رفتن به نوشته‌ها

Huawei ، Sunline به طور مشترک راه حل وام دیجیتال بدون تماس را راه اندازی می کنند

دیجیتال وام یک جعبه یک استراتژی باز را اتخاذ می کند ، به موسسات مالی اجازه می دهد طیف گسترده ای از خدمات بدون تماس ، مانند کمپین محصولات وام آنلاین ، E-KYC مشتری ، ارزیابی ریسک ، پرداخت وجوه و پردازش پس از وام را راه اندازی کنند. این راه حل به نیاز فوری FI و مشتریان آنها به خدمات مالی دیجیتال پاسخ می دهد. این نیاز در میان بیماری همه گیر که بسیاری از کشورها به نبرد ادامه می دهند ، فزاینده تر است.

به عنوان سنگ بناهای اقتصاد ملی ، م ofسسات مالی به ویژه در شرایط فعلی به خدمات مالی بدون تماس ، دیجیتال و آنلاین نیاز دارند. با این حال ، بانک های جهانی در جریان تحول دیجیتال با چالش های مشابهی روبرو هستند: هزینه ها و خطرات هنگفت برای جایگزینی سیستم های قدیمی ، بودجه محدود و بازده نامشخص سرمایه برای تحول ، عدم تجربه تجارت آزاد و فناوری ، رقابت های فزاینده شدید و تقاضای بیشتر بدون تماس خدمات ناشی از همه گیری و غیره

مالی بدون تماس به خدماتی گفته می شود که مشتریان و بانکها نیازی به تعامل رو در رو نداشته باشند. از طریق کانال های Omni ، از خدمات مبتنی بر پلاگین ، مشاغل داخلی و ویژگی های خارج از جعبه پشتیبانی می کند.

راه حل دیجیتال وام یک جعبه بر اساس زیرساخت زیر همگرا Huawei FusionCube ساخته شده است و از چارچوب بانکی ریز سرویس های سطح سازمانی EDSP که توسط Sunline در سال 2020 منتشر شده است ، استفاده می کند. این همچنین خط مونتاژ تحویل مداوم DevOps را فراهم می کند تا نیازهای توسعه به طور فزاینده چابک موسسات مالی را برآورده کند. خدمات بانکی بدون تماس ، بانکی را بسیار راحت تر می کند ، در حالی که کاربر پسند ، به موقع و حرفه ای است و منجر به رضایت ، حفظ و وفاداری بهتر مشتری می شود. ارتباط متقابل اکوسیستم مالی باعث افزایش سهم بازار و اعتبار موسسات مالی می شود. این راه حل همچنین TCO مقرون به صرفه ارائه می دهد که انتظارات سرمایه گذاری آنها را برآورده می کند.

دیجیتال وام یک جعبه عملکرد بالاترین سرعت را در زمینه های زیر ارائه می دهد:

  • افتتاح حساب از راه دور در زمان واقعی و احراز هویت بیومتریک از طریق چندین روش (MFA)
  • شروع سریع وام ، تأیید و پرداخت وجه آنلاین (درخواست سه دقیقه ای ، تأیید وام یک ثانیه و مداخله دستی صفر)
  • تنظیم زمان واقعی تبلیغات و کمپین بازاریابی
  • پردازش انعطاف پذیر پس از وام ، ارزیابی فوری تمدید وام
  • به روزرسانی اطلاعات حساب در زمان واقعی و خدمات بی وقفه
  • دسترسی سریع شرکای اکوسیستم از طریق API های استاندارد باز
  • محصولی کاملاً استاندارد که مشتریان در آن به راحتی درک کنند
  • اعزام سریع که می تواند طی دو ماه زنده بماند

“در میان همه گیر شدن مداوم ، این راه حل در زمان مناسب برای موسسات مالی قرار دارد. این می تواند تقاضای وام و وام کارآمد را برای موسسات مالی و مشتریان در چنین زمان های خاص برآورده کند. در این صنعت ، ما به توسعه یک اکوسیستم جهانی ادامه خواهیم داد و راه حل های مبتنی بر سناریو از 2C تا 2B با شرکای جهانی ، “گفت جیسون کائو، رئیس واحد تجارت جهانی خدمات مالی ، گروه بازرگانی سازمانی در Huawei. “همراه با مشتریان و شرکای صنعت ، ما با 5G شروع خواهیم کرد و از فرصت های موجود در پنج حوزه اصلی فناوری – اتصال ، ابر ، محاسبات ، هوش مصنوعی و برنامه های صنعتی استفاده خواهیم کرد. در نهایت ، ما راه حل ها و فن آوری های هوشمند مبتنی بر سناریو را ارائه خواهیم داد تا تحول دیجیتال را برای مشتریان مالی تسهیل می کند. “

هونگان لی، معاون ارشد Sunline ، اضافه کرد ، “Sunline یک شرکت خدمات بانکی فناوری اطلاعات جهانی است. ما برای پیشرفت در FinTech و غنی سازی اتصال زندگی به نوآوری ادامه می دهیم. در طول COVID-19 ، ما نیاز فوری به نوآوری در فن آوری ، خدمات دیجیتال ، و خدمات مالی گسترده در سطح جهانی. با توجه به این ، Sunline و Huawei اکنون راه حل Digital Loan One Box Solution را راه اندازی کرده اند. این راه حل برای موسسات مالی و مشتریان ، به ویژه برای افرادی که فاقد قابلیت های فناوری هستند ، طراحی شده است. این مبتنی بر سطح شرکت Sunline است. چارچوب خدمات خرد برای بانک ها. این پلتفرم چابک دارای انعطاف پذیری بالا ، اتصال شل ، عملکرد بالا و استقرار توزیع شده است. این نیازهای مقیاس افقی پویا موسسات مالی را از هر اندازه در هر دو خواست تجاری و سیستم برآورده می کند. هدف ما ارائه راه حل است در این زمان فوق العاده عملی و مفید است. “

هواوی و شرکای آن به موسسات مالی کمک می کنند تا به یک اوج دیجیتالی جدید در شمول مالی ، نوآوری تجاری مبتنی بر داده و بانکداری باز ، دستیابی به اتصال کامل و چابکی خدمات برسند. هوآوی تاکنون با بیش از 5400 شریک راه حل و خدمات در سراسر جهان برای پشتیبانی از بیش از 1600 مشتری مالی در 60 کشور و منطقه همکاری کرده است. با هم ، ما یک اکوسیستم با پوشش رو به گسترش ایجاد کرده ایم.

Sunline یک ارائه دهنده برتر راه حل FinTech است. این شرکت دائماً در حال بازآفرینی فناوری های خود برای توانمندسازی انقلاب خدمات مالی و توسعه صنعت است. تا به امروز ، سان لاین بیش از 800 موسسه مالی جهانی را با راه حل های تلفیقی فناوری اطلاعات مالی ، شامل فعالیت های اصلی ، تجارت مالی اینترنتی ، داده های بزرگ و خدمات مدیریتی ارائه داده است.

به عنوان یک پیشگام در میان چین تأمین کنندگان فین تک ، سان لاین شعبه ها و دفاتر خدمات خود را در سنگاپور، مالزی، تایلند، اندونزی، و هنگ کنگ SAR از سال 2016. به دلیل نقاط قوت خود در نوآوری ، رهبری بازار و عملکرد محصول به طور گسترده ای شناخته شده است. این در 3 فروشنده برتر سیستم عامل بانکی در واقع است آسیا و اقیانوسیه که در بررسی معاملات سکوی جهانی بانکداری فارستر در سال 2019. امسال مجله مارک های جهانی Sunline اعطا شده است 2020 نوآورترین آسیا شرکت فین تک، و همچنین در لیست 2020 IDC China FinTech 50 قرار گرفت.

HUAWEI CONNECT 2020 یک رویداد پرچمدار سالانه است که توسط هواوی برای صنعت ICT جهانی برگزار می شود و در شانگهای از جانب 23 تا 26 سپتامبر 2020. HUAWEI CONNECT یک پلت فرم باز است که برای کمک به مشتریان و شرکای ما در پیمایش این تغییرات ، به اشتراک گذاشتن تجربه و همکاری برای ایجاد ارزش جدید طراحی شده است. در رویداد امسال ، ذینفعان مختلف در سراسر صنعت ICT ، از جمله رهبران فکری ، نخبگان تجاری ، کارشناسان فناوری ، شرکت های پیشرو ، شرکای اکوسیستم ، ارائه دهندگان خدمات برنامه و توسعه دهندگان ، بینش خود را در مورد روندهای فعلی و فرصت های رقمی سازی صنعت به اشتراک گذاشته اند. مجموعه ای کامل از فناوری ها ، محصولات و راه حل های پیشرفته ICT نیز در این رویداد به نمایش درآمده است تا با تلاش های مشترک نوآوری مثمر ثمر ما را به نمایش بگذارد. هدف نهایی ما ایجاد یک اکوسیستم صنعت باز و سالم است که به نفع همه ذینفعان باشد و ارزش جدیدی برای همه صنایع ایجاد کند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به:
https://www.huawei.com/fa/events/huaweiconnect2020/

منبع Huawei

لینک های مربوطه

www.huawei.com/cn

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.