رفتن به نوشته‌ها

مسابقه نوآوری اجتماعی اروپا 10 برگزیده مد نهایی خود را معرفی می کند

بروکسل، 22 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – امروز کمیسیون اروپا برگزیدگان نهایی 2020 را اعلام می کند مسابقات نوآوری اجتماعی اروپا پیرامون موضوع دوباره مد را تصور کنید: تغییر رفتار برای مد پایدار.

ده پروژه از 9 کشور اکنون برای سه جایزه رقابت می کنند:

1) لباس هوایی توسط Fairbrics (فرانسه)
فناوری که CO2 ساطع شده در هنگام ساخت پارچه را به پارچه های مصنوعی جدید تبدیل می کند.

2) کلیدرلی | تبدیل لباس (آلمان)
یک شرکت نوپا که لباسهای بازیافتی را به مواد بادوامی تبدیل می کند که برای تولید طیف وسیعی از محصولات از مبلمان گرفته تا چمدان استفاده می شود.

3) MycoTEX (هلند)
نوآوری در ساخت لباس های سفارشی با استفاده از پارچه ای پایدار ساخته شده از میسلیوم ، ماده ای که در ریشه های قارچ یافت می شود.

4) مد کربن پست: پوشش فتوسنتزی (انگلستان)
خدمات رنگرزی و رنگ آمیزی زباله صفر و احیا کننده برای کاربردهای نساجی از طریق فرآیندهای میکروبیولوژیکی.

5) استراحتگاهها® (بلژیک)
نخ بخیه قابل حل شدن و پرچ های قابل جدا شدن از گرما که به سهولت استفاده مجدد و بازیافت محصولات نساجی کمک می کند.

6) ROND – CO2 کفهای پارچه دور ریخته شده را کاهش می دهد (دانمارک)
کفی های عرق و جاذب شوک ساخته شده از الیافی که از منسوجات دور ریخته شده جمع می شوند.

7) SENSTILE – مصنوعات دیجیتالی کردن (اسپانیا)
یک موتور جستجو که منسوجات را به صورت دیجیتال و در مقیاس شناسایی ، مطابقت و مقایسه می کند.

8) مار (کرواسی)
یک پلتفرم تجارت دیجیتال که واقعیت افزوده را اعمال می کند و با تغییر روش مصرف مد ، امکان توسعه مد دیجیتال را فراهم می کند.

9) اولین فیبر کنف لیوسل: Hempcell (آلمان)
شرکتی نوین الیاف کنف لیوسل اروپا را به عنوان یک جایگزین مناسب و پایدار برای منسوجات تبلیغ می کند.

10) WhyWeCraft: پایداری فرهنگی در مد (رومانی)
همکاری های صنعتگران و طراحان بر احیای صنایع دستی نساجی اروپایی میراث متمرکز است.

برگزیدگان نهایی توسط یک هیئت داوران متخصص از یک گروه 30 نفره نیمه نهایی انتخاب شدند که به نوبه خود ، از مجموع 766 متقاضی از سراسر جهان انتخاب شده بودند اروپا. همه نیمه نهایی در آکادمی دیجیتال مسابقه نوآوری اجتماعی اروپا شرکت کردند – یک برنامه فشرده آموزش و مربیگری که به منظور توسعه ابتکارات خود از راه دور در تابستان طراحی شده است.

بعد چه اتفاقی می افتد؟

سه برنده مسابقه امسال در یک مراسم اهدای جوایز مجازی که در اطراف قاب دیجیتال برگزار می شود ، معرفی می شوند رویداد تبادل اقتصاد اجتماعی اروپا بر 26 نوامبر، که منجر به اجلاس اقتصاد اجتماعی اروپا در سال 2021 می شود. هر یک از برندگان برای توسعه بیشتر ایده خود 50،000 € جایزه دریافت می کنند. تمام نیمه نهایی ها به جامعه فارغ التحصیلان در حال رشد مسابقه اضافه می شوند و در سال آینده ، برای ورود به جایزه تأثیر، نوآوری را که بیشترین تأثیرات اجتماعی را در طول 12 ماه گذشته با جایزه 50،000 € داشته است ، به رسمیت می شناسد.

هیئت داوران

مسابقه نوآوری اجتماعی اروپا هر ساله هیئت داوری جدیدی را انتخاب می کند. این داوران به عنوان یک گروه ، تجربیات و بینش های فراوانی را ارائه می دهند که شامل نوآوری اجتماعی و کارآفرینی و همچنین تخصص فنی در زمینه موضوع سال است. آنها از طریق صدای جمعی خود برنامه ها را بررسی می کنند و مشخص می کنند کدام شرکت کنندگان به مراحل بعدی مسابقه منتقل می شوند ، ابتدا به عنوان نیمه نهایی ، سپس به عنوان فینالیست و در نهایت به عنوان برنده. هر سال هیئت داوران سال بعد را برای بررسی درخواست های جایزه Impact برمی گرداند. لطفا لیست کامل زیر را ببینید:

آنیتا هراست، IRDO – Inštitut za razvoj družbene odgovornosti (اسلوونی) ، آنا فیسکاله، Progetto Quid (ایتالیا) ، برت وان سون، شلوار جین MUD (هلند) ، کری آن موران، NCBI (ایرلند) ، فدریکا ماسا سالوزو، دانشکده تجارت EADA (اسپانیا) ، فردریک تیمور، شورای مد سوئد (سوئد) ، جان آپس، داستانهایی برای تأثیر (استونی) ، جان پیتساکیس، 3 ربع (یونان) ، جوناس ادر-هانسن، دستور کار جهانی مد (دانمارک) ، Pavlína Louženská ، مشاور (جمهوری چک) ، Pirjo Kääriäinen ، دانشگاه آلتو (فنلاند) ، سباستین تایز، NAT-2 (آلمان)

درباره رقابت نوآوری اجتماعی اروپا:

در حافظه پیشگام نوآوری اجتماعی راه اندازی شد دیوگو واسکونسلوس، مسابقه نوآوری اجتماعی اروپا یک جایزه چالش است که توسط کمیسیون اروپا در سراسر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشورهای مرتبط با افق 2020 اجرا می شود. اکنون در هشتمین سال خود ، این رقابت به عنوان چراغی برای نوآوران اجتماعی در کشور عمل می کند اروپا، به کارگیری یک روش اثبات شده برای حمایت از ایده های مرحله اولیه و تسهیل شبکه ای از مبتکران رادیکال که جامعه را به سمت بهتر شکل می دهند. هر ساله این مسابقه موضوع متفاوتی را پیش روی خود قرار می دهد اروپا.

امسال تمرکز بر این موارد است: مد را دوباره تصور کنید.

این مسابقه توسط کمیسیون اروپا و با حمایت نستا ، کنیسلند ، آشوکا اسپانیا، شبکه اروپایی آزمایشگاه های زندگی و Scholz & Friends.

برای کسب اطلاعات در مورد نسخه های قبلی و پروژه های برنده ، به این سایت مراجعه کنید: www.eusic.challenges.org

س Quesالات مربوط به مسابقه را می توان به این آدرس ارسال کرد: [email protected]

مسابقه را در توییتر دنبال کنید: EUSocialInnov #diogochallenge

مشترک شدن در خبرنامه رقابت در اینجا: https://eusic.challenges.org/subscribe/

مخاطب:
اندرو بنت
مشاوره روابط عمومی
[email protected]
+49 30 700186-371

SOURCE مسابقه نوآوری اجتماعی اروپا


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.