رفتن به نوشته‌ها

بازار اطلاعات افزوده جهانی (2020 تا 2027)

DUBLIN، 7 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “پیش بینی بازار اطلاعات افزایش یافته تا سال 2027 – تأثیر COVID-19 و تحلیل جهانی توسط فناوری ، اندازه سازمانی ، کاربر نهایی و جغرافیا” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

بر اساس این گزارش ، ارزش بازار بود 7،084،4 میلیون دلار آمریکا در سال 2019 پیش بینی می شود که به آن برسد 74،619.2 میلیون دلار آمریکا تا سال 2027؛ انتظار می رود از 2020 تا 2027 با CAGR 35.4٪ رشد کند.

در سال 2019 ، آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار را با بیش از 30 درصد سهم در اختیار داشت و پیش بینی می شود در دوره پیش بینی سلطه خود را حفظ کند و به دنبال آن اروپا و آسیا و اقیانوسیه. پیشرفت های فناوری منجر به ایجاد یک بازار کاملاً رقابتی در منطقه شده است. جمعیت های در حال رشد با افزایش توان مصرفی بسیاری از پیشرفت های فناوری را به خود جلب می کنند. بخش الکترونیک مصرفی در منطقه شکوفا شده است. تراکم نسبتاً بالایی از دستگاه های الکترونیکی مصرفی مانند تلفن های هوشمند در منطقه وجود دارد. این احتمالاً به رشد قارچ کمک می کند آمریکای شمالی بازار اطلاعات تقویت شده. همچنین انتظار می رود رشد در بخش تجارت الکترونیکی با افزایش تمرکز رقابت بین فروشندگان برای اتخاذ فن آوری های پیشرفته برای بهبود فروش و بهره وری ، به رشد بازار در منطقه دامن بزند.

آمریکای شمالی B2C تجارت الکترونیک منطقه پیشرو در فروش است. این حدود 33٪ از کل خریدهای تجارت الکترونیکی در سراسر جهان را نشان می دهد. رشد خرده فروشی آنلاین به دلیل نفوذ زیاد اینترنت در است آمریکای شمالی. نفوذ بالای اینترنت در منطقه تقاضا برای صنعت تجارت الکترونیکی را برانگیخته است ، که به نوبه خود نیاز به اطلاعات پیشرفته را در تصمیم گیری های پیچیده ، برنامه ریزی پیش بینی موجودی کالا و درک نیاز مشتری تقویت می کند.

در سال 2019 ، اروپا در بازار اطلاعات تقویت شده با سهم 23.8٪ در جایگاه دوم ایستاد و پیش بینی می شود از سال 2020 تا 2027 شاهد CAGR ثابت باشد. اروپا شامل چندین اقتصاد توسعه یافته و در حال توسعه است ، مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس ، و روسیه. اروپای غربی به دلیل بهبود شرایط زندگی مشهور است ، زیرا ساکنان سطح درآمد بالاتری را تجربه می کنند. این یکی از ثروتمندترین مناطق در قاره است اروپا، با تولید ناخالص داخلی بیشتر از سایر بخشها. سال 2019 نتایج امیدوار کننده ای را برای سرمایه گذاری های فناوری در نشان داد اروپا به رغم کاهش رشد اقتصادی انگلیس و اتحادیه اروپا ، فناوری اروپا همچنان به شکستن رکوردها ادامه داد.

شرکت ها برای گسترش ردپای خود در سراسر جهان و پاسخگویی به تقاضای فزاینده ، استراتژی های غیرآلی بازار را در پیش می گیرند. فعالان بازار اطلاعات پیشرفته عمدتا بر روی استراتژی کسب تمرکز می کنند تا تجارت خود را گسترش دهند و نام تجاری خود را در سطح جهانی حفظ کنند. به عنوان مثال ، در سال 2020 ، شرکای اروپایی کوکاکولا (CCEP) توافقی را با همکاری IBM امضا کردند تا تحول خود را به یک محیط ابر ترکیبی باز با استفاده از Red Hat OpenShift و Red Hat Enterprise Linux افزایش دهد. این اقدام برای کاهش هزینه های عملیاتی ، افزایش انعطاف پذیری فناوری اطلاعات و افزایش قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعات و هوش مصنوعی (AI) در کارهای روزمره انجام شده است تا بصیرت های تجاری بیشتری را ارائه دهد و خدمات بیشتری را به میلیون ها مشتری خود ارائه دهد.

تأثیر COVID-19 در بازار اطلاعات تقویت شده

طبق آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی ، ایالات متحده ، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلستان، روسیه، بوقلمون، برزیل، ایران، و چین برخی از کشورهای آسیب دیده به دلیل شیوع COVID-19 هستند. اولین شیوع این بیماری در سال بود ووهان ، چین، در حین دسامبر 2019، و از آن زمان ، با سرعت بالایی در سراسر کره زمین گسترش یافته است. بحران COVID-19 صنایع جهان را تحت تأثیر قرار داده است و پیش بینی می شود اقتصاد جهانی در سال 2020 بیشترین آسیب را ببیند که احتمالاً در سال 2021 نیز تأثیرگذار خواهد بود.

این شیوع اختلالات قابل توجهی در صنایع اولیه مانند تدارکات ، خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ایجاد کرده است. کاهش شدید تجارت بین المللی بر رشد اقتصاد جهانی تأثیر منفی می گذارد. تعطیلی کارخانه ، ممنوعیت سفر ، ممنوعیت تجارت و مسدود شدن مرزها برای مبارزه و مهار شیوع ، تأثیرات نامطلوبی بر مشاغل گذاشته است. تأثیر شیوع COVID-19 در رشد جهانی بازار اطلاعات تقویت شده در کشورها / مناطق مختلف در بخشهای زیر شرح داده شده است.

دلایل خرید:

  • اولویت های اصلی کسب و کار را برای کمک به شرکت ها در جهت تنظیم مجدد استراتژی های تجاری خود برجسته می کند.
  • یافته ها و توصیه های کلیدی روند مهم پیش رونده صنعت را در بازار اطلاعات تقویت شده برجسته می کند ، در نتیجه به بازیکنان امکان می دهد استراتژی های بلند مدت موثر داشته باشند.
  • برنامه های توسعه مشاغل را با استفاده از رشد چشمگیر بازارهای توسعه یافته و نوظهور توسعه / اصلاح کنید.
  • بررسی دقیق و عمیق روند بازار جهانی و چشم انداز همراه با عوامل محرک بازار و همچنین عوامل بازدارنده آن.
  • فرایند تصمیم گیری را با درک استراتژیهایی که مورد توجه تجاری هستند با توجه به فناوری و نوع راه حل ، تقویت کنید.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه

2. غذاهای کلیدی

3. روش تحقیق
3.1 پوشش
3.2 تحقیقات ثانویه
3.3 تحقیقات اولیه

4. چشم انداز بازار اطلاعات تقویت شده
4.1 بررسی اجمالی بازار
4.2 تجزیه و تحلیل آفات
4.2.1 آمریکای شمالی
4.2.2 اروپا
4.2.3 آسیا و اقیانوسیه
4.2.4 خاورمیانه & آفریقا
4.2.5 آمریکای جنوبی
4.3 تجزیه و تحلیل اکوسیستم
4.4 نظرات کارشناسان

5. بازار اطلاعات تقویت شده – پویایی کلیدی بازار
5.1 رانندگان بازار
5.1.1 افزایش در تصویب اطلاعات پیشرفته توسط شرکت ها برای به دست آوردن بهترین نتایج
5.1.2 افزایش در اجرای تجزیه و تحلیل افزایش در ابزارهای هوش تجاری
5.2 محدودیت های بازار
5.2.1 تعداد محدود مهارت در زمینه پیاده سازی هوش افزوده
5.3 فرصت های بازار
5.3.1 تصویب هوش افزوده برای هوش دیجیتال
5.4 روندهای آینده
5.4.1 توسعه فروشگاههای راحتی کاملاً خودکار
5.5 تجزیه و تحلیل تأثیر رانندگان و محدودیت ها

6. بازار اطلاعات تقویت شده – تجزیه و تحلیل بازار جهانی
6.1 بررسی اجمالی بازار اطلاعات هوشمند
6.2 بازار اطلاعات افزوده – درآمد و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
6.3 موقعیت یابی در بازار – بازیکنان کلیدی جهانی

7. تجزیه و تحلیل بازار اطلاعات هوشمند – توسط فناوری
7.1 بررسی اجمالی
7.2 تجزیه بازار اطلاعات افزایش یافته ، توسط فناوری ، 2019 و 2027
7.3 یادگیری ماشین
7.3.1 بررسی اجمالی
7.3.2 درآمد و پیش بینی بازار یادگیری ماشین تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
7.4 پردازش زبان طبیعی
7.4.1 بررسی اجمالی
7.4.2 درآمد و پیش بینی بازار پردازش زبان طبیعی تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
7.5 ماشین دید
7.5.1 بررسی اجمالی
7.5.2 درآمد بازار چشم انداز ماشین و پیش بینی تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
7.6 محاسبات آگاه از زمینه
7.6.1 بررسی اجمالی
7.6.2 درآمد و پیش بینی بازار محاسبات با آگاهی از زمینه تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)
7.7 دیگران
7.7.1 بررسی اجمالی
7.7.2 دیگران درآمد و پیش بینی بازار تا سال 2027 (میلیون دلار آمریکا)

8. تجزیه و تحلیل بازار اطلاعات هوشمند – بر اساس اندازه شرکت
8.1 بررسی اجمالی
8.2 تجزیه بازار اطلاعات افزایش یافته جهانی ، براساس اندازه شرکت ، 2019 و 2027
8.3 شرکتهای بزرگ
8.3.1 بررسی اجمالی
8.3.2 پیش بینی و تحلیل بازار شرکت های بزرگ
8.4 SME
8.4.1 بررسی اجمالی
8.4.2 پیش بینی و تحلیل بازار SMEs

9. تجزیه و تحلیل بازار اطلاعات هوشمند – توسط کاربر نهایی
9.1 بررسی اجمالی
9.2 تجزیه بازار اطلاعات افزایش یافته جهانی ، توسط کاربر نهایی ، 2019 و 2027
9.3 IT و ارتباطات از راه دور
9.3.1 بررسی اجمالی
9.3.2 پیش بینی و تحلیل بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور
9.4 خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
9.4.1 بررسی اجمالی
9.4.2 پیش بینی و تحلیل بازار خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
9.5 BFSI
9.5.1 بررسی اجمالی
9.5.2 پیش بینی و تحلیل بازار BFSI
9.6 بهداشت و درمان
9.6.1 بررسی اجمالی
9.6.2 پیش بینی و تجزیه و تحلیل بازار بهداشت و درمان
9.7 دیگران
9.7.1 بررسی اجمالی
9.7.2 سایرین پیش بینی و تحلیل بازار

10. بازار اطلاعات تقویت شده – تحلیل جغرافیایی
10.1 بررسی اجمالی
10.2 آمریکای شمالی: بازار اطلاعات تقویت شده
10.3 اروپا: بازار اطلاعات تقویت شده
10.4 APAC: بازار اطلاعات تقویت شده
10.5 MEA: بازار اطلاعات تقویت شده
10.6 SAM: بازار اطلاعات تقویت شده

11. تأثیر همه گیر COVID-19 در بازار اطلاعات تقویت شده
11.1 بررسی اجمالی
11.2 آمریکای شمالی
11.3 اروپا
11.4 آسیا و اقیانوسیه
11.5 خاورمیانه و آفریقا
11.6 آمریکای جنوبی

12. چشم انداز بازار صنعت و هوشمند سازی اطلاعات
12.1 بررسی اجمالی
12.2 ابتکار بازار
12.3 توسعه جدید

13. مشخصات شرکت
13.1 شرکت IBM
13.1.1 حقایق کلیدی
13.1.2 شرح تجارت
13.1.3 محصولات و خدمات
13.1.4 بررسی اجمالی مالی
13.1.5 تجزیه و تحلیل SWOT
13.1.6 تحولات کلیدی
13.2 شرکت مایکروسافت
13.3 SAP SE
13.4 نرم افزار TIBCO
13.5 Sisense Inc
13.6 Salesforce.com ، شرکت
13.7 QlikTech International AB
13.8 MondoBrain Inc
13.9 Cosmo Tech
13.10 مقیاس شناختی

14. ضمیمه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/j4zwft مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.