رفتن به نوشته‌ها

TTEC در EMEA هیئت مدیره را جارو می کند ، برنده جوایز بهترین مرکز تماس ، موثرترین مشارکت کارمندان و توانمند سازی کارکنان

لندن، 23 سپتامبر 2020 / PRNewswire / –

برنده ها نشان می دهند که چگونه تجربه کارمندان برتری CX را هدایت می کند

  • TTEC توسط “جوایز مرکز مشتری مشتری” به عنوان “بهترین مرکز تماس” و “بهترین توانمندسازی کارمند” انتخاب شد
  • TTEC همچنین برنده جایزه برتر جوایز مرکز تماس ملی انگلستان در گروه “برنامه درگیری کارمندان موثر” شد

منابع TTEC ، شرکت (NASDAQ: TTEC) ، یک پیشرو در تجربه مشتری جهانی به عنوان یک سرویس (CXaaS) شریک برای بسیاری از مارک های برجسته و مخل جهان ، چندین جایزه را در مراسم جوایز مرکز مشتری اروپا و مرکز تماس ملی انگلستان کسب کرده است ، هر دو که اوایل این هفته برگزار شد.

در جوایز مرکز مشتری مشتری ، TTEC “بهترین مرکز تماس” را برای شبکه مراکز ارتباطی خود در سراسر EMEA و “بهترین توانمندسازی کارمند” را برای برنامه تعامل کارمندان خود ، CultureCX ، برنده شد. TTEC در EMEA همچنین بخاطر ابتکار اشتغال در کارمندان فرهنگ CX به دلیل “تغییر / تحول در تجارت” بسیار مورد ستایش قرار گرفت و برای “مدیریت بهترین کاربرد و استراتژی” برای مدیریت کارکنان و تلاشهای تداوم تجارت در طی همه گیر COVID-19 به عنوان نائب قهرمان معرفی شد .

در مراسم اهدای جوایز مرکز تماس ملی انگلستان ، TTEC در EMEA برای ابتکار فرهنگ CX خود موفق به کسب طلا برای “موثرترین برنامه درگیری کارمندان” شد. TTEC در EMEA همچنین به عنوان رهبر تیم تحویل خدمات بلفاست ، برای “بهترین رهبر تیم” نامزد نهایی شد ، لیزت نونز و “بهترین تیم بهبود مشاغل” برای ابتکار مشارکت کارکنان خود ، فرهنگ CX ، که مراکز ارتباطی آنها را در سراسر EMEA متحول کرده است.

آیین بانک ها، معاون رئیس گروه در TTEC اظهار نظر کرد؛ “ابتکار تعامل کارمندان فرهنگCX ما برای ارائه بهترین تجربه مشتری طراحی شده است. TTEC برای ارائه تجارب بی دردسر در EMEA ، اثبات نتایج قابل اثبات و قرار دادن مشتریان در قلب هر کاری که انجام می دهیم ، توسط این جوایز شناخته شده است. ، واقعاً یک افتخار است. ”

TTEC EMEA دارای شبکه ای از مرکز ارتباطات و دفتر دفترکاری در است صوفیه و پلوودیو در بلغارستان، کراکوف ، آتن، بلفاست، دوبلین و اخیراً یک مرکز تماس جدید در لیدز.

یادداشت برای سردبیران

برای سوالات رسانه لطفا با ما تماس بگیرید تینا استنلی، روابط عمومی TSA [email protected] یا +44 (0) 7909 967 657

منابع اضافی:

این را بفرستید: TTEClife EMEA را بخاطر جارو بردن جوایز و برنده شدن “بهترین مرکز تماس” ، “بهترین توانمندسازی کارمند” و “موثرترین برنامه نامزدی کارکنان” نه در 1 اما 2 مراسم جوایز صنعت تبریک می گوییم!

درباره TTEC:
TTEC Holdings، Inc (NASDAQ: TTEC) پیشرو در تجربه مشتری جهانی به عنوان یک شریک سرویس (CXaaS) برای بسیاری از برجسته ترین و مخل ترین مارک های جهان است. این شرکت از طریق TTEC Digital ، مشاوره دیجیتال خود ، راه حلهای تجربه مشتری متکی به نتیجه را ارائه می دهد که راه حلهای تجربه مشتری محور با محوریت فناوری انسانی ، بصیرت محور را برای مشتریان و TTEC Engage ، مرکز تحویل عالی خود ، که خرید و فروش مشتری را اداره می کند ، طراحی و ایجاد می کند. مراقبت ، پیشگیری و کشف تقلب و خدمات تعدیل محتوا. تقریباً 51،700 کارمند شرکت که در سال 1982 تاسیس شده است ، در شش قاره جهان کار می کنند و با مجموعه ای از ارزشهای مشتری مدار زندگی می کنند که روابط با مشتریان ، مشتریان آنها و یکدیگر را هدایت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه TTEC چگونه بشریت را به تجربه مشتری می رساند ، به https://www.ttec.com/ مراجعه کنید

SOURCE TTEC Holdings، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.ttec.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.