رفتن به نوشته‌ها

شرکای Mphasis با پلت فرم fintech Upswot برای ارائه بینش بازاریابی هر چند داده های جایگزین برای بانکداری تجاری ، همکاری می کنند

نیویورک، 22 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Mphasis ، ارائه دهنده راه حل های فناوری اطلاعات (IT) متخصص در ابر و شناختی خدمات ، امروز مشارکت استراتژیک خود را با Upswot مستقر در ایالات متحده ، یک شرکت فین تک ، اعلام کرد که یک بستر فناوری نوآورانه برای کمک به بانک ها و سایر موسسات مالی برای افزایش بینش فروش و بازاریابی برای مشتریان بانکداری تجاری ، از طریق داده های جایگزین فراهم می کند.

این مشارکت بر ایجاد یک راه حل مشترک برای کمک به بانک های منطقه ای و جهانی مستقر در ایالات متحده برای افزایش درآمد و ارائه خدمات بینشی به SMB و مشتریان میانه بازار متمرکز خواهد بود. این راه حل امکان دسترسی به بیش از 120 برنامه را که معمولاً توسط SMB و مشتریان میانه بازار استفاده می شود ، فراهم می کند و با تجزیه و تحلیل پیشرفته KPI گرا در بالا ترکیب می شود. این پیشنهاد به منظور ارائه یک تجربه دیجیتالی کلی قدرتمند برای مشتریان بانک و همچنین مدیران روابط بانک ارائه شده است.

این پلتفرم افزونه ای برای بانکداری آنلاین و تسهیلات شبانه روزی است که SMB ها و مشاغل میانه بازار را برای دستیابی مداوم مجاز به داده های مالی ، فروش و بازاریابی در برنامه هایی که به طور منظم برای اداره مشاغل خود استفاده می کنند ، ایجاد می کند. تمام داده های خام به اشتراک گذاشته شده به داده های استاندارد تبدیل می شوند که بطور مداوم مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرند تا ریسک عملی ، بازاریابی و بینش تجاری را که به نفع بانک و مشتریان تجاری بانک است ، ارائه دهند. این راه حل دسترسی API را به بیش از 120 برنامه مورد استفاده مشتریان SMB و متوسط ​​بازار مانند QuickBooks ، Xero ، Salesforce ، Amazon ، eBay ، Shopify ، Freeagent ، Freshbooks ، Microsoft Dynamics GP و Sage و سایر برنامه ها فراهم می کند.

این مشارکت از طریق اکوسیستم نوآوری Mphasis Sparkle FinTech ، که فناوری های جدید و مخل را برای ساخت راه حل های آینده برای شرکت ها سریعتر و با هزینه و ریسک پایین تر ، مدیریت می کند ، نهادینه خواهد شد.

“در این زمانهای دشوار ، بانکها نقشی اساسی در حمایت از SMB و مشاغل متوسط ​​بازار دارند. تعداد قابل توجهی از SMB فاقد ابزار و یا تجربه تصمیم گیری مبتنی بر داده در مورد پیش بینی های فروش ، خرد مشتری و هزینه های جذب ، تأمین مالی و حوزه های مرتبط – مشکلی که بانک های آنها می توانند با دستیابی به داده های صحیح در مورد عملکرد مشتری خود به آن کمک کنند. ما با اشتیاق متمرکز بر کمک به مشتریان خدمات بانکی و مالی خود هستیم تا از راه حل های نوآورانه مبتنی بر فناوری برای ارائه خدمات بهتر به مشتری خود را “، گفت دینش ونوگوپال، Mphasis Direct و Digital.

“Upswot به ما کمک می کند تا نحوه تعامل بانک ها و رشد روابط خود با SMB ها تجدیدنظر شود. ما خوشحال هستیم که به عنوان بخشی از” برنامه نوآوری Sparkle “در Mphasis با Upswot شریک می شویم. جنبه های نوآوری ، با همکاری و نوآوری مشترک با استارتاپ ها و سایر مبتکران دانشگاهی و تحقیقاتی برای ایجاد نوآوری در زمینه مشتریان شرکت ما ، با هزینه های بسیار کمتر ، خطر و زمان سریعتر برای بازار. Upswot یکی دیگر از ستاره های درخشان در ما است صورت فلکی شرکای نوآوری که اکوسیستم قوی نوآوری ما را تشکیل می دهند. “

دیمیتری نورنکو ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Upswot اظهار داشت: “33 میلیون SMB در ایالات متحده به بانکهای خود احتیاج دارند تا حمایت بیشتری داشته و بینشی در مورد آنچه باید بهبود دهند و به کدام یک از جنبه های تجارت باید توجه بیشتری داشته باشند ، داشته باشید. با باز کردن قفل قدرت داده های مجهز به API در امتیاز دهی ، پذیره نویسی و اتوماسیون بازاریابی ، بانک ها می توانند محصولات جدیدی بسازند و ارائه دهند ، فعال شوند ، از ریسک آگاه شوند و از نظر فروش کارآمد باشند ، در حالی که مشتریان SMB و بازار متوسط ​​آنها رویکردی شخصی و ابزاری برای تصمیم گیری تجاری مبتنی بر بصیرت خواهند داشت. نیازهای هر دو طرف را با بینش عملی از صدها برنامه برآورده می کند تا به بانک ها کمک کند درآمد بیشتری بدست آورند و مشتریان آنها با کارآیی بیشتری شرکت های خود را رشد دهند. “

درباره Mphasis
Mphasis (BSE: 526299 ؛ NSE: MPHASIS) ، فناوری نسل بعدی را برای کمک به شرکت ها در جهت تبدیل تجارت در سطح جهانی به کار می گیرد. مرکزیت مشتری برای Mphasis اساسی است و در رویکرد Transfront Front2Back Mphasis منعکس می شود. Front2Back ™ از قدرت نمایی ابر و شناختی برای ارائه بیش از حد شخصی (C = X2C) استفاده می کند2 TM= 1) تجارب دیجیتال به مشتریان و مشتریان نهایی آنها. رویکرد تحول سرویس Mphasis از طریق استفاده از فن آوری های دیجیتال در محیط های قدیمی موجود در یک شرکت ، به “کوچک کردن هسته” کمک می کند ، و این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند تا در دنیای در حال تغییر پیشرو باشند. معماری و ابزار اصلی مرجع Mphasis ، سرعت و نوآوری با تخصص و تخصص دامنه کلید ایجاد روابط قوی با مشتریان خیمه شب بازی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

درباره Upswot
Upswot یک لایه تجربه دیجیتال با برچسب سفید است که می تواند در بالای زیرساخت های موجود هر بانک قرار بگیرد و هم در حالت ابر / خصوصی خصوصی و هم از طریق یک RESTful API / SaaS موجود باشد. این پلتفرم افزونه ای برای بانکداری آنلاین و تسهیلات شبانه روزی است که 74٪ از SMB ها و شرکت های Mid-Market را برای دستیابی مداوم مجاز به داده های مالی ، فروش و بازاریابی در برنامه هایی که به طور منظم برای اداره مشاغل خود استفاده می کنند ، ایجاد می کند. . تمام داده های خام به اشتراک گذاشته شده به داده های استاندارد تبدیل می شوند که بطور مداوم مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرند تا بتوانند بینایی راجع به خطر ، بازاریابی و تجارت را برای منافع بانک و مشتری بانک (www.upswot.com) فراهم آورند.

منبع Mphasis

لینک های مربوطه

http://www.mphasis.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.