رفتن به نوشته‌ها

تحقیقات جدید گتی ایماژ نشان می دهد که علی رغم بیماری همه گیر COVID-19 ، آب و هوا و پایداری هنوز هم مهمترین نگرانی هستند

نیویورک، 7 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گتی ایماژ امروز تحقیقات جدیدی را رونمایی کرده است که نشان می دهد اقلیم، و پایداری به طور گسترده تر ، هنوز هم هستند مسائل کلیدی برای مردم حتی در میان همه گیر COVID-19. یافته ها در موج دوم تحقیق برای GPS بصری، همراه با شرکت تحقیقات بازار جهانی YouGov تکمیل شده است.

تحقیقات به روز شده Visual GPS نشان می دهد که 81٪ از مردم در سطح جهانی انتظار دارند که شرکتها باشند از محیط زیست آگاه است در تمام تبلیغات و ارتباطات آنها. حتی با وجود COVID-19 ، تقریباً تمام نکات مربوط به پایداری ، اگر بالاتر از داده های قبلی قبل از COVID-19 نباشد ، مشابه باقی مانده اند:

  • 91٪ از پاسخ دهندگان امروز گفتند که آنها معتقدند نحوه برخورد ما با سیاره ما اکنون تأثیر زیادی در کره زمین خواهد داشت آینده، در مقایسه با 92٪ از جانب جولای 2019
  • 69٪ از پاسخ دهندگان امروز گفتند که آنها همه کارهایی که می توانند انجام دهند را کاهش می دهند رد پای کربن، افزایش از 63٪ از جانب جولای 2019
  • 85٪ از پاسخ دهندگان امروز نگران هستند آلودگی هوا، در مقایسه با 84٪ از جانب جولای 2019

دکتر گفت: “جای تعجب و دلگرم کننده است که علی رغم تغییر بزرگی که در سبک زندگی و رفتار مصرف کننده توسط COVID-19 ایجاد شده است ، محیط و پایداری به اندازه همیشه برای مردم مهم است.” ربکا سوئیفت، رئیس جهانی بینش خلاق در گتی ایماژ. “در حالی که پس از بحران مالی 2008 علاقه به محیط زیست کمرنگ شد ، محیط زیست با سلامتی در طی بحران COVID-19 پیوند ناگسستنی دارد.”

تجسم رهنمودهای پایداری

در پاسخ به تحقیقات ویژوال جی پی اس ، گتی ایماژ با آن همکاری کرده است تصاویر اقلیمی، تنها برنامه مورد تایید جهان برای عکسبرداری از تغییرات آب و هوایی ، برای ارائه تجسم رهنمودهای پایداری. دستورالعمل های زیر به تصاویر سرپرستی شده از محتوای نمونه مرتبط است و به مارک ها و مشاغل توصیه های عملی در مورد چگونگی پیدا کردن و استفاده از محتوای بصری تازه و مرتبط برای برقراری ارتباط با آنها می دهد. تعهد به پایداری و مخاطبان خود را به عمل تحریک می کنند.

  1. پایداری باید یک هدف مقطعی باشد
    مشاغل دارای کارشناسان پایداری و / یا تنوع و شمول هستند اما محتوای تصویری مربوط به محیط زیست و پایداری نباید از محتوای بصری فراگیر و متنوع جدا شود. استراتژی های نمایندگی باید تا پایداری گسترش یابد.

    تغییرات آب و هوایی بر همه افراد در سراسر جهان تأثیر می گذارد ، بنابراین عمداً شامل نمایندگی در اقوام ، طبقه ، سن ، گرایش جنسی ، شناسایی جنسیت ، دین و فرهنگ می شود. همه صداهای کم بازده را توانمند کرده و از آنها استفاده کنید. کلیشه ها را از هر نوع بشکنید.

  2. مفاهیم پایدار جدید را تجسم کنید
    تصاویر آشنا از ذوب کوه های یخ و پشته های دودکش صنعتی می توانند نمادهای محبوبی برای نشان دادن تغییرات آب و هوایی باشند ، اما با قرار گرفتن در معرض مکرر ارز خود را از دست می دهند. علاوه بر نمادگرایی کلاسیک ، سعی کنید دامنه خود را با تصاویری گسترش دهید که مفاهیم پایدار جدیدی مانند “اقتصاد دایره ای” ، “قابل استفاده مجدد” یا “بازده انرژی” را نشان می دهد.
  3. به آرزوهای آینده متصل شوید
    مارک های تجاری ، مشتاق غلبه بر احساس درماندگی بسیاری از مصرف کنندگان ، باید بر روی محتوای بصری متمرکز شوند که به تجسم اقدامات مشخص ، گام های مثبت ، نتایج و راه حل های واقعی کمک می کند که راه را برای آینده ای بهتر و پایدار باز می کند.

    محتوا باید منعکس کننده داستان های معتبر باشد ، شامل جنبه های مثبت و منفی نتایج و فعالیت های افراد ، جوامع و مشاغل که برای دستیابی به پایداری در حال نوآوری و همکاری هستند. از کسانی که تغییرات کوچکی در سبک زندگی ایجاد می کنند ، تا صنایعی که از ابتکارات پایدار ابتکاری و فناوری های جدید استفاده می کنند.

  4. آن را به فرد برگردانید
    محتوای خلاق باید افراد معتبری را نشان دهد که تأثیر واقعی در سطح محلی دارند. تصاویری که افراد و گروهها را در بهترین حالت برجسته می کنند ، نسبت به مسائل پایداری ، داستان ها را برای مخاطبان هدف خود شخصی می کنند. به همه جنبه های تصویری – اعم از تصویر ، ویدئو یا تصویر – فکر کنید – نی های پلاستیکی ، لیوان های یکبار مصرف قهوه و کیسه های پلاستیکی اساسی هستند اما پیام پایدار را تضعیف می کنند.

“در مشارکت با گتی ایماژ در این رهنمودهای جدید ، هدف ما این است که به مارک ها و مشاغل کمک کنیم تا رویکردی مبتنی بر شواهد ، متمرکز بر راه حل ها برای بحران آب و هوا ، تجسم اقدامات ، اشیا، و ایده هایی که زمینه را برای آینده ای سبزتر فراهم می کنند ، بگیرند. ، “گفت توبی اسمیت، سرپرست برنامه ارشد: تجسم و رسانه در تجسم اقلیمی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژوال GPS لطفا از https://creativeinsights.gettyimages.com/fa/trends/sustainability دیدن کنید.

منبع press.gettyimages.com

لینک های مربوطه

http://www.gettyimages.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.