رفتن به نوشته‌ها

Catalina نقشه های گرما ، سرماخوردگی و آنفلوآنزا و آلرژی را برای ردیابی شعله ور شدن در سراسر کشور راه اندازی می کند

به همین ترتیب ، سرفه تعاملی ، سرماخوردگی و آنفلوآنزای کاتالینا رفتار و خرید را پیگیری خواهد کرد زیرا مردم سبد خود را با محصولات برای درمان سرفه ، آبریزش بینی ، تب و سایر موارد در 152 جغرافیای مستقر در DMA در سراسر کشور پر می کنند. هر DMA در سراسر ایالات متحده مبانی معیار خود را دارد ، بنابراین خرده فروشان ، مارک ها و آژانس ها می توانند به سرعت اطلاعات محلی و منطقه ای را پیدا کنند.

وی گفت: “آلرژی تعاملی کاتالینا و نقشه های سرماخوردگی و آنفلوآنزای گرم بخشی از تعهد مداوم ما برای کمک به مشتریان خرده فروشی و CPG برای درک و تعامل بهتر خریداران است.” مارتا سیهان، مدیر ارشد بازاریابی کاتالینا. “مارک های فرابورس و نمایندگی های آنها باید این داده ها را برای اطمینان از زمان بهینه ، مکان و سطح تبلیغات و تبلیغات مصرف کننده خود مفید بدانند. در همین حال ، خرده فروشان می توانند با استفاده از این داده ها تصمیمات مربوط به تجارت ، تبلیغات و سفارش محصول برای آلرژی و محصولات مرتبط با سرماخوردگی و آنفولانزا. “

درباره کاتالینا
کاتالینا رهبر بازار در زمینه خرید مشتری و رسانه های دیجیتال فروشگاهی و دیجیتالی است که سفر خریداران را شخصی می کند. کاتالینا با پشتیبانی از ثروتمندترین بانک اطلاعات خریداران در زمان واقعی ، به مارک های CPG ، خرده فروشان و آژانس ها کمک می کند تا هر مرحله از برنامه ریزی ، اجرا و اندازه گیری رسانه را برای ارائه بهینه کنند 6.1 میلیارد دلار به ارزش مصرف کننده سالانه. بر اساس سن پترزبورگ ، فلوریدا، کاتالینا در ایالات متحده، اروپا و ژاپن. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.catalina.com مراجعه کنید یا ما را در توییتر @ Catalina دنبال کنید.

منبع کاتالینا

لینک های مربوطه

http://www.catalina.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.