رفتن به نوشته‌ها

Ping An نوآوری های دیجیتال را در پاسخ به COVID-19 تسریع می کند

هنگ کنگ و شانگهای ، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت بیمه پینگ (گروه) از چین، آموزشی ویبولیتین (از این پس “پینگ آن“یا” The Group “، HKEx: 2318 ؛ SSE: 601318) طیف وسیعی از نوآوری های دیجیتالی خود را در انستیتوی مالی بین المللی (IIF) به نمایش گذاشت. جسیکا تان، مدیر عامل شرکت Ping An Group ، سخنران برجسته در مبادله دیجیتال IIF: گفتگوی جهانی مالی دیجیتال در مورد تسریع تحول دیجیتال در سراسر گروه به عنوان یک نتیجه از بیماری همه گیر COVID-19 بود.

جسیکا گفت: “COVID حتی برای ما سرعت دیجیتالی شدن را تسریع کرده است و ما همیشه پیشتاز دیجیتال سازی بوده ایم.” استراتژی گروه “امور مالی + اکوسیستم” استفاده از فناوری برای توانمندسازی پنج اکوسیستم است: خدمات مالی ، مراقبت های بهداشتی ، خدمات شهر هوشمند ، خدمات املاک و مستغلات و خدمات خودرو. این اکوسیستم ها به گروه کمک می کنند تا دسترسی خود را به کاربران اینترنت فراتر از مشاغل اصلی مالی خود گسترش دهد. از همان زمان 30 ژوئن 2020، پینگ آن بیش از 210 میلیون مشتری خرده فروشی و 560 میلیون کاربر اینترنت داشت.

پینگ آن نوآوری های مراقبت های بهداشتی در مرکز COVID-19 Fight

مشاغل مراقبت های بهداشتی نقشی اساسی در طی همه گیری داشتند. COVID-19 باعث افزایش سرسام آور تقاضا برای پینگ یک دکتر خوب، بزرگترین پلت فرم پزشکی از راه دور اینترنت تلفن همراه در چین، با نزدیک به 350 میلیون کاربر از 30 ژوئن 2020. جسیکا گفت: “بسیاری از مصرف کنندگان با بیماری های کوچک از ترس عفونت بیشتر نمی خواهند به بیمارستان ها مراجعه کنند … من فکر می کنم (تقاضا برای پزشکی از راه دور) به سرعت ادامه خواهد یافت.”

در نیمه اول سال 2020 ، پینگ یک دکتر خوب روزانه به طور متوسط ​​831،000 مشاوره پزشکی داشته ایم که 26.7٪ افزایش نسبت به سال گذشته داشته است. پینگ یک دکتر خوب خدمات پایان به پایان را برای بیماران فراهم می کند ، از جمله مشاوره آنلاین 24 ساعته ، نسخه ها ، مراجعه ها ، قرار ملاقات ها ، نظرات پزشکی دوم و تحویل دارو – پشتیبانی شده توسط تیم پزشکی تمام وقت داخلی و مبتنی بر هوش مصنوعی اختصاصی (AI) سیستم پزشکی

برای ارائه دهندگان خدمات پزشکی ، Ping An Smart Healthcare بیش از 17000 موسسه پزشکی را پشتیبانی می کند ، خدمات جامعی از جمله سیستم عامل های نظارتی یکپارچه ، پیش بینی بیماری مبتنی بر هوش مصنوعی ، تشخیص تصویر پزشکی و AskBob ، یک مشاور و ابزار کمک درمانی. پینگ آن سیستم هوشمند خواندن تصویر COVID-19 خود را در اوایل سال 2020 برای کمک به پزشکان با تشخیص سریع و دقیق برای کمک به کنترل اپیدمی راه اندازی کرد. این سیستم می تواند در مدت زمان 15 ثانیه و با دقت بیش از 90٪ ، نتایج تجزیه و تحلیل هوشمند ایجاد کند. در نیمه اول سال 2020 حدود 413000 پزشک از AskBob 22.04 میلیون بار استفاده کردند.

جسیکا خاطرنشان کرد: ظهور پزشکی از راه دور بسیار قبل از همه گیری آغاز شد. “ما حدود 10 سال پیش کار با دولت را در زمینه مدیریت بهتر هزینه های مراقبت های بهداشتی آغاز کردیم.” پینگ آن قابلیت های پزشکی هوش مصنوعی به کنترل هزینه های در حال افزایش و حمایت از متخصصان پزشکی برای ارائه کارآیی و دقیق تر تشخیص ها و درمان کمک می کند.

“بنابراین در کل اکوسیستم مراقبت های بهداشتی ، ما واقعاً با یک ذهنیت طولانی مدت وارد کار می شویم و خدمات بهتری را برای مشتریان خود ارائه می دهیم ، نه فقط بیمه بلکه خدمات مراقبت آنلاین بهداشتی آنلاین و قابل اعتماد ، به مدیریت هزینه ها در کل سیستم کمک می کنند.”

خدمات مالی سازگار برای کار از راه دور و خدمات مشتری

پینگ آن فن آوری ها همچنین به مشاغل مالی خود امکان می دهند تا خدمات خود را به مشتریان در طی همه گیر نگه دارند. جسیکا به IIF گفت که این شرکت 1.4 میلیون نماینده و کارمند خود را در مدت پنج روز به کار از راه دور منتقل کرده است. رباتهای سرویس هوش مصنوعی (82) 82٪ تماسهای خدماتی را انجام می دهند و مابقی را مأموران مرکز تماس از راه دور کار می کنند. پینگ آن شرکت fintech OneConnect همچنین در 60 ماه گذشته به 60 موسسه مالی کمک کرد تا به کار از راه دور و خدمات به مشتریان بپردازند.

دیجیتالی سازی خدمات دولتی تسریع می شود

جسیکا گفت: روند دیگری که توسط همه گیر COVID-19 برجسته شده است ، رقمی سازی خدمات دولتی است. پینگ آن خدمات شهر هوشمند در حال کمک به 118 شهر در است چین خدمات خود را از جمله دیجیتالی کنید شنژن، جایی که پینگ آن دفتر مرکزی است. پینگ آن در حال کار با شنژن دولت 7000 سرویس را در یک برنامه تلفن همراه ارائه دهد. از آنجا که تعاملات رو در رو در همه گیر امکان پذیر نبود ، شهروندان قادر به دسترسی به 70٪ از خدمات دولت از طریق برنامه بودند.

پینگ آن متعهد است که به توسعه قابلیت های فن آوری خود ادامه دهد. از همان زمان 30 ژوئن 2020، پینگ آن برنامه های ثبت اختراع فن آوری با 4،625 سال افزایش به 26،008 سال رسیده است. پینگ آن با بیش از 1500 درخواست در این منطقه ، برای دومین سال متوالی در فهرست جهانی ثبت اختراعات Fintech جهانی 2020 قرار گرفت. در سال 2019 ، پینگ آن توسط برنامه های ثبت اختراع دیجیتال healthtech در رتبه دوم جهانی قرار گرفت.

درباره گروه پینگ

شرکت بیمه (گروه) پینگ چین، آموزشی ویبولیتین (“پینگ آن“) یک گروه خدمات مالی خرده فروشی با تکنولوژی پیشرفته در جهان است. با بیش از 210 میلیون مشتری خرده فروشی و 560 میلیون کاربر اینترنت ، پینگ آن یکی از بزرگترین شرکتهای خدمات مالی در جهان است.

پینگ آن دارای دو استراتژی کاملاً قدیمی ، “دارایی های” پان مالی “و” مراقبت های بهداشتی “است که بر ارائه خدمات مالی و بهداشتی از طریق پلت فرم خدمات مالی یکپارچه و پنج اکوسیستم خدمات مالی ، مراقبت های بهداشتی ، خدمات اتومبیل ، واقعی تمرکز دارند. خدمات املاک و خدمات شهر هوشمند. استراتژی های “مالی + فناوری” و “مالی + اکوسیستم” ما ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و ساده با استفاده از فناوری به مشتریان و کاربران اینترنت است. مانند چین اولین شرکت بیمه سهامی خاص ، پینگ آن متعهد به حفظ بالاترین استانداردهای گزارشگری شرکتی و حاکمیت شرکتی است. این گروه در بورس اوراق بهادار در فهرست شده است هنگ کنگ و شانگهای.

در سال 2020 ، پینگ آن رتبه 7 در لیست Forbes Global 2000 و رتبه 21 در لیست Fortune Global 500. پینگ آن همچنین در WPP 2020 Kantar Millward Brown در رتبه 38 سی BrandZ 100 لیست با ارزش ترین مارک های جهانی. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.pingan.cn مراجعه کنید.

SOURCE شرکت بیمه پینگ (گروه) از چین، آموزشی ویبولیتین

لینک های مربوطه

www.pingan.cn

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.