجستیکی سرمایه گذاری می کند که میزان انتشار کربن را به حداقل می رساند

پس از موفقیت در آمریکای شمالی ، آسیای جنوب شرقی و هندوستان ، لوکوس قصد دارد راه حل های هوشمندانه لجستیکی خود را به مشتریان در اروپا ارائه دهد.

SAN FRANCISCO ، 8 اکتبر 2020 / PRNewswire / – لوکوس ، ارائه دهنده نرم افزار جهانی B2B به عنوان یک سرویس (SaaS) که تصمیمات انسان را در سیستم های لجستیک به طور خودکار انجام می دهد ، سرمایه گذاری 2 میلیون نفر را اعلام کرده است یورو برای توسعه محصولات و فعالیت های خود در اروپا. راه حل های تدارکاتی هوشمند این شرکت به کاهش انتشار کربن و بهبود بهره وری عملیاتی کمک می کند.

لوکوس از روش های یادگیری ماشین عمیق و الگوریتم های اختصاصی برای ارائه راه حل های لجستیکی هوشمند مانند بهینه سازی مسیر ، ردیابی در زمان واقعی ، پردازش و تجزیه و تحلیل داده های دریافتی ، بهینه سازی نقاط جمع آوری اطلاعات و توزیع و کارکرد خودرو استفاده می کند. علاوه بر این ، Locus به شرکت ها کمک می کند تا شبکه لجستیک چند رشته ای خود را با استفاده از خدمات مشاوره استراتژیک خود بهینه کنند.

“با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 ، زنجیره های تدارکات در اروپا از هر زمان دیگری پویاتر هستند و پیوندهای مختلف آنها بیشتر به هم پیوسته است. نیشیت راستوگی ، مدیرعامل Locus می گوید ، برای تأمین موثر این تقاضای پویا ، شرکت ها به تصمیم گیری خودکار با فرکانس بالا نیاز دارند.نیشیت راستوگی) – من از هند به لندن نقل مکان کردم که اروپا در حال تبدیل شدن به یکی از مناطق اصلی ما است و ما در حال سرمایه گذاری 2 میلیون یورو برای ارتقا promote راه حل های تدارکاتی هوشمند خود به بازار اروپا هستیم. به عنوان مثال ، با سیستم های Locus می توانید خریدهای آنلاین را با حداکثر 20 درصد اثر کربن کمتر انجام دهید. من از نتایجی که می توانیم در اینجا کسب کنیم بسیار الهام گرفته ام. ”

این شرکت در حال حاضر با مشتریان عمده در سراسر جنوب شرقی آسیا ، آمریکای شمالی ، اروپا و هندوستان همکاری می کند. تیم مدیریت ارشد این شرکت ، از جمله مدیران ارشد آمازون وب سرویس (AWS) ، بارکلیز کپیتال ، گوگل و بلو دارت (زیرمجموعه DHL) و همچنین دانشمندان داده از دانشگاه کارنگی ملون و دانشگاه ایلینوی هستند.

لوکوس جلب کرد 29 دلار میلیون نفر از سرمایه گذاران ردیف 1 از جمله پروژه هایی مانند Falcon Edge ، Tiger Global ، Blume Ventures ، Exfinity Venture Partners و growX.

“افزایش چشمگیری در تجارت الکترونیکی و فروش همه کانال در سراسر جهان وجود دارد. همه گیری COVID-19 فقط این روند را تسریع کرده است. در اروپا همه چیز یکسان است. یک بستر تصمیم گیری مانند Locus می تواند برای شرکت هایی که به دنبال راه حل های تدارکاتی هستند که انعطاف پذیری عملیاتی را فراهم می کند و رضایت مشتری را بهبود می بخشد ، بسیار ارزشمند باشد. علاوه بر این ، راه حل های Locus به شرکت ها کمک می کند تا اثر کربن خود را کاهش دهند. اثربخشی آخرین راه حل های فنی Locus به جغرافیای کاربرد آنها بستگی ندارد. ما تلاش می کنیم تا وضعیت اروپا را به سمت بهتر تغییر دهیم ، “گفت کریشنا هندلوال ، مدیر توسعه تجارت لوکوس (کریشنا کهندلوال)

گارتنر اخیراً در تحقیق “Hype Cycle for Transport Transport، 2020” این شرکت را به عنوان “تامین کننده مدل” در گروه راه حلهای آخرین راه لجستیک شناخته است.1 پیش از این در راهنمای بازار گارتنر برای مسیریابی و برنامه ریزی وسایل نقلیه به عنوان “تأمین کننده نماینده” نامگذاری شده بود.2

1 گارتنر ، “چرخه هایپ برای صنعت حمل و نقل ، 2020” ، ایوار برنتز ، Venecia liu، تیری کوپرمن لو بیهان، پدرو پاچکو، 13 آگوست 2020

2 گارتنر ، ” راهنمای بازار برای طراحی و برنامه ریزی خودرو “، اسکار سانچز دوران، بارت دی موینک، 23 ژوئن 2020

درباره لوکوس

Locus یک پلت فرم اتوماسیون لجستیک دانش بنیان است که انعطاف پذیری عملیاتی و رضایت کاربر نهایی را فراهم می کند.

این پلتفرم از روش های یادگیری ماشین عمیق و الگوریتم های اختصاصی برای ارائه راه حل های لجستیکی هوشمند به مشتریان شرکت استفاده می کند. Locus روزانه بیش از دو میلیون زایمان در سراسر جنوب شرقی آسیا ، هندوستان ، اروپا و آمریکای شمالی فراهم می کند. برای اطلاعات بیشتر به Locus مراجعه کنید.

مخاطبین را فشار دهید:
[email protected]

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1197609/Locus_Logo.jpg

منبع منبع

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.