رفتن به نوشته‌ها

TCS OmniStore ™ جایزه برتری در تجربه مشتری تعاملی Omnichannel

نیویورک و بمبئی ، هند، 23 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – خدمات مشاوره تاتا (TCS) (BSE: 532540 ، NSE: TCS) ، سازمان پیشگام خدمات جهانی فناوری اطلاعات ، مشاوره و راه حل های تجاری ، اعلام کرد که پلت فرم تجارت یکپارچه خود ، TCS OmniStore ، موفق به کسب تجربه مشترک مشتری شده است. (ICX) جایزه Elevate انجمن برای بهترین Omnichannel ICX.

جوایز Elevate Association ICX سالانه برای شناسایی دستاوردهای جذاب تجربیات مشتری اعطا می شود. TCS OmniStore به دلیل استفاده از فناوری های تعاملی برای ایجاد تجارب تجاری متعالی شناخته شده است که مشتریان را از طریق چندین کانال مانند تلفن همراه ، وب و فروشگاه ذخیره و جذب می کند.

بخشی از مجموعه TCS Algo Retail T ، TCS OmniStore ، تجربه ای واحد از گاری ها ، لیست های خواسته ها ، تبلیغات و سفارشات ، با زمینه متصل بین آنلاین و فروشگاه فراهم می کند. مشتریان ، محصولات و همکاران را گرد هم می آورد. و مراکز تجربی دیجیتال ایجاد می کند. با پشتیبانی از معماری تجارت بی سر و صدا ، به شما کمک می کند تا با ایجاد سریع سرویس ها و برنامه های جدید بدون نگرانی در مورد محدودیت کانال ، به توسعه نقاط لمسی بپردازند.

TCS OmniStore به خرده فروشان کمک می کند تا سناریوها ، فرایندها ، داده ها و بینش ها را به یک بستر واحد متصل کنند ، در نتیجه سرعت پرداخت 5 برابر و فروش 20 درصد افزایش می یابد. این شرکت خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد – کالاهای عمومی ، تخفیف ، تخصص ، مد ، رستوران ، اداره پست ، مخابرات و صنایع مسافرتی و مهمان نوازی.

“TCS OmniStore نتیجه چشم انداز قوی ما ، اعتقاد به تجارت یکپارچه و سرمایه گذاری های مداوم ما در مجموعه خرده فروشی Algo است. با فعال کردن کانال همه جانبه به طور پیش فرض ، این پلتفرم به مشاغل کمک می کند تا تجارب مشترک مشتری را به هم پیوسته و رشد دهند. ما خوشحالیم که دریافت می کنیم جایزه Elevate که اشتیاق ما به نوآوری و موفقیت بازار پلت فرم TCS OmniStore ما را تشخیص می دهد ، “ گفت شانکار نارایانان ، رئیس گروه بازرگانی ، خرده فروشی ، CPG ، مسافرت و مهمان نوازی ، TCS.

“TCS OmniStore از فن آوری همه کانال استفاده کرده است تا مشتری بتواند کنترل کامل خرید خود را بدون توجه به اینکه از چه محیط خرید راحت تر استفاده می کند ، کنترل کند.” نظر داد الیوت ماراس، ویرایشگر ، KioskMarketplace.com و یکی از داوران جوایز

مجموعه Algo Retail TCS ، خرده فروشان را قادر می سازد جریان داده ها را در سراسر زنجیره ارزش خرده فروشی یکپارچه و تنظیم کنند ، و از قدرت تجزیه و تحلیل ، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای باز کردن ارزش تجاری گسترده استفاده می کنند.

درباره انجمن ICX

ماموریت انجمن ICX اتصال مارک های B2C به فناوری است که تجربه مشتری را بالاتر می برد. انجمن ICX یک مرکز حیاتی است که کاربران و تأمین کنندگان را در مجامع مشترک اعم از مجازی یا فیزیکی به هم متصل می کند تا بفهمد چگونه فن آوری های به ظاهر نامرتبط می توانند برای ایجاد تجربیات بسیار معنی دار ادغام شوند که مشتریان نمی توانند تجارت دیگری را در جای دیگر تصور کنند. www.icxa.org

درباره خدمات مشاوره تاتا (TCS)

خدمات مشاوره تاتا یک سازمان خدمات فناوری اطلاعات ، مشاوره و راه حل های تجاری است که بیش از 50 سال است که در سفرهای تحول خود با بسیاری از بزرگترین مشاغل جهان همکاری می کند. TCS نمونه کارها و راهکارهای تجاری ، فناوری و مهندسی یکپارچه با مشاوره ، مبتنی بر شناخت ، ایجاد می کند. این از طریق موقعیت مکانی منحصر به فرد آن مستقل چابک تحویل داده می شود مدل تحویل ، به عنوان معیار برتری در توسعه نرم افزار شناخته شده است.

بخشی از گروه تاتا ، هند TCS بزرگترین گروه تجارت چند ملیتی ، دارای بیش از 443000 نفر از بهترین مشاوران آموزش دیده جهان در 46 کشور است. این شرکت درآمد تلفیقی از ایالات متحده ایجاد کرد 22 میلیارد دلار در سال مالی به پایان رسید 31 مارس 2020، و در BSE (بورس اوراق بهادار بمبئی سابق) و NSE (بورس اوراق بهادار ملی) در فهرست شده است هند. موضع پیشگیرانه TCS درمورد تغییر اقلیم و کار برنده جوایز با جوامع در سراسر جهان ، این کشور را در شاخص های برجسته پایداری مانند شاخص پایداری داوجونز (DJSI) ، شاخص پایداری جهانی MSCI و شاخص FTSE4Good Emerging. برای اطلاعات بیشتر ، به ما در www.tcs.com مراجعه کنید.

برای به روز بودن در مورد اخبار TCS در آمریکای شمالی، دنبال کردن TCS_NA. برای اخبار جهانی TCS ، دنبال کنید TCS_News.

تماس با رسانه خرده فروشی TCS

مخاطبین رسانه TCS:

SOURCE خدمات مشاوره ای تاتا

لینک های مربوطه

www.tcs.com


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.