رفتن به نوشته‌ها

بازاریابان ON24 راه حل برتر برای انجام کار تجاری را نامگذاری کرد

سانفرانسیسکو، 24 آوریل 2020 / PRNewswire / – حالت عادی امروز ماموریت بازاریابی دیجیتال را برای موفقیت در تجارت مهم می کند. در حقیقت، 91٪ از بازاریاب های برتر عملکرد موافق هستند ایجاد و ارائه تجربیات دیجیتالی مهمترین عامل برای رشد درآمد آینده است. به همین دلیل بازاریابان نامگذاری کرده اند ON24 به عنوان بهترین راه حل برای جذب مخاطبان و رشد مشاغل در دو رتبه جداگانه توسط G2 و TrustRadius.

“مشتریان ما همچنان نوار بازاریابی دیجیتال را تعیین می کنند و نشان می دهند که تجربه های تعاملی و سرشار از داده ها همان چیزی است که در حال حاضر و در آینده به نتیجه می رسد. دیدن این شیوه های نوآورانه که کاربران ON24 جذب مخاطبان را به سطح بعدی از طریق خود می گیرند باورنکردنی است. وبینارها و رویدادهای دیجیتالی ، به ویژه در این ایام دشوار ، “می گوید شرت شاران، بنیانگذار و مدیر عامل ، ON24. “ما فروتنیم كه بخشی از كمك به بازاریاب ها برای ادامه موفقیت خود و شناخته شدن توسط كاربران به عنوان یك کانال بازاریابی حیاتی هستیم. این افتخار ما را در یاری رساندن به مشاغل برای تغییر بازاریابی و ایجاد استراتژی های درآمدزایی بیشتر پیش می برد.”

ON24 با تأسیس جوایز خود در بهار 2020 G2 Leader ، رتبه 5 را به دست آورد لیست G2Crowd از بهترین محصولات برای بازاریابان، نقطه # 11 در آن است 50 محصول برتر برای تصدی و در نیمه اول رتبه بندی شد بهترین محصولات نرم افزاری 2020. تجزیه و تحلیل بررسیهای كاربران ON24 همراه با روش امتیاز دهی شخصی G2 ، منجر به سه رتبه این شرکت شد.

ON24 همچنین از سایت بررسی TrustRadius یک جایزه محصول دارای رتبه برتر دریافت کرد. این مشخصه کاملاً براساس بازخورد مشتری از طریق بررسی استوار است ، و بیشتر نشان می دهد که چرا ON24 بازاریابان بسترهای نرم افزاری به ایجاد و ارائه تجربیات جذاب دیجیتالی متکی هستند.

“وبینارها ابزار دیگری برای پشته مارتچ نیستند ، آنها کانال درگیر برای جذب و تبدیل مشتریان در کل سفر خریدار هستند. و ON24 مانند هیچ راه حل وبینار دیگر نیست – تعامل و شخصی سازی سیستم عامل. به ما کمک می کند تا با قیف فروش همسو شویم و نتایج خود را تسریع کنیم. ” جرمی کالینز، VP بازاریابی ، نرم افزار اوره. “اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، بازاریابی عالی در ارتباط با افراد از طریق تجربیات دیجیتال است ، به همین دلیل من با ON24 همکاری می کنم.”

به رسمیت شناختن ON24 به عنوان یک پلتفرم فناوری پیشرو ، شرکت سازنده منابع جدیدی را برای کمک به بازاریابان در پیشبرد استراتژی های دیجیتال خود ایجاد می کند. این ماه، ON24 اولین مرکز صنعت بازاریابی در صنعت را راه اندازی کرد و قدرت بیش از حد 20K بازاریابان B2B برای پیشبرد مهارت های بازاریابی دیجیتالی خود از طریق یک سری تجربیات رویدادهای مجازی.

درباره ON24
ON24 مأموریت دارد تا شیوه تعامل مشاغل با مخاطبان خود را تغییر دهد ، و از تجربیات بازاریابی دیجیتالی غنی از داده بهره برداری کند که یک استراتژی درامد انعطاف پذیر را هدایت می کند. از طریق بستر های نرم افزاری ON24، بازاریابان می توانند وبینار زنده ، همیشه شخصی و شخصی ، تجارب رویداد و مجازی را ایجاد و تحویل دهند و رفتار مخاطبان را ضبط کنند تا تعامل را به داده های عملی تبدیل کنند. با تجربه ای دیجیتالی که هر دقیقه اتفاق می افتد ، ON24 شبکه ای است که روزانه نیم میلیون نفر حرفه ای برای کل 4 میلیارد دقیقه درگیری در هر سال درگیر می شوند. دفتر مرکزی در سانفرانسیسکو، ON24 دارای یک اثر گسترده جهانی با هشت دفتر در مناطق کلیدی ، از جمله آن است لندن، مونیخ، سنگاپور، استکهلم و سیدنی. برای اطلاعات بیشتر به https://www.on24.com مراجعه کنید.

مخاطب: کیت چاپمن، [email protected]

SOURCE ON24 ، Inc.

لینک های مربوطه

https://www.on24.com/

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید