رفتن به نوشته‌ها

GRIN اولین نرم افزار بازاریابی Influencer برای ادغام TikTok در پلت فرم آنها است

GRIN پس از همکاری با مارک های فعال در فضای TikTok ، به طور رسمی یکپارچه سازی TikTok را راه اندازی کرد ، و اساساً چشم انداز بازاریابی تأثیرگذار را تغییر داد. در جاهایی که بسیاری از مارکها مجبور شدند خارج از ابزار مدیریت ارتباط با تأثیرگذار خود ، دسته بندی های دیگری را برای کاربران TikTok خود ایجاد کنند ، اکنون قادر خواهند بود به طور یکپارچه تأثیرگذار TikTok را در کنار سایر سازندگان رسانه های اجتماعی و سفیران خود با GRIN مدیریت کنند.

“در Lume Cube ما از TikTok به عنوان یک بستر برای به دست آوردن آگاهی از برند و نمایش پشت صحنه به شرکت و سازندگان ما استفاده می کنیم. با اضافه کردن GRIN یکپارچه سازی TikTok ، به ما این امکان را می دهد تا توانایی های کامل محتوای تأثیرگذار خود را از طریق. GRIN ما قادر خواهیم بود تا محتوای زیبا را از اینستاگرام بازگردانی کنیم ، فیلم های رانندگی تبدیل را از یوتیوب ردیابی کنیم و آگاهی از برند معتبر از TikTok را هدایت کنیم. “” Audrey Van Vark ، مدیر بازاریابی Influencer Lube Cube ، گفت: وبینار اخیر با GRIN

ادغام TikTok به مجموعه استخدام تأثیرگذار تقریباً 36 میلیون تأثیرگذار GRIN افزوده و GRIN را به اولین ابزار مدیریت ارتباط تأثیرگذار در شبکه اجتماعی تبدیل خواهد کرد. علاوه بر TikTok ، GRIN از توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک ، توییچ و یوتیوب نیز پشتیبانی می کند.

GRIN پشتیبانی کامل TikTok از جمله عملکردها را برای کمک به همه جنبه های بازاریابی تأثیرگذار مانند استخدام ، ارتباطات ، مدیریت ، توافق نامه ها ، پرداخت ها و تحلیلی ارائه می دهد.

TikTok ، یک برنامه موبایل برای ایجاد و اشتراک گذاری فیلم های کوتاه و سومین برنامه بارگیری شده CNBC در ایالات متحده ، به یک جذابیت جدید و پرسود برای مارک ها برای استفاده از استراتژی های بازاریابی خود تبدیل شده است. با چنین رشد سریع ، TikTok فرصتی را برای نسخه جایگزین اشتراک گذاری آنلاین ارائه می دهد که بازاریابان به سرعت به آن پیوستند.

TikTok منحصر به فرد از الگوی شیوه زندگی پیشینیان خود فاصله می گیرد و بر اینکه یک کانال سرگرمی باشد ، تمرکز دارد و در را برای تأثیر گذاران و سازندگان جدید می گذارد تا به ارائه دهنده محتوا تبدیل شوند. سادگی این اپلیکیشن همه انواع تأثیرگذار و مارک ها را به طور یکسان جذب می کند و آن را به محبوب ترین بستر اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار و افزایش ارز تأثیرگذار TikTok تبدیل می کند.

می گوید: “ما همیشه در GRIN روی چندین پروژه محصول نوآورانه کار می کنیم و ادغام TikTok نمونه خوبی از آن است.” رایان براون، CTO در GRIN. وی گفت: “ما مدت هاست شاهد افزایش مداوم فعالیت بازاریابی تأثیر گذار در TikTok هستیم. این یک گام طبیعی بعدی برای بازاریابانی است که در حال حاضر شاهد موفقیت در سیستم عامل های دیگر هستند و می خواهند دسترسی خود را گسترش دهند. GRIN اولین سیستم نرم افزاری بازاریابی تأثیرگذار است که معرفی می کند. یکپارچه سازی واقعی TikTok ، به مشتریان ما امکان اجرای کمپین ها ، جمع آوری محتوا و تعامل با مشارکت را می دهد. مانند سایر سیستم عامل های پشتیبانی شده ما ، ادغام TikTok یکپارچه در جریان های کاری موجود که مشتریان ما با آنها آشنا هستند ، قرار می گیرد. “

پوزخند متعهد است تا با تأثیرگذاری در محتوای معتبر و تقویت روابط بازاریابی ، به تأثیرگذار و برندها در مخاطبان کمک کند. ادغام جدید TikTok نوید می دهد ارزش و دسترسی این سکو را به مارک های تجاری افزایش دهد تا تلاش کند تا جامع ترین راه حل را برای مدیریت روابط تأثیرگذار ارائه دهد.

منبع انرژی

لینک های مربوطه

https://www.grin.co

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید