رفتن به نوشته‌ها

بازار ارائه دهندگان خدمات بازاریابی دیجیتال AR / VR / MR ، 2030

DUBLIN، 1 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار ارائه دهندگان خدمات بازاریابی دیجیتال بهداشتی مبتنی بر AR / VR ، 2020-2030” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

گزارش ارائه دهندگان خدمات بازاریابی دیجیتال بهداشتی مبتنی بر AR / VR ، 2020-2030 ‘حاوی مطالعه گسترده ای از چشم انداز فعلی بازار و فرصت های آینده مرتبط با صنعت بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در حوزه بهداشت و درمان است.

فناوری های واقعیت افزوده (واقعیت مجازی) و واقعیت مجازی (واقعیت مجازی) مزایای متعددی دارند. به عنوان مثال اجازه می دهد تا بیماران درک عمیق تری از وضعیت خود داشته باشند ، اطمینان از برقراری ارتباط موثر با ارائه تجربیات فراگیر ، کمک به نمایندگان فروش در ارائه تصاویر سریع و جذاب محصول و همچنین امکان دادن به افراد برای ارزیابی تأثیر گزینه های مختلف درمان از طریق نمایش محصول یا استفاده از کلینیک های مجازی برآوردها نشان می دهد که بیش از 60٪ از مصرف کنندگان احساس تعامل بیشتری با مارکی دارند که تجربه VR را به آنها ارائه می دهد. به همین ترتیب ، گزارش می شود که درصد مشابهی از پزشکان مستقر در ایالات متحده تمایل دارند از چنین راه حل هایی برای اهداف آموزش و پرورش استفاده کنند.

کاربردهای رو به رشد AR / VR در بخش بازاریابی مراقبت های بهداشتی ، بازیکنان بزرگ داروسازی را مجبور به سرمایه گذاری در راه حل های جدید و استراتژی های نوآورانه کرده است. ما معتقدیم که ذینفعان صنعت داروسازی که برای ایجاد روابط درخشان با مصرف کنندگان و اطمینان از وفاداری به برند ، تصمیم به اتخاذ چنین فناوری هایی دارند ، احتمالاً می توانند خود را از سایر سهامداران صنعت متمایز کنند.

یکی از اهداف کلیدی این گزارش درک عوامل اصلی رشد و تخمین فرصت آینده در بازار بود. بر اساس پارامترهای مختلف ، مانند هزینه های بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی ، میزان پذیرش فناوری های AR / VR و نرخ رشد سالانه مورد انتظار ، تخمین آگاهانه ای از تحول احتمالی بازار در میان مدت و بلند مدت ارائه داده ایم. ، برای دوره 2020-2030.

از جمله سایر عناصر ، گزارش شامل موارد زیر است:

  • مروری بر چشم انداز بازار فعلی شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR ، شامل نوع فناوری (AR ، VR و MR) ، خدمات خاص AR / VR (تولید ویدئو / محتوا ، توسعه وب سایت ، توسعه برنامه های تلفن همراه و بازی) توسعه) ، خدمات اضافی بازاریابی دیجیتال (مشاوره ، بازاریابی محتوا ، مدیریت ارتباط با مشتری ، تجزیه و تحلیل داده ها ، اتوماسیون بازاریابی ، مارک کالا ، تضمین کیفیت ، سئو ، SEM ، بازاریابی و آموزش شبکه های اجتماعی) ، اطلاعات مربوط به سال تاسیس ، اندازه شرکت و محل ستاد.
  • نمایندگی بصیرت 2X2 ، برجسته کردن تجزیه و تحلیل رقابت شرکت های بازاریابی دیجیتال ، با در نظر گرفتن قدرت تأمین کننده (بر اساس اندازه شرکت) و قدرت خدمات (بر اساس قدرت نمونه کارها خدمات) شرکت ها.
  • نمایه های مفصل شرکت های برجسته بازاریابی دیجیتال ، شامل نمای کلی از شرکت ، اطلاعات مالی آن (در صورت موجود بودن) ، تحولات اخیر و چشم انداز آگاه آینده
  • تجزیه و تحلیل برجسته شرکای استراتژیک بالقوه جدا شده بر اساس احتمال همکاری آنها با شرکت های بازاریابی دیجیتال. این تجزیه و تحلیل چندین پارامتر مرتبط را در نظر می گیرد ، مانند تعداد آزمایشات ، منطقه درمانی ، ردپای جغرافیایی و اندازه شرکت.
  • تجزیه و تحلیل ابتکارات مختلف بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR بازیکنان بزرگ داروسازی (براساس میزان فعالیت در این حوزه در لیست کوتاه) ، بر اساس پارامترهای مختلف ، مانند سال ابتکار ، نوع ابتکار ، نوع منطقه برنامه و نوع محلول علاوه بر این ، بازیکنان برجسته و شرکای برجسته بر اساس تعداد ابتکارات برجسته شده اند.
  • یک مطالعه موردی در مورد موارد استفاده اخیر ، که در آن استراتژی های مختلف بازاریابی دیجیتال توسط بازیکنان دارویی / مراقبت های بهداشتی اتخاذ شده است ، و نیازهای مختلف تجاری این بازیکنان و راهکارهای اصلی ارائه شده توسط شرکت های بازاریابی دیجیتال را برجسته می کند.

این فصل توزیع احتمالی فرصت آینده را در کل نشان می دهد

  • [A] نوع فناوری (AR ، VR و MR)
  • [B] نوع محصول (سخت افزار و نرم افزار)
  • [C] کاربر نهایی (شرکت های کوچک و متوسط ​​داروسازی و شرکت های داروسازی بزرگ)
  • [D] مناطق مهم جغرافیایی (آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و بقیه دنیا)

به منظور پاسخگویی به عدم اطمینان در آینده و افزودن استحکام به مدل خود ، ما سه سناریو پیش بینی ، به تصویر کشیدن مسیرهای محافظه کارانه ، پایه و خوش بینانه از تحول بازار را ارائه داده ایم. نظرات و بینش های ارائه شده در این مطالعه تحت تأثیر بحث های انجام شده با چندین ذینفع در این حوزه بود.

علاوه بر این ، گزارش متن مفصلی از مصاحبه های انجام شده با افراد زیر (به ترتیب حروف الفبا از نام شرکت) ارائه شده است:

  • دانانجای آرورا (بنیانگذار و مدیر عامل ، Kwebmaker)
  • پریتام ساهو (مدیر اطلاعات و فناوری وحدت رویه)

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. پیش ساخته
1.1 دامنه گزارش
1.2 روش تحقیق
1.3 رئوس مطالب فصل

2. خلاصه اجرایی

3. مقدمه
3.1 بررسی اجمالی فصل
3.2 چالش های کلیدی در بازاریابی دارویی
3.2.1 نیاز به تمایز محصول
3.2.2. افزایش تقاضا برای مراقبت از مرکز بیمار
3.2.3. عدم وجود معیارهای عملکرد استاندارد
3.2.4. نیاز به ارتباط علمی
3.3 اهمیت بازاریابی دیجیتال
3.4 استراتژی های محبوب بازاریابی دیجیتال
3.4.1. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
3.4.2. استراتژی بازاریابی محتوا
3.4.3. اتوماسیون بازاریابی
3.4.4. بهینه سازی و بازاریابی موتور جستجو
3.4.5. بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی
3.5 استفاده از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (AR / VR) در بازاریابی دیجیتال دارویی
3.6 محدودیت های رشد در صنعت AR / VR
3.7 چشم اندازهای آینده

4. شرکت های بازاریابی دیجیتال مراقبت های بهداشتی مبتنی بر AR / VR: چشم انداز بازار فعلی
4.1 بررسی اجمالی فصل
4.2 بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی: بازار کلی
4.2.1 تجزیه و تحلیل بر اساس نوع فناوری
4.2.2. تجزیه و تحلیل توسط خدمات مبتنی بر AR / VR ارائه شده است
4.2.3. تجزیه و تحلیل بر اساس نوع خدمات بازاریابی دیجیتال ارائه شده
4.2.4. تجزیه و تحلیل توسط خدمات بازاریابی ثانویه ارائه شده
4.2.5. تجزیه و تحلیل بر اساس سال تاسیس
4.2.6. تجزیه و تحلیل توسط اندازه شرکت
4.2.7. تجزیه و تحلیل توسط موقعیت جغرافیایی

5. تجزیه و تحلیل رقابت شرکت
5.1 بررسی اجمالی فصل
5.2 روش و پارامترهای کلیدی
5.2.1. تجزیه و تحلیل رقابت: ارائه دهندگان خدمات بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در آمریکای شمالی
5.2.2. تجزیه و تحلیل رقابت: ارائه دهندگان خدمات بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در اروپا
5.2.3. تجزیه و تحلیل رقابت: ارائه دهندگان خدمات بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در آسیا و اقیانوسیه

6. پروفایل های شرکت
6.1 بررسی اجمالی فصل
6.2 آثار هنری
6.2.1. درباره شرکت
6.2.2. تحولات اخیر و چشم انداز آینده
6.3 CG زندگی
6.4 CubeZoo
6. 5. ایمپکت XM
6.6 ارتباطات INVIVO
6.7 میندگروب
6.8 میروم
6.9 PIXACORE
6.10 Quast Media
6.11 42
6.12 Tipping Point Media
6.13 vStream

7. شرکای استراتژیک بالقوه
7.1 بررسی اجمالی فصل
7.2 دامنه و روش
7.3 شرکای استراتژیک بالقوه برای شرکتهای بازاریابی دیجیتال
7.3.1. بیشترین احتمال شرکا
7.3.2. احتمالاً شرکا
7.3.3. شرکای کم احتمال
7.3.4. شرکای کم احتمال

8. ابتکارات مرتبط با بازاریابی دیجیتال بازیکنان بزرگ دارو
8.1 بررسی اجمالی فصل
8.1.1 تجزیه و تحلیل بر اساس سال
8.1.2. تجزیه و تحلیل بر اساس نوع ابتکار عمل
8.1.3. تجزیه و تحلیل بر اساس نوع منطقه کاربرد
8.1.4. تجزیه و تحلیل بر اساس نوع محلول
8.1.5. بازیکنان برجسته: تجزیه و تحلیل توسط تعداد ابتکارات
8.1.6. شرکای پیشرو: تجزیه و تحلیل با تعداد ابتکارات

9. مطالعه موردی
9.1 بررسی اجمالی فصل
9.2 Narola Infotech برای Zocular
9.2.1. Narola Infotech
9.2.2. چشم چشمی
9.2.3. نیازهای تجاری
9.2.4. اهداف محقق شده و راه حل های ارائه شده
9.3 ویسکیرا برای آکتلیون
9.4 SoftCover VR برای LifeLabs
9.5 واقعیت مجازی ایرلند برای MISA
9.6 ViitorCloud برای vCura
9.7 Kwebmaker برای بیمارستان Lilavati
9.8 Intermind برای سنج سلامت من
9.9 VR Vision for Providence Healthcare
9.10 CitrusBits برای Zoetis

10. پیش بینی بازار
10.1 بررسی اجمالی فصل
10.2 روش پیش بینی و مفروضات کلیدی
10.3 به طور کلی فرصت بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در صنعت بهداشت ، 2020-2030
10.4 فرصت بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در صنعت بهداشت و درمان: توزیع براساس نوع فناوری ، 2020 و 2030
10.5 فرصت بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در صنعت بهداشت و درمان: توزیع توسط محصولات ، 2020 و 2030
10.6 فرصت بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در صنعت بهداشت و درمان: توزیع توسط کاربر نهایی ، 2020 و 2030
10.7 فرصت بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AR / VR در صنعت بهداشت و درمان: توزیع براساس مناطق کلیدی جغرافیایی ، 2020 و 2030

11. بینش اجرایی
11.1 بررسی اجمالی فصل
11.2 اتفاق آرا و فناوری
11.2.1. متن مصاحبه: پریتام ساهو، مدیر ، اطلاعات و فناوری وحدت رویه
11.3 وب ساز
11.3.1. متن مصاحبه: دانانجای آرورا، بنیانگذار ، و مدیر عامل ، Kwebmaker

12. نتیجه گیری

13. ضمیمه 1: داده های جدول بندی شده

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/lo45iw مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.