رفتن به نوشته‌ها

چشم انداز بازار جهانی مدیریت زیرساخت های مرکز داده تا سال 2026

DUBLIN، 21 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی مدیریت زیرساخت های مرکز داده بر اساس م Compلفه ها ، توسط کاربر نهایی ، بر اساس منطقه ، تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی صنعت ، 2020 – 2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار جهانی زیرساخت مدیریت زیرساخت (DCIM) به بازار برسد 4.4 میلیارد دلار تا سال 2026 ، در دوره پیش بینی با رشد 21.7٪ CAGR در بازار رشد می کند. Data Center Infrastructure Management (DCIM) یکپارچه سازی فناوری اطلاعات و مدیریت تسهیلات است که امکان کنترل مداوم کلیه فرایندها را از طریق فناوری اطلاعات و امکانات زیرساختی برای افزایش بهره وری انرژی در مرکز داده فراهم می کند. DCIM با استفاده از توان ، تراکم گرما ، مجازی سازی و تلفیق مرکز داده ، محاسبات ابری و افزایش وابستگی به سیستم IT کنترل می شود. با افزایش تقاضا برای مجازی سازی مرکز داده ، مهاجرت تجاری به ابرهای خصوصی و بهره وری هزینه عملیاتی ، بازار مدیریت شبکه مرکز داده به عنوان بازار اصلی فروشندگان فناوری اطلاعات و مدیریت امکانات ظهور کرده است.

بازار مدیریت زیرساخت مراکز داده (DCIM) عمدتا توسط افزایش چشمگیر تعداد مراکز داده هدایت می شود. علاوه بر این ، افزایش تأثیر استانداردهای نظارتی مرکز داده ، محبوبیت مرکز داده سبز ، ترافیک داده های ابری و افزایش موقعیت DCIM در تجزیه و تحلیل داده های کلان از عوامل رشد بازار هستند. با این وجود انتظار می رود سرمایه گذاری زیاد بالای مدیریت زیرساخت های مرکز داده تأثیر نامطلوبی بر رشد تجارت داشته باشد. با این حال ، انتظار می رود نوآوری فناوری چشم اندازهای جدیدی را برای رشد در آینده نزدیک ایجاد کند.

بر اساس کامپوننت ، بازار به Solution and Services تقسیم شده است. بازار راه حل ها بیشتر به مدیریت دارایی ، مدیریت توان و دما ، مدیریت شبکه ، مدیریت خنک کننده و سایر موارد تقسیم می شود. بازار خدمات بیشتر در خدمات حرفه ای و خدمات مدیریت شده دارای انشعاب است. بر اساس کاربر نهایی ، بازار به مخابرات ، IT و Colocation ، BFSI ، انرژی و ساخت ، دولت ، بهداشت و سایر موارد تقسیم شده است. بر اساس مناطق ، بازار به بخش تقسیم شده است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا.

عمده ترین استراتژی های شرکت کنندگان در بازار ، مشارکت ها و راه اندازی محصولات است. بر اساس تجزیه و تحلیل ارائه شده در ماتریس کاردینال ، IBM Corporation ، Siemens AG ، Huawei Technologies Co. ، Ltd. و Cisco Systems ، Inc. پیشگامان بازار مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) هستند. شرکت هایی مانند Hewlett Packard Enterprise Company، Schneider Electric SE، Eaton Corporation PLC، ABB Group، Delta Electronics، Inc. و Dell Technologies، Inc برخی از نوآوران اصلی در بازار هستند.

شرکت های دارای پروفایل:

  • گروه ABB
  • سیستم های سیسکو ، شرکت
  • دل فناوری ، شرکت
  • شرکت سازنده Hewlett Packard
  • Delta Electronics، Inc.
  • Huawei Technologies Co.، Ltd. (Huawei Investment & Holding Co.، Ltd.)
  • اشنایدر الکتریک SE
  • زیمنس AG
  • شرکت IBM
  • شرکت ایتون PLC

پیشنهادات بی نظیر ناشر:

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
1.3 حوزه بازار
1.4 تقسیم بندی
1.4.1 بازار جهانی مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) ، توسط کامپوننت
1.4.2 بازار جهانی مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) ، توسط کاربر نهایی
1.4.3 بازار جهانی مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 خلاصه اجرایی
2.1.3 ترکیب بازار و سناریو
2.2 عوامل کلیدی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. تجزیه و تحلیل رقابت – جهانی
3.1 ماتریس کاردینال
3.2 صنعت اخیر تحولات استراتژیک گسترده
3.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
3.2.2 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات
3.2.3 گسترش جغرافیایی
3.2.4 ادغام و ادغام
3.3 استراتژی برتر برنده شدن
3.3.1 استراتژی های اصلی پیشرو: توزیع درصد (2015-2019)
3.3.2 حرکت استراتژیک کلیدی: (مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات: 2015 ، مارس – 2020 ، مارس) بازیکنان برجسته

فصل 4. بازار جهانی مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) بازار توسط مonلفه
4.1 بازار جهانی راه حل های مدیریت زیرساخت (DCIM) بازار براساس مناطق
4.2 بازار جهانی راه حل های مدیریت زیرساخت (DCIM) بازار بر اساس نوع
4.2.1 بازار مدیریت دارایی مرکز داده جهانی (DCIM) بر اساس منطقه
4.2.2 بازار جهانی مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) بازار مدیریت توان و دما بر اساس مناطق
4.2.3 بازار جهانی مدیریت شبکه زیرساختی مرکز داده (DCIM) بر اساس منطقه
4.2.4 بازار مدیریت خنک کننده مرکز داده زیرساخت جهانی مدیریت داده (DCIM) بر اساس منطقه
4.2.5 راه حل های دیگر جهانی مرکز داده مدیریت زیرساخت (DCIM) بازار براساس مناطق
4.3 بازار جهانی خدمات مدیریت زیرساخت (DCIM) بازار جهانی براساس مناطق
4.4 بازار جهانی مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) براساس نوع خدمات
4.4.1 بازار جهانی خدمات مدیریت حرفه ای زیرساخت (DCIM) بازار براساس منطقه
4.4.2 بازار مدیریت خدمات زیرساخت جهانی مدیریت زیرساخت (DCIM) بازار بر اساس منطقه

فصل 5. بازار مدیریت زیرساخت مرکز داده جهانی (DCIM) توسط کاربر نهایی
5.1 بازار جهانی مدیریت ارتباطات مخابراتی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانی (DCIM) براساس مناطق
5.2 بازار جهانی مدیریت زیرساخت BFSI مرکز داده (DCIM) بر اساس منطقه
5.3 بازار جهانی مدیریت زیرساخت انرژی و ساخت مرکز داده (DCIM) بازار بر اساس منطقه
5.4 بازار جهانی مدیریت داده دولت زیرساخت (DCIM) بازار بر اساس مناطق
5.5 بازار جهانی مدیریت خدمات زیرساختی (DCIM) بازار جهانی براساس مناطق
5.6 بازار جهانی مدیریت داده زیرساخت (DCIM) بازار دیگران بر اساس منطقه

فصل 6. بازار جهانی مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) بر اساس منطقه
6.1 بازار مدیریت زیرساخت مرکز داده آمریکای شمالی (DCIM)
6.2 بازار مدیریت زیرساخت مرکز داده اروپا (DCIM)
6.3 بازار مدیریت زیرساخت مرکز داده های آسیا و اقیانوسیه (DCIM)
6.4 بازار مدیریت زیرساخت مرکز داده LAMEA (DCIM)

فصل 7. مشخصات شرکت
7.1 گروه ABB
7.1.1 بررسی اجمالی شرکت
7.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.1.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.1.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.1.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.1.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
7.1.5.2 گسترش های جغرافیایی:
7.1.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.2 سیستم های سیسکو ، شرکت
7.2.1 بررسی اجمالی شرکت
7.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.2.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.2.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.2.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
7.2.5.2 تملک و ادغام:
7.2.5.3 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات:
7.2.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.3 Dell Technologies، Inc.
7.3.1 بررسی اجمالی شرکت
7.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.3.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.3.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.3.5.1 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات:
7.3.6 تجزیه و تحلیل SWOT:
7.4 شرکت سازنده Hewlett Packard
7.4.1 بررسی اجمالی شرکت
7.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.4.3 تجزیه و تحلیل مقطعی
7.4.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.4.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.4.5.1 تملک و ادغام:
7.4.5.2 راه اندازی و گسترش محصول:
7.4.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.5 Delta Electronics، Inc.
7.5.1 بررسی اجمالی شرکت
7.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.5.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.5.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.5.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.5.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
7.5.5.2 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات:
7.6 Huawei Technologies Co.، Ltd. (Huawei Investment & Holding Co.، Ltd.)
7.6.1 بررسی اجمالی شرکت
7.6.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.6.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.6.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.6.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.6.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
7.6.5.2 راه اندازی و گسترش محصول:
7.7 اشنایدر الکتریک SE
7.7.1 بررسی اجمالی شرکت
7.7.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.7.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.7.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.7.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.7.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
7.7.5.2 راه اندازی و گسترش محصول:
7.7.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.8 Siemens AG
7.8.1 بررسی اجمالی شرکت
7.8.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.8.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.8.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.8.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.8.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
7.8.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.9 شرکت IBM
7.9.1 بررسی اجمالی شرکت
7.9.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.9.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای و مقطعی
7.9.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.9.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.9.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
7.9.5.2 گسترش های جغرافیایی:
7.9.5.3 تملک و ادغام:
7.9.6 تجزیه و تحلیل SWOT
7.1 Eaton Corporation PLC
7.10.1 بررسی اجمالی شرکت
7.10.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.10.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.10.4 تجزیه و تحلیل منطقه ای
7.10.5 هزینه تحقیق و توسعه
7.10.6 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
7.10.6.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
7.10.6.2 تملک و ادغام:
7.10.6.3 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات:
7.10.7 تجزیه و تحلیل Swot

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ed3w3 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.